تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پارک آبی بادی مارینا کیش

در این مقاله از مجله گردشگری هم اقلیم شما را با پارک آبی بادی مارینا کیش آشنا خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید.

این پارک آبی یکی از بهترین پارک های آبی کیش است که می تواند برای شما عزیزان جذاب باشد.بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند کشتی یونانی و مراکز خرید مدرن آن جذابیت های خود را دارد اما پارک آبی بادی مارینا کیش نیز دست کمی از آن ها ندارد.

اجاره روزانه خانه در تهران

یکی از تفریحات آبی جزیره کیش که جدیدا ساخته شده است بادی مارینا کیش است. بادی مارینا یکی از محبوب‌ترین تفریحات آبی در دنیاست که برای اولین بار در ایران در کیش می توانید آن را تجربه کنید.

این ورزش ساحلی و توسط شرکت مکین دریا و به نمایندگی از شرکت معروف ویبیت، برای اولین بار در ایران وارد شده است. این پارک آبی در ساحل هتل مارینا پارک کیش قرار دارد و شما می توانید از طریق مراجعه به هتل مارینا، بلیط این تفریح آبی بی نظیر را تهیه نمایید. گفتنی است که متاسفانه در حال حاضر، این تفریح تنها مختص به آقایان بوده و امید است که در آینده نزدیک شاهد احداث بادی مارینا کیش برای بانوان باشیم.

این ورزش آبی به این شکل است که بر روی سطح آب، وسایل تفریحی بادی به صورت پیوسته در کنار هم قرار دارند. سوار شدن بر روی سرسره های آبی و شیرجه زدن درون آب و یا تصور بالا و پایین پریدن بر روی تویوپ های بادی بزرگ درست بر روی اقیانوس خلیج فارس در حالی که ماهی های کوچک و رنگارنگ در کنارتان مشغول شنا هستند. تجربه ورزشی هیجان انگیز با پرداخت چهل هزار تومان برای مدت یک ساعت می تواند سفرتان را به یادماندنی تر کند.

پارک آبی بادی مارینا کیش

در هنگام آماده شدن برای سفر به کیش و مطالعه کردن راهنمای سفر به کیش این پارک آبی هیجان انگیز را فراموش نکنید وبرنامه ای هم برای استفاده از آن داشته باشید تا سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.