تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران رویال استار کیش، رستورانی لوکس با غذاهای لذیذ

رستوران رویال استار کیش :: جزیره کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری داخلی است که کمتر کسی پیدا می شود آن را دوست نداشته باشد.در این جزیره علاوه بر لذت بردن از جاذبه های گردشگری و تفریحی می توانید از غذاهای دریایی و در واقع از شکمگردی در جزیره نیز لذت ببرید..

همیشه انتخاب یک رستوران خوب در سفر یکی از مسائلی است که گردشگران به دنبال آن هستند. کیش یکی از مقاصدی است که رستوران های لوکس و گران زیادی است. اگر شما هم قصد سفر به کیش را دارید با ما در مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید تا  به معرفی رستوران رویال استار از رستوران های معروف کیش بپردازیم.

اجاره روزانه خانه در تهران

رویال استار کیش

آشنایی با رستوران رویال استار کیش

اگر به دنبال یک رستوران لوکس و لاکچری هستید، رستوران رویال استار یکی از بهترین گزینه هاست. این رستوران جزو رستوران های گران کیش است پس انتظار قیمت ارزان نداشته باشید.

رستوران رویال استار از اسفند سال 91 فعالیت خودش را شروع کرده است. این رستوران در بلوار صدف قرار دارد و در نزدیکی مرکز خرید مروارید و مرکز خرید سارینا 2 در نزدیکی این رستوران قرار دارد. پس اگر به یکی از این مراکز خرید رفتید پیشنهاد می کنیم پس از خرید برای صرف غذا به رستوران رویال استار بروید.

رستوران رویال یکی از بهترین رستوران های کیش است که در عین اینکه نوساز و شیک است دکوراسیون شیک و زیبایی هم دارد. از ویژگی هایی که رویال استار را نسبت به سایر رستوران ها خاص می کند؛ محیط تمیز ، کیفیت بالای غذا و برخورد مودبانه کارکنان این هتل میباشد برای سرو غذا حتما به این رستوران بروید و از غذاهای خوش طعم آن لذت ببرید..

دکوراسیون و محیط رستوران رویال استار

همانطور که گفتیم رستوران رویال استار کیش یک رستوران لاکچری و شیک است. رویال استار معماری خاصی دارد که به دلیل استفاده از رنگ های ملایمی که در دکور به کار رفته است فضایی شیک و دلنشین دارد و حس خوبی به میهمانان منتقل می کند.


همچنین بخوانید : بهترین کافی شاپ های کیش


در طراحی فضای داخلی این رستوران علاوه بر استفاده از رنگ های ملایم، میز و صندلی شیک، استفاده از چراغ های مدرن و نورپردازی زیبا و وجود تراسی زیبا فضایی جذاب دارد. فضای این رستوران انقدر دلنشین است که اغلب کودکان نیز در آن احساس خوبی دارند و از این محیط استقبال می کنند..

رویال استار

منوی رستوران رویال استار کیش

در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی، ملل، دریایی و سالادها و … را سفارش دهید و شک نکنید که رستوران رویال استار کیش این تنوع غذایی را با کیفیت بالایی به شما ارائه می دهد.

منوی شام این رستوران وعده های غذایی سبک را شامل می شود. از محبوب ترین های منوی رویال استار بشقاب دریایی و سالاد سزار است که می توانید این گزینه ها را تجربه کنید.

اگر بخواهیم غذاهای پر طرفدار رستوران رویال استار را معرفی کنیم؛ می توانید از منوی رویال استار،  استیک ها و برگرهای خوشمزه آن را امتحان کنید.

بهترین استیک ها و برگرهای جزیره را می توانید در این رستوران میل کنید. علاوه بر استیک و برگر، چیکن پارمزان  و پاستای آلفردو هم از محبوب ترین های این رستوران هستند.


از دست ندهید : جاهای دیدنی کیش


رویال استار کیفیت و تنوع بالایی برای غذا دارد که مورد رضایت میهمانان است. البته که قیمت ها در این رستوران در مقایسه با رستوران های معمولی جزیره کیش مقداری بالاست.

رویال استار دارای 150 نفر ظرفیت است و همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد مشغول به کار است.

رستوران رویال استار کیش

کارکنان رستوران رویال استار کیش به زبان های پارسی،انگلیسی و عربی مسلط می باشند.

آدرس: کیش، بلوارصدف، خیابان کرمان، خیابان هرمزگان

مقالات بیشتری بخوانید