شهرهای ساحلی در هنگام تعطیلات تابستانی به یکی از محبوب‌ترین شهرها برای سفر تبدیل می‌شوند. کشور ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش شهرهای ساحلی زیادی دارد. این شهرها در فصل بهار و تابستان همیشه شلوغ و پر از گردشگران خارجی هستند. اگر شما هم می‌خواهید با تور به یک شهر ساحلی در کشور ترکیه سفر کنید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید. ما در ادامه می‌خواهیم به معرفی تورهای ساحلی پرطرفدار مانند تور بدروم و تور استانبول هفت شب و هشت روز بپردازیم و به شما بگوییم که چه چیزهای در این شهرهای ساحلی در انتظارتان است!

سفر با تورهای ساحلی ترکیه

تور بدروم؛ آرامش را در سواحل بدروم تجربه کنید.

بدروم یک شهر ساحلی کوچک در جنوب کشور ترکیه است. این شهر کم‌جمعیت به دلیل آب‌وهوای بسیار خوب و طبیعت زیبایی که دارد، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی ترکیه شناخته می‌شود. اگر دوست دارید به شهری سفر کنید که سواحل دنج و آرامی داشته باشد و در آن خبری از هیاهوی شهرهای بزرگی مانند استانبول نباشد، ما تور بدروم علی بابا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آب‌وهوای این شهر در فصل‌های سرد سال نیز همچنان مطبوع و دلپذیر است؛ بنابراین پاییز و زمستان هم می‌تواند انتخاب خوبی برای سفر به بدروم باشد. البته اگر دوست دارید که در ساحل آفتاب بگیرید یا شنا کنید؛ بهتر است اوایل خرداد تا اواخر تابستان را برای سفر به بدروم انتخاب کنید.

 یکی دیگر از ویژگی‌های این شهر ساحلی خانه‌های سفیدرنگ و قایق‌های کوچک و بزرگی هستند که در نزدیکی ساحل رفت‌وآمد می‌کنند. در بدروم هتل‌های بسیار خوبی برای اقامت گردشگران ساخته شده است. همچنین مراکز خرید متنوع و مکان‌های تاریخی و دیدنی زیادی مانند قلعه سنت پیتر، موزه باستان‌شناسی، مقبره هالیکارناسوس و آسیاب‌های بادی در این شهر وجود دارند.

تور بدروم

تور استانبول؛ بهترین انتخاب برای تفریح و خوش‌گذرانی

نمی‌توان انکار کرد که تور استانبول 7 شب و 8 روز هنوز هم به‌عنوان پرطرفدارترین تور ترکیه شناخته می‌شود. سواحل زیبا، مرکز خریدهای رنگارنگ، بناهای تاریخی، موزه‌ها و … شهر استانبول را به یکی از جذاب‌ترین شهرها برای سفر تبدیل کرده است. یک هفته سفر برای بازدید از همه مکان‌های دیدنی، گشت‌وگذار در کوچه و خیابان‌های زیبای شهر استانبول، چشیدن طعم غذاهای مخصوص این شهر و استراحت در ساحل‌های تفریحی زمان زیادی نیست. با این حال در همین مدت کوتاه هم می‌توانید یک سفر خاطره‌انگیز به شهر استانبول داشته باشید. ساحل‌های زیادی در استانبول وجود دارند که گردشگران برای تفریح و استراحت آن‌ها را انتخاب می‌کنند. ساحل نان استاپ، ساحل سولار، ساحل بورج و ساحل سوما تعدادی از ساحل‌های تفریحی مناسب برای انجام تفریحات آبی و شنا و استراحت هستند.

تور کوش آداسی؛ از گذراندن تعطیلات با خانواده لذت ببرید.

یکی دیگر از تورهای پرطرفدار ترکیه، تور کوش آداسی است. این شهر ساحلی در نزدیکی ازمیر قرار دارد. ساحل‌های آرام و چشم‌نواز این شهر مکان مناسبی برای کسانی است که دوست دارند تعطیلات آرامی را در کنار خانواده‌شان بگذرانند. کوش آداسی سال‌هاست که به لطف هتل‌های پنج ستاره و مراکز تفریحی ساخته شده در این شهر، به یکی از جذاب‌ترین شهرهای توریستی ترکیه تبدیل شده است. در تور کوش آداسی، برنامه بازدید از مکان‌های تاریخی این شهر مانند قلعه گوورجین، شهر باستانی هلنی پیرنه و … وجود دارد.

 همچنین بازدید از چشمه‌های آبگرم این شهر ساحلی نیز خالی از لطف نیست. برای شنا و سایر تفریحات آبی هم سواحل و پلاژهای جذابی مانند پارادایس، کاراسو و ایچملر انتخاب‌های بسیار خوبی هستند. هزینه تورهای کوش آداسی با توجه به عواملی مانند زمان سفر و هتل محل اقامتتان می‌تواند بسیار متفاوت باشد؛ اما معمولاً هزینه تورهای خارجی در فصل بهار و تابستان گران‌تر از ماه‌های دیگر سال است.

تور کوش آداسی

تور آلانیا؛ سفر به جایی که خورشید به آن لبخند می‌زند!

آلانیا یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است که قدمتی تاریخی دارد. آلانیا حتی در فصل‌های سرد سال هم آب و هوایی دلپذیر و مدیترانه‌ای داشته به همین دلیل مردم ترکیه از آلانیا به‌عنوان شهری یاد می‌کنند که خورشید در طول سال به آن لبخند می‌زند. هتل‌های مجلل و پنج ستاره، ساحل‌های زیبا و مجهز، پارک‌های آبی، مرکز خریدهای لوکس و دیگر جاذبه‌های گردشگری یک سفر هیجان‌انگیز را به مسافران آلانیا نوید می‌دهد. پلاژها و ساحل‌های زیادی در این شهر وجود دارند؛ اما یکی از معروف‌ترین ساحل‌های آلانیا ساحل کلئوپاترا است. تورهای آلانیا ارزان‌قیمت نیستند. با این‌ حال سفر به آلانیا می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین سفرهای عمرتان تبدیل شود.

حرف آخر

یکی از مهم‌ترین دلایل پرطرفدار بودن تورهای ساحلی ترکیه، هزینه کمتر آن‌ها نسبت به زمانی است که خودتان به‌تنهایی می‌خواهید به این شهرها سفر کنید. هزینه هتل و بلیط پرواز در هنگام سفر با تور کمتر از حالت عادی است. اگر دنبال رزرو تورهای تابستانی هستید؛ ما به شما تورهای شهرهای ساحلی ترکیه مانند تور 7 شب و 8 روز استانبول، تور بدروم، تور آلانیا و تور کوش آداسی را پیشنهاد می‌کنیم. شما برای رزرو تورهای ترکیه می‌توانید به وب‌سایت علی بابا مراجعه کنید و از شرایط و قیمت آن‌ها مطلع شوید.