تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

کدام هتل کیش سبک معماری اروپایی دارد؟

در جزیره کیش، هتل های بسیاری ساخته شده اند که برخی از آن ها، به دلیل ساختار خاص، بیش از دیگر هتل های کیش بر سر زبان ها افتاده اند. به عنوان مثال هتل ترنج کیش با قرار گیری بر روی آب، ساختاری متفاوت دارد؛ هتل داریوش کیش، دارای معماری شبیه به تخت جمشید می باشد و هتل مارینا پارک کیش وسیع ترین هتل جزیره به شمار می رود که به سبک معماری مدرن ساخته شده است.

هتل سورینت مریم کیش
نمای ساختمان هتل سورینت مریم کیش

علاوه بر این هتل های ذکر شده، هتل های دیگری در کیش وجود دارد که چنین ویژگی را در ساختمان خود به کار برده اند و نسبت به دیگر هتل های جزیره، محبوبیت بالاتری برای گردشگران دارند. یکی از این هتل ها، هتل مریم کیش و یا همان سورینت مریم است که به سبک معماری اروپایی باروک ساخته شده و متفاوت با دیگر هتل های چهار ستاره در جزیره کیش است. به گونه ای که می تواند گردشگران را ترغیب به اقامت در خود کند. پرشین هتل در ادامه مطلب توضیحاتی جامع تر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

اجاره روزانه خانه در تهران

هتل مریم کیش، هتلی لوکس با ساختار اروپایی

بیشترین موضوعی که در مورد هتل مریم کیش، نظر گردشگران را جلب می کند، ساختار آن به سبک اروپایی باروک می باشد. نمایی شیک و خاص به همراه فضای داخلی لوکس و اتاق های جذاب که قطعا در همان نگاه اول، گردشگران را راضی از انتخاب این هتل خواهند کرد.

هتل مریم کیش در سال 1383 احداث گردیده است و تا کنون توانسته محبوبیت بالایی در بین گردشگران کسب کند. البته این هتل در سال 1392 یه طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته که با این وجود، صدمه ای به سبک معماری آن وارد نشده است. حدود 55 واحد اقامتی در 3 طبقه ساختمانی این هتل ایجاد شده که تمامی آن ها مجهز به دیزاینی لوکس و امکاناتی عالی می باشند. هتل سورینت مریم در میدان امیر کبیر قرار گرفته و دارای مزیت موقعیت مکانی می باشد.

هتل سورینت مریم کیش
معماری داخلی هتل سورینت مریم کیش

قیمت هتل مریم کیش نسبت به هتل های لوکس جزیره

هتل مریم کیش، علی رقم کیفت و ویژگی که دارد، از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است که در برابر هتل هایی مانند مارینا پارک کیش، یک انتخاب مقرون به صرفه محسوب خواهد شد. هتل مارینا پارک کیش، وسیع ترین هتل در پنج ستاره در جزیره است و به عنوان سومین هتل برتر در سطح کیش شناخته می شود.

این هتل پنج ستاره، دومین هتل گران قیمت کیش است و دارای ساحل اختصاصی به منظور استفاده تنها مهمانان مقیم در خود می باشد. از نظر کیفیتی هتل سورینت مریم، دچار ضعف نیست و گزینه ای قیمت مناسب برای جایگزین این هتل به حساب می آید، اما با این وجود نمی توان انتظار امکاناتی مانند هتل مارینا پارک را از این هتل داشت.

از چه سایتی رزرو هتل مریم کیش را انجام دهیم؟

در بالای مقاله، توضیحاتی کوتاه درباره هتل مریم کیش را بیان کردیم، اما اگر همچنان به دنبال اطلاع دقیق از کیفیت و اطلاعات این هتل هستید، می توانید به سایت پرشین هتل مراجعه کنید. در این سایت نه تنها، هتل مریم کیش بلکه تمامی هتل ها از پنج ستاره تا تک ستاره همراه با اطلاعات دقیق، عکس و قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دارند و به راحتی به صورت آنلاین، قابل رزرو می باشند.

شما با رزرو آنلاین از سایت پرشین هتل، ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه های خود، می توانید از تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوید. همچنین در پایین صفحه هر هتل، قیمت نظرات وجود دارد که با مطالعه نظرات افرادی که تا به حال در هتل مورد نظر اقامت داشته اند، اطمینان کامل را از کیفیت هتل کسب کنید.

هتل سورینت مریم کیش
اتاق های هتل سورینت مریم کیش

رزرو تلفنی همراه با مشاوره رایگان و تخفیف

سایت پرشین هتل به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین رزرو هتل کیش را انجام می دهد که بهترین روش، رزرو به صورت تلفنی است. چرا که در رزرو تلفنی، کارشناسان در پشتیبانی سایت، مشاوره رایگان را در رابطه با رزرو هتل کیش و یا حتی تور کیش در اختیار شما قرار می دهند و سبب یک سفر ایده آل مطابق با خواسته ها و شرایط شما عزیزان خواهند شد.

کافی است تا با شماره تلفن 02143000020 تماس حاصل نمایید و رزرو خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. ضمن اینکه نا گفته نماند پشتیبانی سایت به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است و بیشترین تخفیفات نیز در رزرو تلفنی به گردشگران ارائه خواهد شد.