تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هدف از ساخت یک شهرک توریستی با نام نمک آبرود در نزدیکی چالوس چه بود؟ چرا نمک آبرود امروزه توانسته به خوبی در میان مسافران شناخته شده باشد؟ با ما همراه باشید تا ش مرکز تفریحی و مسکونی نمک آبرود را بیشتر بشناسید.

اجاره روزانه خانه در تهران

نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرود در استان مازندران واقع شده است و برای دسترسی به شهر می بایست کرج را به سمت جاده چالوس ترک کرده و هنگامی که به شهر چالوس رسیدید، 12 کیلومتر به سمت غرب رانندگی کنید تا نمک آبرود را ببینید.

اجاره ویلا در نمک آبرود

چرا نمک آبرود ساخته شد؟

در دهه 60 شمسی، تراکم جمعیت در شهرهای چالوس و نوشهر زیاد شده بود و مردم نمی توانستند زندگی راحتی داشته باشند لذا  در سال 1367، تصویب شد تا  شهرکی تفریحی و مسکونی احداث شده و مردم شهرهای چالوس و نوشهر به سمت نمک آبرود مهاجرت کنند اما طولی نکشید تا نمک آبرود تبدیل به یکی از توریستی ترین شهرهای مازندران شد.

اجاره ویلا در نمک آبرود

بهترین تفریحات نمک آبرود

بطور کلی، نمک آبرود از دو قسمت مسکونی و تفریحی تشکیل شده که هرکدام ورودی جداگانه خود را دارند.

طبیعت نمک آبرود

از سمت جنوب، نمک آبرود به کوه های دوبن و جنگل های سرسبز رشته کوه های البرز ختم می شود. طبیعت گردی و زندگی در میان درختان همواره جزء محبوب ترین تفریحات مردم در سفر به نمک آبرود بوده و برای اجاره ویلا در نمک آبرود نیز اکثر گردشگران به سراغ ویلاهای جنگلی شهر می روند تا چشم انداز بی نظیری از طبیعت سرسبز شمال و دریای خزر داشته باشند.همچنین یکی دیگر از تفریحات نمک آبرود رستوران های لوکس نمک آبرود است که میتوانید برای دیدن اطلاعات بیشتر در این مورد بر روی لینک کلیک کنید.

منطقه تفریحی نمک آبرود

شلوغ ترین قسمت شهر، بلوار صنوبر است که همواره شاهد ترافیک های سنگین و شلوغی بیش از حد این بلوار در آخر هفته ها و ایام تعطیلات هستیم چراکه مهم ترین تفریحات نمک آبرود در بلوار صنوبر قرار دارند.

اجاره ویلا در نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود

مهم ترین و معروف ترین تفریح در نمک آبرود، سوار شدن بر تله کابینش است. تله کابین نمک آبرود به عنوان طولانی ترین تله کابین ایران شناخته می شود که از شهرک تفریحی شروع شده و به دامنه های کوه ختم می شود. از وقتی که سوار می شوید تا وقتی که به ایستگاه آخر می رسید نزدیک به 20 دقیقه در مسیر خواهید بود اما مسیر تله کابین که از میان درختان و جنگل های زیبای شمال عبور می کند مهم ترین عامل محبوبیتش در میان مردم است. در نظر داشته باشید ساعت کاری تله کابین نمک آبرود با توجه به حجم متقاضیان متفاوت خواهد بود.

اما تله کابین، تازه شروع هیجان و ترس در نمک آبرود است. بعد از اینکه تله کابین به ایستگاه آخر رسید، می توانید سوار بر زیپ لاین نمک آبرود شده و اوج ترس و هیجان را تجربه کنید. در زیپ لاین شمت به طنابی متصل خواهید شد و با قرقره ای که بر روی طناب قرار دارد، خود را به آنسوی جنگل ها می رسانید هرچند تمام ادوات بکار رفته در زیپ لاین استاندارد هستند اما ارتفاع قابل توجه و اینکه تنها تکیه گاه شما دستانتان خواهد بود، تجربه ای بی نظیر است.

بعد از اینکه حسابی ترس و هیجان را در زیپ لاین تجربه کردید، با پلی معلق روبرو خواهید شد که هرکسی دل و جرات عبور از پل را ندارد. یکسری تخته های چوبی به عنوان جای پا به همراه دو طناب همچین پلی را ساخته اند که با راه رفتن بر روی پل، پل شروع به تکان خوردن کرده و هرکس ممکن است با توصر افتادن از روی پل ترس را تجربه کند هرچند به قدری ایمن ساخته شده تا تلفات ندهد. لازم به ذکر است پل معلق نمک آبرود در روزهایی که بادهای سنگینی می وزد به دلیل تکان های زیاد پل، ورود مردم به مسیر پلی معلق نمک آبرود ممنوع می باشد.

شهربازی، فرودگاه و زمین تیراندازی نمک آبرود

اما برمیگردیم به بلوار صنوبر، جایی که مهم ترین و محبوب ترین تفریحات نمک آبرود در آن گنجانده شده. در کنار ورودی تله کابین، شهربازی نمک آبرود قرار دارد که شامل سینما چهاربعدی و چندین دستگاه تفریحی جذاب برای کودکان که خوب است جداقل یکبار فرزند خود را به این شهربازی ببرید. در کنار شهربازی، باشگاه تیراندازی نمک آبرود واقع شده که 20 سال از قدمتش می گذرد. در باشگاه تیراندازی نمک آبرود هم می توانید تیراندازی را یاد بگیرید و اگر هم با خود تفنگ دارید می توانید در باشگاه از آن استفاده کنید.

تجربه پینت بال جنگلی واقعی در نمک آبرود

اگر می خواهید بدانید چرا نمک آبرود در میان جوانان محبوب شده، نگاهی به باشگاه پینت بال جنگلی شهر بیاندازید. پینت بال تجربه و لذت هیجان انگیزی دارد که معمولاً زمین های پینت بال یا به صورت سرپوشیده هستند یا از موانع مصنوعی استفاده شده است اما در نمک آبرود، بخشی از جنگل های سرسبز شمال را به باشگاه پینت بال شهر اختصاص داده اند تا مسافران و بخصوص جوانان بتوانند تجربه واقعی پینت بال با درختان به عنوان موانع طبیعی را در شهر تفریحی و مسکونی نمک آبرود تجربه کنند اما در نظر داشته باشید در شرایط بد آب و هوایی و بخصوص هنگامی که هوا بارانی است، پینت بال جنگلی شاید برای همه جذاب نباشد.

برای رزرو ویلا در نمک آبرود لوکس ویلا در خدمت شماست

همواره یکی از بزرگترین و مهم ترین چالش های مردم در سفر به نمک آبرود، پیدا کردن ویلا و اقامتگاه مناسب است تا چند روزی را مهمان نمک آبرود باشند هرچند افراد مختلفی با سرمایه گذاری های کلان، در نمک آبرود  انواع ویلاهای عادی، لوکس و استخردار را سخته اند. با توجه به ترافیک های جاده چالوس در آخر هفته و تعطیلات و همچنین شلوغی شهر نمک آبرود بعید نیست که مسافران همواره با تکمیل ظرفیت ویلاها روبرو شده و ساعات زیادی را در شهر به دنبال ویلا باشند اما با لوکس ویلا برای اجاره ویلا تنها یک تماس کافیست تا هرموقع که خواستید با هر سلیقه و بودجه ای بتوانید بهترین اقامتگاه مورد نظرتان را در نمک آبرود اجاره کنید هرچند توصیه می شود برای آخر هفته و بخصوص تعطیلاتی که قرار است همه به سمت شمال بروند، چند روز زودتر ویلای خود را رزرو کنید.