تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رفتن به سفر نه‌تنها باعث سرگرم‌شدن افراد می‌شود، بلکه یک نیاز ضروری است که ذهن را از مسائل کسل‌کننده روزمره پاک می‌کند و باعث می‌شود افراد باانرژی مضاعف به خانه خود برگردند. پس اگر که در یک جای خوش‌آب‌وهوا ویلا اجاره کرده‌اید یا به فکر رزروکردن ویلا هستید. باید بار سفر خود را ببندید. هرچند که بسیاری از ویلاها آشپزخانه‌، اتاق‌خواب و  نشینمن مجهزی دارند. اما صرفاً اجاره ویلا کافی نیست و بدون شک به وسایل ضروری نیاز دارید. ما در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا یاد بگیرید چه وسایلی برای سفر و اقامت در ویلا همراه خود ببرید. پس با ما همراه باشید.

در صورتیکه اجاره ویلا با آدرس Alibaba.ir را برای اجاره اقامتگاه استفاده میکنید، در این سامانه لیست تمام ویلاها با  جزئیات و ویژگی ها و اطلاعات کامل قرار دارند و وسایل موجود در ویلاها ذکر شده است و میتوانید مواردی که مورد نیاز شما هست ولی در امکانات درج شده ویلا موجود نیست همراه خود ببرید.

اجاره روزانه خانه در تهران

در اجاره ویلا برای اقامت چه وسایلی همراه خود داشته باشیم

وسایل ضروری برای اقامت در ویلا

باتوجه‌به اینکه در بیشتر مواقع این‌طور به نظر می‌رسد که با اجاره ویلا نیاز به وسایل زیادی نداریم، اما بااین‌حال هرکسی بر اساس خواسته‌ها و نوع سفر باید بار سفرش را ببندد. در زیر به این وسایل اشاره می‌کنیم.

شارژرها

ما اغلب وسایل الکترونیکی زیادی مثل لپ‌تاپ، دوربین، آی پد، گوشی و … را به همراه خود به سفر می‌بریم؛ بنابراین برداشتن شارژرهای اضافی می‌تواند بسیار کاربردی باشد بعد از اجاره ویلا می‌توانید به‌راحتی وسایل خود را در آنجا شارژ کنید. هرچند یادتان نرود که یک شارژر مسافرتی همراه خود داشته باشید.

لوازم نظافت

با اجاره ویلا خدمات نظافت بر عهده اجاره دهنده است. اما این خدمات شامل شستن لباس و ظروف نمی‌شود. در واقع انجام‌دادن این قبیل کارها بر عهده مسافر است؛ بنابراین بهتر است که به همراه خود اسکاچ و مایع شوینده ببرید. هرچند که به‌احتمال زیاد در ویلا این وسایل موجود باشد. اما بهتر است احتیاط کنید و به همراه خود این وسایل را ببرید تا به مشکل برنخورید.

کیسه‌های پلاستیکی

کیسه‌های زیپ لاک، کیسه‌های سطل زباله و انواع مختلف کیسه پلاستیکی یکی از وسایل موردنیاز در سفر است. در واقع هر مسافری بنا بر نیاز خود از این پلاستیک‌ها استفاده می‌کند. مثلاً می‌توانید ساندویچ خود را داخل کیسه زیپ لاک بگذارید و به کنار ساحل بروید. همچنین برای بسته‌بندی لوازم‌آرایش یا گذاشتن لباس‌های کثیف خود این کیسه‌های پلاستیکی بسیار کاربردی هستند.

دستمال توالت

شاید این‌طور به نظر برسد که با اجاره ویلا واقعاً نیازی به دستمال توالت نیست. اما یادتان نرود ممکن است که در حین سفر و در ماشین به وسایل بهداشتی این‌چنینی نیاز پیدا کنید. پس بهتر است یک یا دو رول دستمال در وسایل خود بگذارید.

حوله و ملحفه

وقتی صحبت از حوله و ملحفه می‌شود مطمئناً همه به حوله و ملحفه تمیز خود فکر می‌کنند. هرچند که در ویلا ملحفه وجود دارد؛ اما بردن حوله از ضروریات است. پس اگر قصد بردن حوله را ندارید بهتر است که قبل از سفر در مورد این دست وسایل با کسی که ویلا را از آن اجاره کرده‌اید صحبت کنید. مثلاً بپرسید که آیا حوله تمیز در ویلا وجود دارد یا خیر؟

اجاره ویلا در علی بابا

وسایل سرگرمی

در برخی از ویلاها دی‌وی‌دی پلیر، تلویزیون، کتاب، فیلم وجود دارد. اما بااین‌وجود بهتر است که وسایل سرگرمی و بازی که برای شما و هم‌سفرانتان جذاب است به همراه خود ببرید. به طور مثال اگر با فرزندانتان سفر می‌کنید می‌توانید یکی از اسباب‌بازی‌هایش را که جای کمی می‌گیرد را با خود ببرید که در سفر با آن بازی کند. یا اگر با دوستانتان راهی سفر شدید بازی‌های فکری می‌تواند ایده خوبی باشد.

وسایل ساحلی

ازآنجایی‌که اجاره ویلا در نزدیکی سواحل بسیار رواج دارد و شما هم یکی از آنها را اجاره کرده‌اید؛ بنابراین بهتر است انواع وسایل ساحلی مفید مثل صندلی، حوله ساحلی، چتر آفتابی، اسباب‌بازی ساحلی، توپ فوتبال، و…به همراه خود ببرید. البته یادتان نرود که یک ساک یا کوله‌پشتی برای حمل این وسایل همراه داشته باشید.

وسایل بهداشتی

فرقی نمی‌کند که برای سفر در کجا اقامت داشته باشید بردن وسایل بهداشتی مثل مسواک و خمیردندان، لوسیون‌ها، ضد آفتاب‌ها، شامپو و صابون از لوازم بسیار ضروری در هر سفری است. البته یادتان نرود اگر داروی بهداشتی یا درمانی هم استفاده می‌کنید حتماً در چمدان خود قرار دهید.

لوازم محافظت از کودک

آیا با کودک خود سفر می‌کنید؟ اگر که این‌طور باشد کمتر ویلایی وجود دارد که وسایل موردنیاز را برای یک کودک مهیا کرده باشد؛ ازاین‌رو بردن وسایلی مانند کالسکه بچه، لوازم خواب و محافظت و سرگرمی کودک از ضروریات است که کودک در سفر احساس راحتی داشته باشد.

مواد آشپزی

در آشپزخانه ویلا وسایل آشپزی وجود دارد؛ اما مواد آشپزی نه. به همین خاطر بهتر است همراه خود روغن، چاشنی، ادویه و مواد اصلی غذایی ببرید تا بتوانید در آنجا آشپزی کنید. هرچند که در حوالی ویلاها معمولاً رستوران‌های زیادی وجود دارد و می‌توانید بنا بر میل خود غذا سفارش دهید؛ اما برخی از وعده‌های غذایی را می‌توانید در ویلا خودتان درست کنید.

هرچند که وسایل موجود در هر ویلا نسبت به ویلای دیگر متفاوت است، بنابراین بهتر است با مسئول ویلا هماهنگ کنید که چه چیزی نیاز است که به همراه خود ببرید. در واقع بعد از اجاره ویلا آنچه می‌خواهید همراه خود ببرید به ترجیحات و خواسته‌های شما هم‌بستگی دارد. علاوه بر این، نیازهای شما به نوع تعطیلات بستگی دارد و اینکه به در چه فصلی به کجا می‌روید و همسفر شما کیست؟ به‌هرحال بهتر است با بررسی همه این موارد وسایل موردنیاز خود را بردارید.