تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

آلاچیق یکی از سازه هایی است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است. در گذشته در فرهنگ ایرانی از سازه معماری بنام ساباط استفاده می کردند که بعدها توانست سازه دیگری را متولد نماید، که آلاچیق نام گرفت. استفاده از این سازه در بسیاری از ساختمان ها می تواند تاثیر زیادی بر روی خود ساختمان، نمای آن و حس و حال افرادی که در آن ساختمان زندگی می کنند بگذارد، بنابراین شما می توانید برای اینکه به نیازهای تمامی افراد ساکن در ساختمان خود پاسخ داده باشید. با طراحی و ساخت این سازه در حیاط و یا پشت بام می توان افراد را از بی حوصلگی نجات دهید. همانطور که می دانید در بسیاری از ساختمان ها بسیاری از افراد سالخورده زندگی می کنند که بسیاری از آن ها نیاز به فضایی دارند که با همسالان خود بنشینند و گفتگویی داشته باشند. بنابراین شما می توانید به راحتی با خرید این سازه زیبا علاوه بر زیبایی بخشیدن به ساختمان خود، نیاز بسیاری از افراد را برطرف نمایید.

آلاچیق

اجاره روزانه خانه در تهران

انواع آلاچیق های موجود در بازار

بسیاری از افراد تصمیم دارند که از این سازه برای زیبایی فضا استفاده کنند، بنابراین بهتر است که شما با انواع آلاچیق های موجود در بازار آشنا شوید. بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از بهترین نوع آن ها ها را با توجه به بودجه خود خریداری نمایید.

  • چوبی
  • مدرن
  • باغی
  • سنتی
  • پیش ساخته
  • سنگی
  • چوبی بدون نرده
  • های بدون سقف
  • بامبو

بنابراین اگر شما هم قصد دارید که سازه های چوبی خریداری نمایید، می توانید به راحتی با مراجعه به سایت محبوب وود به آدرس mahboobwood.com از تمامی محصولات این سایت دیدن نموده یکی از بهترین انواع آن را خریداری نمایید.

آلاچیق

آلاچیق های چوبی چه تفاوت هایی با کلبه های چوبی دارند؟

کلبه های چوبی با آلاچیق های چوبی هر دو از نوع سازه های چوبی به شمار می روند. بنابراین شما می توانید به راحتی در صورت نیاز خود به این نوع کلبه ها آنها را خریداری نمایید. به طور کلی کلبه های چوبی به صورت یک سازه چوبی منسجم بوده که توانسته است به راحتی مانند یک خانه دارای در، پنجره و پلان منسجم باشد. بنابراین کاملا طبیعی است که قیمت این نوع سازه ها در مقایسه با آلاچیق ها بالاتر خواهد بود. آلاچیق ها به سازه هایی گفته می شود که افرادی که بیرون از آن هستند می توانند به راحتی داخل آن را ببیند. بنابراین شما می توانید با قیمت کمتری در مقایسه با کلبه چوبی این سازه را برای خود خریداری نمایید.

چگونه یک آلاچیق چوبی زیبا را برای خانه خود بسازیم؟

محل قرارگیری سازه چوبی از اهمیت بالایی برخوردار بوده، زیرا این مکان به هیچ عنوان نباید در معرض عوامل محیطی قرار بگیرد. متراژ فضا از دیگر عوامل موثر در طراحی و تولید یک آلاچیق چوبی محسوب می شود. سازه های چوبی باید دارای ارتفاع و اندازه مناسبی برای افرادی که از آن استفاده می کنند باشند. از دیگر مسائلی که باید پیش از ساخت این سازه چوبی به آن دقت کرد، وجود پایه های مقاوم بر روی زمین است. در گام نخست با یک تحلیل درست، می توانیم به این موضوع برسیم که در ساخت این محصول به چه اجزا و المان هایی نیاز داریم، سپس با فراهم نمودن آن وسایل، شروع به ساخت سازه چوبی خود می کنیم. با توجه به اندازه اصلی آلاچیق به تعدادی ستون، تیرهای اصلی، نرده، خرپا و زیر ساز سقف احتیاج داریم.

در چه فضاهایی می توان از انواع سازه های چوبی استفاده کرد؟

بسیاری از افراد که قصد دارند فضای سبزی در خانه خود داشته باشند، می توانند با استفاده از انواع سازه های چوبی در فضاهایی چون حیاط، پشت بام، تراس، بالکن و روف گاردن استفاده می کنند. بنابراین شما می توانید از انواع سازه های چوبی در فضاهای مختلف خانه خود مخصوصا فضاهای عمومی خانه خود استفاده نمایید. برخی از افراد نیز از این نوع سازه ها در فضاهای بیرون از خانه خود استفاده می کنند، به طور مثال برخی از افراد از نرده های چوبی برای حصار کشی دور باغچه های بیرون خانه خود استفاده می کنند. استفاده از نیمکت های چوبی نیز می تواند برای برخی از افراد مفید باشد، چرا که برخی از افراد از این نوع نیمکت ها در بیرون از فضای خانه خود استفاده می کنند تا عابرانی که از کنار خانه آن ها می گذرند، بر روی نیمکت های چوبی نشسته و رفع خستگی نمایند.

alachigh3

چگونه می توانیم از یک آلاچیق در روف گاردن استفاده نماییم؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که آلاچیق نمی تواند گزینه مناسبی برای روف گاردن ها باشد، ولی اینگونه نیست. چرا که وجود این سازه می تواند در پشت بام هایی که متراژ بالایی دارد مناسب باشد. بنابراین شما می توانید با محاسبه متراژ پشت بام خود اقدام به ساخت روف گاردن و قرار دادن این نوع سازه در آن بکنید. بنابراین شما می توانید به راحتی با خرید این محصول از تمامی مزایای آن در روف گاردن خود و جمع کردن افراد در کنار هم لذت ببرید.

logo alachigh

 

پس:

شما می توانید به راحتی با در نظر داشتن بودجه و متراژی که در فضاهایی چون حیاط و پشت بام خود دارید، یکی از زیباترین نوع روف گاردن ها را در خانه خود بسازید. بنابراین شما می توانید به راحتی با صرف هزینه اندک و خرید برخی از سازه های چوبی برای پشت بام و حیاط خود، بهترین فضا را برای گفتگوی افراد حاضر در ساختمان ایجاد نمایید.