تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بسیاری از افراد، هند را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. این کشور از نظر وسعت در رتبه‌ی دوم جهان قرار گرفته و دومین کشور پرجمعیت جهان نیز هست. به همین دلیل، فرهنگ‌های زیادی را در خود جای داده که آشنایی با آن‌ها برای هر گردشگری می‌تواند جذاب باشد. علاوه ‌بر این، این کشور جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بسیار زیبایی دارد که توجه توریست‌های زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کرده ‌است.

از جمله‌ی این اماکن دیدنی می‌توان به تاج ‌محل زیبا در آگرا، شهر مقدس بنارس، هارماندیر صاحب، معبد طلاییامریتسار، شهر طلایی جیسلمر، قلعه‌ی سرخ دهلی نو، دروازه هند و بسیاری جاذبه‌های گردشگری‌های زیبای دیگر اشاره کرد.

اجاره روزانه خانه در تهران

کاخ‌ها و هتل‌های بی‌نظیر این کشور، انتخاب بسیاری از گردشگران برای اقامت هستند. بسیاری از هتل‌های این کشور، به قدری زیبا هستند که خود، به عنوان جاذبه‌ی توریستی، گردشگران زیادی را برای بازدید، پذیرا می‌شوند. هتل‌های لوکس و اشرافی که بیانگر تاریخ و تمدن چندین ساله کشور هند هستند و با سنگ‌های مرمر گران‌بها، تزیین شده‌اند. پس اگر شما هم بار سفر را به مقصد این کشور بسته‌اید و می‌خواهید اطلاعاتی درباره‌ی کاخ‌های این کشور برای اقامت به‌دست آورید، با ما همراه باشید تا در ادامه، مطالب مفیدی در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم.

اقامت اشرافی در هند

هتل اوبِروی آمار ویلاس (Oberoi Amarvilas)

این هتل زیبا، فاصله‌ی کمی تا تاج‌ محل دارد و لوکس‌ترین هتل اگرای هند محسوب می‌شود. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از پنجره‌ی اتاق خود، تاج‌محل زیبا را که یکی از آثار شگفت‌انگیز معماری جهان است، مشاهده کنید. برای اقامت در این اینجا کلیک کنید.

یکی از امکانات خوب این هتل، خودروهای برقی است که به جابه‌جایی مسافران تا بنای تاج ‌محل اختصاص داده شده ‌است.

اقامت اشرافی در هند

قصر Umaid Bhawan

این خانه‌ی اشرافی در ابتدا برای اقامت گاج سینگ دوم در سال 1982 ساخته ‌شده ‌بود. هتلی بی‌نظیر و اشرافی با مساحتی بسیار زیاد که هر گردشگری را وسوسه به اقامت در آن می‌کند. از ویژگی‌های این هتل مجلل، می‌توان به استخر زیبای آن اشاره کرد توسط باغ‌های بسیار زیبا و بزرگ این هتل، احاطه شده‌اند.

شما هنگام اقامت در این هتل، می‌توانید ویوهای جالب و زیبایی از شهر را در شبانه‌ روز مشاهده کنید؛ چرا که این هتل در بلندترین نقطه جودپور ساخته شده و همین امر سبب احاطه شما به تمام شهر خواهد بود.

در ساخت این هتل اشرافی، از مرمرهای بسیار زیبایی استفاده شده که گفته می‌شود جنس این مرمرها و مرمرهای تاج‌ محل یکی است. این هتل اشرافی، 350 اتاق دارد که 64 اتاق آن به اقامت مسافران و گردشگران اختصاص داده ‌شده ‌است.

اقامت اشرافی در هند

هتل رامبا پَلِس (Rambagh Palace)

هتل رامبا پلس را با نام کاخ رامبا نیز می‌شناسند. اگر علاقمندید یک اقامت اشرافی را در هند تجربه کنید، این هتل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ویژگی منحصربه‌فرد این هتل، نحوه‌ی استقبال از میهمانان است که مطمئنا شما را شگفت‌ زده خواهد کرد. در این هتل، زنانی که لباس‌های سنتی منطقه‌ی راجستان را بر تن دارند و کنار شتر، فیل و اسب ایستاده‌اند، از شما استقبال خواهند کرد.

ویژگی دیگر این هتل اشرافی، راهروی مرمری آن است که حس اشرافی‌گری را به شما منتقل خواهد کرد. باغ‌های بسیار زیبا و شگفت‌انگیز این هتل هم، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

اقامت اشرافی در هند

قصر Taj Rambagh

این هتل اشرافی هم قبلا اقامتگاه حاکم وقت جیپور، ماهاراجه ساوای مان سینگ دوم، بوده و اکنون تغییر کاربری داده و به هتلی برای اقامت مسافران تبدیل شده ‌است.

مرمرهای به کار رفته در ساخت این بنا، با دست تراشیده شده‌اند. مانند بسیاری از بناهای معماری دیگر، ساختمان آن، در سال 1835 ساخته‌ شد و بعدها با گذشت زمان، باسازی شد و برخی عناصر معماری آن، تغییر شکل داده‌ شد.

از ویژگی‌های این هتل اشرافی، می‌توان به رستوران‌های زیبای آن اشاره کرد که انواع غذاهای هندی، فرانسوی و حتی غذاهای مدیترانه‌ای در آن‌ها سرو می‌شود. هم‌چنین این هتل باغ مجلل و زیبایی دارد که با قدم زدن در آن، احساس آرامشی بی‌نظیر به شما دست خواهد داد. سایر امکانات این هتل، اتاق‌های مجلل و اشرافی، کارکنان مجرب و خوش برخورد، وجود دو رستوران در ساختمان اصلی کاخ، ویو فوق العاده زیبا به باغ، خدماتی استثنایی، استخر، سالن ورزش و پارکینگ رایگان است که شما با اقامت در آن، حتما یک اقامت شاهانه و اشرافی را تجربه خواهید کرد.

اقامت اشرافی در هند

کاخ تاج فالاکنوما (Taj Falaknuma Palace)

قدمت هتل پنج ستاره کاخ تاج فلاکتکنوما هم به سال 1894 باز می‌گردد. این هتل هم در ابتدا به عنوان یک اقامتگاه برای ثروتمندترین فرد جهان در آن زمان، سعنی حاکم حیدرآباد، ساخته‌ شده‌ بود.

ویژگی این عمارت شگفت‌انگیز این است که شما با قدمت در آن می‌توانید کاملا قدیمی بودن آن را حس کنید. چرا که توانسته تمام ویژگی‌های آن دوران را به خوبی در خود حفظ کند.

نمای زیبای این هتل هم چشم هر بیننده‌ای را مجذوب زیبایی خود خواهد کرد. اگر به جابه‌جایی با کالسکه علاقه‌مندید، حتما این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. چرا که یکی از امکانات بی‌نظیری که در طول مدت اقامت از آن برخوردار خواهید بود، کالسکه‌سواری در اطراف هتل است.

اقامت اشرافی در هند

هتل کاراولی

یکی از ساختمان‌ها و قصرهای بی نظیر دیگر هندوستان، کاراولی است که چند سالی هست که به عنوان هتل از آن استفاده می‌شود. در سال 1983 ساخته شده و جلوه‌های معماری بی‌نظیری را درخود جای داده است.

باغ بزرگ این هتل، زیبایی آن را دو چندان کرده ‌است. همه‌ی اتاق‌های این باغ، تراس‌هایی دارند که رو به این باغ زیبا باز می‌شوند. با اینکه قدمت ساختمان به سال‌های بسیار دور باز می‌گردد، اما اتاق‌های آن طی دوره‌های مختلف بازسازی شده‌ است. نکته‌ی دیگری هم که درباره ‌این هتل لوکس بهتر است بدانید این است که با وجود دارا بودن از فضایی بسیار لوکس و اشرافی، هزینه‌ی مناسب‌تری نسبت به سایر هتل‌های اشرافی هند دارد.

در این مطلب، هتل‌های شاهانه کشور هند را به شما معرفی کردیم. ویژگی قابل توجه اکثر این هتل‌ها، این است که قبلا کاخ و قصر پادشاهی شاهان بزرگ هندی بوده و اکنون به عنوان هتل، آماده‌ی پذیرایی از گردشگرانی است که به هند سفر کرده‌اند.

هر کدام از این هتل‌ها، ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند که شما با توجه به سلایق و علاقه‌مندی ‌های خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید و یک اقامت بسیار اشرافی در هند داشته ‌باشید.

اقامت اشرافی در هند