تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

باغ جنت شیراز

باغ جنت شیراز از بزرگترین و قشنگ ترین پارک ها و و از جاهای دیدنی شیراز در استان فارس است.که توسط حاج میرزا ابوالحسن خان میر المک ساخته شده است.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با ، باغ جنت بیشتر آشنا شوید.

باغ جنت شیراز

اجاره روزانه خانه در تهران

 معرفی باغ جنت

 مساحت کل این پارک 57 هکتار است و حدود 27 هکتار به سهرداری متعلق است.در پارک آبنما زیبا، درختان کاج در پیاده رو ها، گل کاری،چمن سبز،و…. وجود دارد.

این باغ در سال 1223 توسط حاج میرزا مشیر ساخته شد است و دوره تاریخی باغ به قاجاریان برمیگردد.این باغ تسابه زیادب با ارم دارد.

باغ جنت شیراز

آدرس باغ جنت

ابتدا وروردی غربی شیراز،بلوار امیر کبیر

باغ جنت شیراز

تاریخچه باغ جنت 

در فارسنامه ناصری آمده است:این باغ در 1260 در صحرا کشن توسط جاج میرزاالبوالحسن المک است و در این باغ انواع درخت و عمارتی لایق وجود دارد.

باغ جنت شیراز

باغ جنت یکی از جاذبه های زیبای شیراز

در ایام نوروز مسافران زیادی به این باغ سر میزنددر این ایام کمپ نوروزی زد می شودو میتوانید در این باغ زیبا دوچرخه سواری نیز انجام دهیداین باغ پیست مخصوص دوچرخه دارد.

باغ جنت شیراز

طرح بهسازی باغ جنت

این باغ در فضا 27 هکتار اجراشد و 12 میلیارد ریال بوده است.و اگنون 11 هکتار زیبا سازی شذه است.و با ایجاد استخر باغ در انجام است.

در این باغ راهرویی که در دو طرف درختان کاج و سرو،و منظره آرامش بخشی را می سازدآب نما لطافت هوا دو چندان می کند،در قدیم عمارت در آن وجود داشته که اکنون از بین رفت، آرامگاه سعدی نیز در نزدیکی آنجاست و شما میتواند قدم زنان به آنجا بروید.

شهر شیراز پر شده ازپارک ها و جاهای دیدنی حتما وقتی به شیراز سفر کردید حتما به این باغ شیراز سربزنید.

باغ جنت شیراز

بازید از باغ جنت

این باغ به صورت شبانه روزی بود وبرای دیدن آن نیاز به پرداخت هزینه نیست پس با خانواده به آنجا بروید و لذت ببرید.

باغ جنت شیراز

مقالات مرتبط