تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

وقتی ما به شهری سفر می‌کنیم و در هتلی اسکان پیدا می‌کنیم، غذاهای آن هتل برای ما اهمیت زیادی دارد. در بین وعده‌های غذایی، صبحانه جایگاه خاصی برای گردشگران دارد. زیرا وقتی گردشگری صبحانه کامل و مقوی میل می‌کند انرژی و نشاط دوچدانی پیدا کرده و می‌تواند برای رفتن به گردش و تفریح روز پر انرژی را آغاز کند.

پس وقتی اقدام به رزرو هتلی می‌کنیم باید درمورد آن هتل و وعده‌های غذایی آن اطلاعات کاملی کسب کنیم تا هنگامی‌که در آن هتل اسکان پیدا کردیم آن چیزی که ما انتظارش را  داریم در آن هتل برای ما فراهم باشد. در این مقاله قصد آن را داریم تا بهترین هتل‌های ایران را که صبحانه بسیار خوب و لذت‌بخشی را ارائه می‌دهند مورد بررسی قرار دهیم.

اجاره روزانه خانه در تهران

کدام هتل‌های ایران بهترین صبحانه ها را دارند؟

هتل بزرگ شیراز

همه ما شیراز، شعر علم و ادب را بسیار دوست داریم. گردشگران و مسافران با رفتن به این شهر و بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی و زیبای آن خاطرات بسیار به‌یادماندنی را در ذهن خود دارند. حال شما اگر به شیراز سفر کرده و در هتلی اسکان پیدا کنید شاید وعده‌های غذایی برایتان مهم باشد. از این رو هتل بزرگ شیراز می‌تواند وعده صبحانه بسار خوب و مطلوبی را ارائه دهد.

منوی بوفه صبحانه‌این هتل بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید از انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها که در صبحانه سرو می‌شود استفاده کنید. وعده صبحانه ‌این هتل همه‌روزه از ساعت 7 تا 10 صبح به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. برای صرف وعده صبحانه باید به طبقه 4 این هتل رفته و در رستوران ایرانی آن به صرف صبحانه مشغول شوید. نکته جالب توجه این است که قیمت وعده‌های صبحانه‌این هتل با توجه به کیفیت آن‌ها بسار مناسب است. علاوه بر این برای افرادی که در این هتل اقامت داشته باشند وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می‌شود.

هتل مارینا کیش

اگر به کیش سفر کنید بی‌تردید نخستین انتخاب شما برای اقامت در کیش هتل مارینا خواهد بود. زیرا این هتل با معماری فوق‌العاده خود و داشتن امکانات بسیار مطلوب و پرسنلی مجرب و خوش‌برخورد در بین هتل‌های کیش جایگاه خاصی دارد. وقتی در این هتل پنج ستاره مستقر شوید برای صرف وعده‌های غذایی از جمله صبحانه باید به طبقه دوم هتل رفته و در رستوران آن به صرف صبحانه و وعده‌های غذایی بپردازید.

فضای خاطره‌انگیز و آرامش‌بخش رستوران که در آن صبحانه ارائه می‌شود چیزی است که مسافران و گردشگران از آن خاطرات شیرینی را به یادگار دارند. وقتی می خواهید در این هتل صبحانه میل کنید با منوی متنوعی از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم روبرو می‌شوید  که نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید.

صبحانه هتل مارینا در زیباترین و دلپذیرترین شکل روی میزها قرار گرفته است و پرسنل مجرب و خوش‌برخورد شما را به میل کردن صبحانه دعوت می‌کنند. نکته مهم و جالب توجه در مورد صبحانه‌این هتل آن است که شما در روزهای هفته صبحانه تکراری را میل نمی‌کنید و هر روز یک منوی جدید از صبجانه را می‌توانید انتخاب کنید. اقامت در هتل مارینا کیش و صرف صبحانه در آن یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات برای مسافران از سفر به کیش محسوب می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر بخواهیم لوکس ترین و مجلل ترین هتل پنج ستاره تهران را معرفی کنیم این لقب برازنده هتل اسپیناس پالاس است. این هتل باشکوه و مرتفع در محله سعات‌آباد و در محلی خوش آب و هوا جا خوش کرده است. هتل اسپیناس پالاس از استاندارهای بین‌المللی بالایی برخوردار بوده و در آن امکانات فوق‌العاده مطلوبی به میهمانان ارائه می‌شود.

بوفه صبحانه‌این هتل در نوع خود بی نظیر و فوق‌العاده است؛ کافی است تا یک وعده صبحانه در آن جا میل کنید آن موقع است که آن چه از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید به نحو مطلوبی برآورده می‌شود. برای صرف صبحانه در این هتل، بوفه صبحانه‌این امکان را برای میهمانان فراهم آورده است که بتوانند متناسب با درخواستشان در رستورآن‌های مختلف با دکوراسیون و فضایی دنج و آرامش‌بخش صبحانه دلچسبی را در کنار خانواده و دوستان خود میل کنند.

با رزرو صبحانه در بوفه هتل اسپیناس می‌توانید در عین خوردن غذاهای دلچسب و نوشیدن نوشیدنی‌های گوارا لحظات خاطره‌انگیز و ولذت‌بخشی را تجربه کنید و خاطره‌ای به‌یادماندنی و جذاب را در دفتر خاطرات خود به یادگار نگاه دارید.

هتل استقلال تهران

اگر از مسافرانی که در هتل‌های مختلف اقامت داشته‌اند بپرسید که در کدام هتل بهترین و خوشمزه ترین وعده‌های صبحانه سرو می‌شود بی‌گمان هتل استقلال را نام می‌برند. این هتل با قدمت 50 ساله در زمره بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود. برای صرف صبحانه میهمانان می‌توانند در سه رستوران با منوی غذایی متنوع که همه سلیقه را دارد صبحانه دلچسب و لذت‌بخشی را میل کنند.

در بوفه صبحانه هتل اسپیاس انواع غذاهای خارجی و ایرانی با تنوع بسیار طبخ می‌شود و میهمانان در فضایی آرام که چشم‌انداز سرسبزی دارد می‌توانند صبحانه‌ای خاطره‌انگیز را میل کنند. یک بار امتحان صبحانه در بوفه هتل استقلال برایتان قطعا به‌یادماندنی خواهد بود.

هتل قصر طلایی مشهد

برای زائرین و مسافرینی که به مشهد مقدس سفر می‌کنند انتخاب هتل قصر طلایی که از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود انتخاب عاقلانه‌ای است. بوفه صبحانه‌این هتل به منوی متنوع آن معروف است و در این بوفه مسافران و میهمانان می‌توانند انواع خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های  گوارای سرد و گرم را میل کنند.

طعم دلچسب و جدید انواع غذاهایی که در وعده صبحانه سرو می‌شود در مکانی دل‌انگیز و مجلل چیزی است که تحربه آن خالی از لطف نخواهد بود. صرف صبحانه‌ای با غذاهای خوشمزه که طعم آن را همیشه به یاد خواهید داشت با منوی جذاب و متنوع از کشورهای مختلف را تنها در هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید تجربه کنید. در سفرتان به مشهد مقدس اگر به دنبال صبحانه دلچسب و متنوع هستید انتخاب هتل قصر طلایی از یادتان نرود.

هتل پارسیان تهران

وقتی در هتل پارسیان آزادی تهران صبحانه میل کنید روزتان را با انرژی مضاعفی شروع خواهید کرد. برای صرف صبحانه در این هتل باید تا طبقه 26 بالا رفته و در فضایی خاص و آرامش‌بخش که منظره شهر را از بالا تماشا می‌کنید صبحانه‌ای دلچسب را میل کنید.

بوفه این هتل به این دلیل در ارتفاع بالا ساخته شده است که میهمانان بتوانند حین خوردن صبحانه منظره تماشایی تهران را از بالا بنگردند. صرف صبحانه‌ای خاص در فضایی کاملا منحصربه‌فرد را فقط در هتل پارسیان آزادی تهران می‌توانید تجربه کنید. بی‌تردید با خوردن صبحانه در این هتل که منوی آن متنوع است خاطره شیرین و لذت‌بخشی را در ذهن خود ثبت خواهید کرد که هیچ گاه فراموش شدنی نیست.

کلام آخر

هتل‌هایی که در این مقاله نام برده شد از جمله هتل‌هایی در کشور هستند که بهترین وعده صبحانه را به میهمانان خود ارائه می‌دهند. البته هتل‌های دیگری هم در کشور وجود دارند که به دلیل محدودیت این نوشتار از آنان نام برده نشد.

صرف صبحانه در هتل‌های یاد شده به قدری لذت‌بخش است که روزتان را برای گردش و تفریح متفاوت‌تر آغاز خواهید کرد. اگر شما از آن دسته افراد هستید که به وعده صبحانه اهمیت زیادی می‌دهید اقامت در هتل‌های یادشده برایتان توصیه می‌شود. با صرف صبحانه در این هتل‌ها در کنار دوستان و خانواده خود لحظات مفرح و دلچسبی را تجربه خواهید کرد.