تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تفاوت پرواز فرست کلاس و بیزینس کلاس

تفاوت پرواز فرست کلاس و بیزینس کلاس :: همانطور که می دانید زمان خرید بلیت هواپیما گزینه ها و دسته بندی های متفاوتی پیش روی شما قرار دارد که عبارتند از اکونومی،بیزینس کلاس و فرست کلاس.هرکدام از این دسته بندی ها ویژگی های خود را دارد  به همین دلیل طرفداران خاص خود را نیز دارند و هر مسافر بنابر نیاز و بودجه ای که دارد یکی از آن ها را انتخاب می کند.با توجه به تبلیغات گسترده ای که برای پرواز های بیزینس کلاس و فرست کلاس می شود در این مطلب از هم اقلیم به معرفی این دو کلاس پروازی می پردازیم.

پرواز بیزینس با پرواز فرست کلاس چه فرقی دارد؟

هواپیمایی امارات

اجاره روزانه خانه در تهران

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام خرید بلیت هواپیما در میان انتخاب بین فرست کلاس و بیزینس کلاس سردرگم شده باشید و سوالات مختلفی در ذهن شما از تفاوت این دو کلاس پروازی ایجاد شده باشد.

مهم ترین تفاوت پرواز فرست کلاس و بیزینس کلاس با پرواز اکونومی صندلی ها و فاصله بین صندلی ها و همچنین میان وعده ها و غذاهایی است که در هواپیما ارائه می شود.اما موضوعی که پرواز فرست کلاس و پرواز بیزینس را از هم متفاوت می کند این است که پرواز فرست کلاس مجهزترین و مدرن ترین گزینه ها در بین ایرلاین های معتبر دنیاست به طوری که وقتی در این پرواز قرار می گیرید احساس می کنید در خانه خود هستید بنابراین اگر می خواهید یک سفر لذت بخش و بدون خستگی را تجربه کنید به بودجه پرواز فرست کلاس فکر نکنید و فقط برای خرید اقدام کنید.

پرواز فرست کلاس مناسب چه کسانی است؟

پرواز فرست کلاس

افرادی که حتی یک بار با پرواز فرست کلاس سفر کرده باشند بدون شک سفر با این کلاس پروازی را به اطرفیان خود نیز پیشنهاد داده اند.یکی از جذاب ترین بخش های سفر با این کلاس پروازی تماشای فیلم در هواپیما و در ارتفاع با امکان دراز کشیدن روی صندلی و لذت بردن از فیلم است.


همچنین بخوانید : طولانی ترین پرواز مسافربری جهان


در پروازهای اکونومی معمولا مسافران از صداهای زیاد اطرافیان شکایت دارند و اعتقاد دارند که نمی شود تا رسیدن به مقصد استراحت کرد.اما در پروازهای فرست کلاس دیگر خبری از این سروصدا ها نیست چراکه امکانات خوبی مانند صداگیر و جایگاه اختصاصی دارید.

پرواز بیزینس کلاس مناسب چه کسانی است؟

تفاوت پرواز فرست کلاس و بیزینس کلاس

تفاوت پرواز فرست کلاس و بیزینس کلاس :: اولین پرواز بیزینس کلاس دنیا در سال 1996 میلادی صورت گرفت.در این پرواز یکی از سرمایه گذاران بین المللی که قصد سفر به استرالیا را داشت تقاضای پرواز اختصاصی کرده بود اما به دلیل اینکه در آن ساعت فقط یک پرواز وجود داشت ایرلاین مربوطه مجبور شد تا تعریف جدیدی از پرواز به نام فرست کلاس ایجاد کند و خدمات و سرویس های ارائه شده در این کلاس پروازی را به مراتب با کیفیت تر از پرواز معملی در نظر بگیرد.

بعد از چند پرواز و به دلیل امکانات بیشتر این کلاس پروازی،به ندرت پرواز بیزینس کلاس به یکی از محبوب ترین کلاس های پروازی جهان تبدیل شد.امروزه نیز بسیاری از افراد که برای سفر خود عجله دارند هزینه بیشتری پرداخت می کنند و از پرواز بیزینس کلاس استفاده می کنند تا با بالاترین امکانات و خدمات به مقصد خود برسند.

در مجموع پرواز بیزینس کلاس مخصوص کسانی است که قصد دارند بدون اینکه خسته شوند به مقصد خود برسند و همچنین از غذای با کیفیت کیترینگ ایرلاین نیز استفاده کنند.


همچنین بخوانید : راهنمای سفر با هواپیما