تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بازدید از موزه ملک به صورت مجازی امکان پذیر شد

مدتی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه های خود پناه گرفته ایم به امید آن که این ویروس به زودی در دنیا ریشه کن شود و بتوانیم فعالیت های خود از جمله تفریح و گردشگری را از سر بگیریم.اگر شما هم در خانه نشستید و دوست دارید سفری مجازی را تجربه کنید در این مطلب با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید تا از موزه ملک به صورت آنلاین بازدید کنید.

چرا موزه ها مجازی شدند ؟

هر سال نوروز یکی از تفریحاتی که بسیاری از مردم انجام می دادند بازدید از موزه ها است و موزه ها نیز در روزهای نوروز بیش از پیش آماده میزبانی از میهمانان و بازدید کنندگان هستند.اما امسال نوروز با سال های قبل تفاوت هایی داشت و بزرگ ترین تفاوت آن این بود که مردم نمی توانستند به صورت حضوری از موزه ها بازدید کنند.دلیل آن هم چیزی نبود جز همه گیر شدن ویروس کرونا.

اجاره روزانه خانه در تهران

ویروس کرونا موزه ها را هم مانند بسیاری دیگر از مراکز فرهنگی و تفریحی تعطیل کرد تا از بازدید از موزه ها محروم باشیم.همین موضوع باعث شد تا مسئولین موزه ها فکری برای این مشکل داشته باشند و به نوعی آن را حل و فصل کنند.

تور مجازی موزه ملک

این روز ها خبر های زیادی در مورد بازدید مجازی از موزه های ایران دست به دست می شود و خبر خوبی برای گردشگران و دوست داران آثار تاریخی محسوب می شود.یکی از موزه هایی که می توان به صورت مجازی از آن بازدید کرد موزه ملک است.


همچنین بخوانید : پیش فروش بلیت سفر به ماه توسط ناسا


در موزه ملک چه چیزهایی برای دیدن وجود دارد؟

این موزه بیش از نیم قرن است که با هدف ایجاد آگاهی برای همه مردم به ویژه دانشمندان و محققان شروع به کار کرد.کتابخانه ای نیز در مجاورت با این موزه قرار دارد که به بازدید کنندگان کمک می کند تا اطلاعات زیادی از این مجموعه کسب کنند.نام این کتابخانه نیز کتابخانه ملک است.در تور مجازی موزه ملک می توانید انواع نشریات ، نسخ خطی ، فرش ها و صنایع دستی ، منسوجات و اسناد مختلف را مشاهده کنید.

برای بازدید مجازی از موزه ملک به سایت virtual.malekmuseum.org مراجعه کنید.

آدرس موزه ملک : تهران،میدان امام خمینی،سر در باغ ملی،خیابان ملل متحد

موزه ملک