تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

اگر حق شهروندی از طریق نسب ، ازدواج یا تابعیت را ندارید ، ساده ترین راه برای گرفتن پاسپورت دیگر از طریق برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری است.

برنامه های شهروندی از طریق سرمایه گذاری در سرتاسر جهان وجود دارد که به سرمایه گذاران واجد شرایط و اعضای خانواده آنها اجازه می دهد در ازای سرمایه گذاری خاصی در کشور مربوطه، تابعیت دوم را دریافت کنند.

اجاره روزانه خانه در تهران

سرمایه گذاری ها معمولاً به شکل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یا کمک مالی به اوراق قرضه دولتی است، اما بسته به برنامه شهروندی انتخابی می تواند متفاوت باشد. برخی از بهترین کشورها برای دریافت پاسپورت دوم پرتغال، اسپانیا و کشورهای حوزه کارائیب مانند دومینیکا، گرانادا و سنت کیتس و نویس هستند.

بهترین کشورها برای دریافت پاسپورت دوم

پاسپورت دوم را از کجا بگیریم؟

محل دریافت پاسپورت دوم به ترجیحات سبک زندگی و بودجه شما بستگی دارد. به طور کلی، دریافت پاسپورت دیگر در بسیاری از کشورهایی که شهروندی را با برنامه های سرمایه گذاری ارائه می دهند امکان پذیر است صادر می شود، شما در آن کشورها می توانید تابعیت را دریافت کنید.

برخی از محبوب ترین شهروندی توسط برنامه های سرمایه گذاری عبارتند از:

  • شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری
  • شهروندی سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری
  • شهروندی مالتا از طریق سرمایه گذاری
  • برنامه مجوز سرمایه گذار کوراسائو
  • تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

در دریای کارائیب، در کشورهایی مانند دومینیکا و سنت لوسیا، تنها با یک سرمایه گذاری100هزار دلاری، می توانید در چهار ماه کوتاه پاسپورت دریافت کنید.

و نیز با دریافت پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا می توانید از مزایاهای متعدد پاسپورت دوم بهره مند شوید.

پاسپورت دوم را از کجا بگیریم

 مزایای شهروندی اروپایی

یکی از مزایای اصلی گرفتن پاسپورت دیگر و اخذ شهروندی اتحادیه اروپا، آزادی است که در هنگام سفر می دهد. به عنوان یک شهروند اروپایی، شما از تمام مزایایی برخوردارید که با حق زندگی و کار در هر نقطه از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) همراه است، و حتی پس از دریافت مجوز اقامت ویزای طلایی، می توانید به هر نقطه از 26 کشور در منطقه شینگن در این کشور سفر کنید.

با داشتن پاسپورت اروپایی، شما به بسیاری از کشورهای جهان بدون ویزا دسترسی دارید. سفرهای مکرر بین المللی آسان در سراسر اروپا و فراتر از آن یکی از مزایای اصلی شهروندی اروپایی است.

مزایای شهروندی کارائیب

شهروندی دوم با پاسپورت کارائیب یک گزینه پشتیبان برای امنیت شخصی فراهم می کند. همچنین راهی مناسب برای مدیریت کارآمد دارایی های ثروت و محافظت از امور مالی شما ارائه می دهد. پاسپورت کارائیب به شما امکان سفر بدون ویزا به بیش از 146 مقصد در سراسر جهان را می دهد (بسته به کشوری که انتخاب می کنید).

شهروندی یک کشور کارائیب نیز در مقایسه با اخذ تابعیت اروپایی بسیار مقرون به صرفه است. ناگفته نماند، این یک راه آسان برای دریافت پاسپورت دوم در نظر گرفته می شود، زیرا الزامات انعطاف پذیرتر هستند و جدول زمانی برای شهروندی سریع است.

الزامات درخواست برای پاسپورت دیگر:

بهتر است با یکی از دفاتر مهاجرت در کشور در مورد شرایط خاص برای درخواست پاسپورت دوم مراجعه کنید. توجه داشته باشید که پروتکل برای درخواست پاسپورت بسته به کشور متفاوت خواهد بود.

هنگام درخواست برای پاسپورت دوم، برخی از عوامل اصلی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

قرار دارد؟•OECD آیا کشور در لیست سفید

 شنگن است؟EEA آیا کشور داخل منطقه

            هزینه دریافت پاسپورت دوم چند دلار است؟

چه مدت طول می کشد تا تابعیت دریافت شود؟

هنگام درخواست باید چندین سند از جمله پاسپورت فعلی خود را ارائه دهید. درخواست و مدارک پشتیبان مورد نیاز شما بسته به کشوری که در آن درخواست می دهید متفاوت است.

گزینه های سرمایه گذاری پاسپورت دوم:

هر برنامه شهروندی بر اساس سرمایه گذاری شرایط متفاوتی دارد. برخی شامل انتقال سرمایه به دولت است، برخی شامل سرمایه گذاری است که شغل ایجاد می کند و برخی دیگر شامل سرمایه گذاری در ملک است

هر نوع سرمایه گذاری دارای مزایای متعددی است. به عنوان مثال، سرمایه گذاری در ملک نیز بسته به کشور می تواند بازده بالایی داشته باشد.

سرمایه‌گذاری‌های صندوق دولتی نیز می‌تواند گزینه‌ای سودآور باشد، جایی که مدیر صندوق سرمایه‌گذاری را در یک یا چند شرکت در یک دوره زمانی از پیش تعیین‌شده مدیریت می‌کند.

برای کسانی که صرفاً به دریافت اقامت دوم و متعاقباً پاسپورت علاقه مند هستند، انتقال سرمایه می تواند ساده ترین گزینه باشد.

آیا می توانم پاسپورت دوم بگیرم؟

معمولا بله. با این حال، این بستگی به این دارد که آیا کشور مبدأ شما تابعیت دوگانه یا چند ملیتی را می پذیرد. در صورتی که نتوانید پاسپورت دیگری دریافت کنید، ابتدا باید اولین شهروندی خود را رها کنید.

برای مشاهده مقایسه بهترین شهروندی بر اساس برنامه های سرمایه گذاری در جهان، راهنمای مقایسه شهروندی با سرمایه گذاری ما را بررسی کنید.

آیا شهروندان ایالات متحده می توانند پاسپورت دوم دریافت کنند؟

آمریکایی ها به طور قانونی می توانند تابعیت دوگانه داشته باشند. ابتدا، باید به جایی بروید و از طریق فرآیند تابعیت، شهروندی – و پاسپورت – به دست آورید.

آیا شهروندان ایالات متحده می توانند پاسپورت دوم دریافت کنند

آیا گرفتن پاسپورت دوم برای کودکان آسان است؟

اگر نمی‌دانید که آیا امکان دریافت پاسپورت دیگری وجود دارد، نه فقط برای خودتان بلکه برای فرزندانتان، بله، این امکان وجود دارد. بسته به برنامه‌ای که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، می‌توانید برای افراد تحت تکفل خود از جمله شریک زندگی، فرزندان و حتی والدین خود برای اجازه اقامت درخواست دهید. برای بهره مندی از این برنامه باید روابط خانوادگی خود را ثابت کنید.

برای مثال، با برنامه ویزای طلایی در پرتغال، کودکان می توانند برای اجازه اقامت نیز درخواست دهند. پس از پنج سال، آنها همچنین می توانند برای شهروندی پرتغال درخواست دهند. سپس شهروندان اتحادیه اروپا مجاز به تحصیل، کار و سفر به هر نقطه از منطقه اقتصادی اروپا هستند.

این همچنین به این معنی است که آنها می توانند از کاهش شهریه در تعدادی از دانشگاه ها در سراسر قاره بهره مند شوند.

دومینیکا پارادایس چگونه می تواند به شما کمک کنند؟

با یکی از کارشناسان دفتر مهاجرتی در دومینیکا پارادایس تماس بگیرید.

 دومینیکا پارادایس چندین برنامه مختلف سرمایه گذاری برای دریافت پاسپورت دومینیکا را در سراسر جهان برای متقاضیان خود در نظر دارد. وهمچنین با در نظر داشتن برنامه‌های سرمایه‌گذاری ، مشاوره درستی را در خصوص دریافت شهروندی و اخذ پاسپورت دوم در جهت پیشبرد اهداف به شما، ارائه می دهد.

راه تماس با دومینیکا پارادایس

دفتر تهران : بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان بابک بهرامی ، پلاک ١١ ، طبقه چهارم ، واحد ١۴
تلفن : ۰۲۱-۸۶۰۸۶۵۷۷

راه تماس با دومینیکا پارادایس