تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

خرید در استانبول

خرید در استانبول :: استانبول در سال های اخیر از محبوبیت خاصی در بین گردشگران برخوردار شده است و این محبوبیت نیز دلایل زیادی دارد.در استانبول جاذبه های گردشگری و تفریحات زیادی وجود دارد که افراد را به سمت خود می‌کشاند؛اما موضوع دیگری در سفر به استانبول وجود دارد که بهتر است آقایان بیخیال سفر به این شهر شوند!با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید با بدانید چرا آقایان نباید به استانبول سفر کنند.

حراجی های استانبول

خرید از مراکز خرید استانبول

در بالا اشاره کردیم که موضوع دیگری در سفر به استانبول وجود دارد،بله درست است آن موضوع خرید در استانبول است!استانبول همواره به شهر خرید و مراکز خرید لوکس مشهور بوده و بسیاری از گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند ، یکی از اهدافشان خرید کردن است.البته منکر این نمی‌شویم که جاذبه های گردشگری استانبول نیز در نوع خود بی نظیر هستند.

اجاره روزانه خانه در تهران

از دست ندهید : جاهای دیدنی استانبول


خرید در استانبول

به هر حال بسیاری از برند های مشهور جهانی در مراکز خرید استانبول حضور دارند و همین باعث شده تا محبوبیت این شهر نزد گردشگران دو چندان شود.بنابراین اگر شما از جمله آقایانی هستید که از چرخیدن در مراکز خرید بیزار هستید و یا نمی‌خواهید هزینه زیادی را در استانبول متحمل شوید ، به استانبول سفر نکنید!

اگر بخواهیم منصفانه سخن بگوییم باید این را هم عنوان کنیم که در برخی از روزهای سال حراجی های بزرگی در مراکز خرید این شهر برگزار می‌شود که در آن ها می توانید اجناس با کیفیت را با بهترین قیمت و با تخفیف های ویژه خریداری کنید.

فصل حراج استانبول چه زمانی است؟

خرید در استانبول :: یکی از ویژگی های حراجی های شهر استانبول این است که زمان مشخصی ندارد!این موضوع ممکن است برای شما خوشایند نباشد ، اما چرا نیمه پر لیوان را نمیبینید؟! به طور کلی می توان گفت حراجی های استانبول تقریبا در تمام طول سال وجود دارند و اگر کمی خوش شانس باشید می‌توانید خودتان را به این حراجی ها برسانید.


حتما بخوانید : راهنمای سفر به استانبول


برندهای معتبر ترک مانند دی فاکتو ، ال سی واکیکی ، توین و وای لندن از مجموعه هایی هستند که درهر فصل تخفیف های خاصی را ارائه می‌دهند.این تخفیف ها شامل اجناسی می‌شود که از فصل قبل بافی مانده اند و فروش نرفته اند ، بنابراین این یک فرصت طلایی برای خرید محصولات با کیفیت ترک با قیمتی فوق العاده است.

در سفر به استانبول به احتمال 90% به حراجی ها برخورد می‌کنید اما اگر می‌خواهید از حراجی مطمئن باشید پیشنهاد می‌کنیم در روزهای خاصی مانند عید نوروز ، روز ولنتاین و روز مادر به این شهر سفر کنید.ماه ژانویه و روزهای کریسمس نیز می‌تواند زمان مناسبی برای خرید ارزان در ترکیه باشد.

مراکز خرید استانبول

برای اینکه بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید ، لازم است بهترین مراکز خرید استانبول را بشناسید.از مشهورترین مراکز خرید استانبول می توان به مرکز خرید جواهیر ، مرکز خرید فروم ، مرکز خرید کانیون و مرکز خرید استانبول مال اشاره کرد.

مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهیر استانبول

خرید در استانبول :: جواهیر یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که در منطقه شیشلی قرار دارد و هم اکنون به عنوان ششمین مرکز خرید بزرگ در جهان شناخته می‌شود.این مجموعه در سال 2005 توسط هلدینگ جواهیر ساخته شد.مرکز خرید جواهیر دارای 10 طبقه و 343 فروشگاه است که برند های مشهور و معتبری از سراسر دنیا در آن شعبه دارند.همچنین پارکینگی با ظرفیت 2500 اتومبیل به صورت سرپوشیده برای بازدید کنندگان از این مجموعه وجود دارد.

به غیر از فروشگاه های متنوع امکانات دیگری مانند شهربازی ، سینما ، کافه و رستوران نیز در این مرکز خرید وجود دارد.فاصله این مرکز خرید تا میدان تکسیم 10 دقیقه با ماشین است و ساعت کاری آن نیز 10 صبح الی 10 شب می‌باشد.

مرکز خرید فروم

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم هم یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد.در این مجموعه بیش از 280 برند داخلی و خارجی مشغول به فعالیت هستند و 5000 نفر نیز مشغول به کار.

طبق آمار سالانه حدود 20 میلیون نفر از این مرکز خرید بازدید می‌کنند.شعبه هایی از برندهای محبوب پوشاک مانند زارا ، سی اند ای ، ام اند اس و … در فروم حضور دارند و اجناس با کیفیت خود را به مشتریان ارائه می‌دهند.از امکانات مرکز خرید فروم می توان به سالن بولینگ ، رستوران های متنوع ، سینما ، اسکی روی یخ ، اتاق های بازی کودکان و … اشاره کرد.

مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون

یک دیگر از بزرگترین مراکز خرید استانبول ، مرکز خرید کانیون است که با طراحی بسیار زیبایی که دارد از مدرن ترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود.کانیون جوایز بین المللی گوناگونی برای معماری خاص خود در سال های مختلف دریافت کرده و جزو محبوب ترین پاساژهای استانبول است.

در این مرکز خرید می‌توانید فروشگاه های برند و معتبر پوشاک را مشاهده کنید که اجناس با کیفیتی را ارائه می‌دهند.علاوه بر پوشاک اجناس دیگری از قبیل زیورآلات ، ساعت ، کیف و کفش و … هم در این مجتمع بزرگ دیده می‌شود.

در طبقه دوم چند سینمای بزرگی وجود دارد و امکانات تفریحی زیادی هم در آن قابل استفاده هستند که می‌تواند روز خوب شما را تکمیل کند.

مراکزی که آن ها را نام بردیم مشهور ترین مراکز خرید استانبول هستند که حراجی های بی نظیری را هم برگزار می‌کنند.مرکز خرید جواهیر از بزرگترین مراکز خرید منطقه است که برند های مشهوری مانند زارا ، گپ ، پولو و رامسی در آن حضور دارند.

مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهیر نیز یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و معروف استانبول است که برای خرید در استانبول می توانید به آن مراجعه کنید.این مرکز خرید ششمین مرکز خرید بزرگ اروپاست که در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است.

مرکز خرید جواهیر دارای 10 طبقه است که در آن انواع فروشگاه های معتبر جهانی مانند زارا،نایک،پوما و … شعبه دارند.همچنین برندهای مشهور ترک مانند دیفاکتو و ال سی وایکیکی نیز در این مرکز خرید خضور دارند.در این مرکز خرید می توانید فروشگاه های پوشاک،لوازم خانگی،جواهرات،لوازم آرایشی،کیف و کفش و … را مشاهده کنید.

جواهیر علاوه بر دارا بودن حدود 343 فروشگاه معتبر و اجناس با کیفیت امکانات بسیار خوب دیگری هم دارد که باعث می شود افراد در آن احساس خستگی و کلافگی نداشته باشند.از امکانات و این مجموعه می توان به فود کورت،رستوران،سینما،بولینگ،شهربازی کودکان و … اشاره کرد.