تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رامسر بهترین منطقه برای علاقه‌مندان به کمپینگ

علاقه‌مندان به کمپینگ با سفر به رامسر و استفاده از جنگل جذاب دال خانی می‌توانند تجربه یک کمپ خاطره‌انگیز و جذاب را در کنار دوستان خود داشته باشند.

کمپینگ | رامسر

اجاره روزانه خانه در تهران

سفر یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسانهاست با سفر علاوه بر کسب تجربیات تازه و جذاب، روح و روان مسافران صیقل یافته و آموخته ذهنی افراد از محیط اطراف بیشتر می‌شود. سفر شناخت مسافران را از همراهان خود بیشتر کرده و معنای واقعی همکاری را نمایان می‌کند به همین دلیل بسیاری بر این باورند که سفر بهترین راه شناخت افراد است.

باتوجه‌به این نکته که انسان‌ها علاقه‌مند به تفریح و گردش در فضاهای زیبا و منحصربه‌فرد هستند برخی برای سفر جنگل و دریا و برخی نیز دشت و بیابان را انتخاب می‌کنند تا در هرکدام از این مناطق علاوه بر کسب تجربیات تازه اوقات خوشی را سپری کرده و آرامشی دل‌انگیز را تجربه کنند.

برای علاقه‌مندان به سفر در مناطق سرسبز و جنگلی و همچنین دریا یکی از بهترین مناطق نقاط شمالی کشور است. منطقه‌ای که بسیاری از افراد چه مجرد و چه متأهل به همراه خانواده و دوستان خود به این مناطق زیبا سفر می‌کنند تا با لذتی خاص به ثبت خاطراتی زیبا و جذاب بپردازند.

آداب‌ورسوم، گویش، باورهای دینی، چگونگی امرارمعاش، سبک زندگی و حتی خوردوخوراک ساکنان شمال کشور به‌قدری جذاب است که علاوه بر مسافران داخلی که از نقاط مختلف کشور به شمال سفر می‌کنند سالانه شمار زیادی از توریست‌ها و گردشگران برای مشاهده جاذبه‌های توریستی و گردشگری و آشنایی با طریقه زندگی این قوم به شمال کشور سفر کنند و از جذابیت‌های طبیعی این مناطق استفاده کنند.

کمپینگ | رامسر

اما یکی از شهرهای جذاب شمال کشور که هرساله میزبان مسافران بسیاری است رامسر نام دارد. این شهر که درگذشته با نام سخت‌سر شناخته می‌شد منطقه‌ای برخوردار از جنگل و دریاست که به آن لقب عروس شهرهای ایران داده شده است به همین دلیل در تمامی فصول سال افراد زیادی به این منطقه سفر می‌کنند.

مردم شهر رامسر بیش به زبان گیلکی صحبت می‌کنند و بیشتر آنها به دامداری، کشاورزی، باغداری و ماهیگیری مشغول هستند و در زمینه تولید محصولاتی همچون برنج، عسل، فندق، گل گاوزبان و گوشت قرمز و مواد لبنی نقش کلیدی را دارند و از این طریق امرارمعاش می‌کنند.

اما یکی از مواردی که هر فردی را به سمت شهر رامسر می‌کشاند غذاهای محلی این منطقه است که با رنگ و بوی منحصر فرد خود توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند از جمله این غذاها می‌توان به مالابیج، نازخاتون، کدوبره، باقالا قاتوق، آغوز مسما، خورشت آلو، اسپناساک، بیج بیج، اسفناج مرجی، خورشت سیر انار و بشنه واش هستند که در کنار اکبر جوجه و کته کباب تجربه غذایی خوش طعم را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌کنند.

اتاقک

شهر رامسر برای علاقه‌مندان به کمپ نیز می‌تواند جذاب باشد زیرا افراد برای این اقدام باید در محلی دنج، زیبا و نزدیک به جاده اصلی سکونت کنند که باتوجه‌به این خصوصیات جنگل دال خانی رامسر به‌عنوان یکی از بهترین مناطق کشور برای برپایی کمپ به شمار می‌رود.

اما با تمامی این موارد برخی از مسافران به دنبال سکونت در کلبه‌های چوبی و برپایی کمپ نیستند و سعی می‌کنند تا بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای در محیطی امن و پاکیزه و با امکانات مطلوب به اقامت بپردازند و سفری خاطره‌انگیز و مملو از آرامش را داشته باشند.

درگذشته این مسافران یا اقدام به سکونت در هتل‌ها و مهمان‌سراها می‌کردند و یا از اهالی و آژانس‌های املاک ویلا اجاره می‌کردند که بازهم در پاره‌ای از مواقع مطابق با علاقه و انتظار آنها نبود و هزینه بسیاری را نیز به آنها تحمیل می‌کرد به همین دلیل در چنین شرایطی امکان سفری اقتصادی برای مسافران فراهم نبود.

اما برای حل این معضل مسافران با پیشرفت علم و تکنولوژی وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی روی کار آمدند تا مسافران هیچ‌گونه دغدغه‌ای را در جهت اجاره ویلا و اقامتگاه مناسب خود را نداشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک ساده تمامی انتظارات خود در خصوص محل اقامت در کنار دوستان و خانواده پاسخ دهند.

مسافران با استفاده از وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی همچون سامانه هوشمند اتاقک می‌توانند به‌راحتی به مشاهده آگهی‌های اجاره ویلا و اقامتگاه در شمال و رامسر پرداخته و ضمن بررسی امکانات، موقعیت و شرایط ویلا و تطبیق آن با بودجه و انتظارات خود اقدام به رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه موردنظر خود کنند.

اگرچه قصد اجاره ویلا در شمال را دارید می‌توانید از طریق آدرس otaghak.com/landing/villa-north-iran  اقدام به رزرو اقامتگاه مدنظر خود کنید و همچنین شما می‌توانید برای اجاره ویلا در رامسر اینجا کلیک کنید.

اما در روزهای کرونایی نیز برای آرامش و سلامت مسافران در وبسایت و اپلیکیشن اتاقک بخشی با عنوان اقامتگاه‌های پاک ایجاد شده تا مسافران با استفاده از این قابلیت در ویلاها و اقامتگاه‌های ضدعفونی شده سکونت کنند و با بهره‌گیری از پشتیبانی 24 ساعته سفری به‌یادماندنی را در کنار دوستان و خانواده سپری کنند.