تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

راهنمای انتخاب بهترین هتل های داخلی

کشور پهناور ایران با وجود جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد همواره مورد استقبال گردشگران زیادی واقع می‌شود. در کنار همه‌ی این جاذبه‌های دیدنی، همانطور که می‌دانید ایرانی‌ها به مهمان‌نوازی معروف هستند و همین امر باعث شده تا در جای جای ایران هتل‌ها و مراکز اقامتی زیادی برای پذیرایی و خوش‌آمدگویی مسافران ساخته شود. در این مطلب سعی داریم راهنمای کامل و جامعی برای انتخاب بهترین هتل های داخلی ایران برایتان ارائه دهیم و در کنار آن تعدادی از بهترین هتل های ایران را به شما معرفی کنیم.

هتل کادوس

اجاره روزانه خانه در تهران

انتخاب درگاهی مطمئن و معتبر برای رزرو هتل داخلی

با توجه به اینکه قیمت رزرو هتل های داخلی در سامانه‌های مختلف یکسان نیست، این امر ممکن است شما را در انتخاب بهترین سایت رزرواسیون هتل های داخلی سردرگم کند. چیزی که یک وب سایت را برای رزرو هتل داخلی متمایز می‌کند، پوشش صد در صدی هتل‌های داخلی، قیمت‌های ارائه شده برای رزرو هتل داخلی، قابل اعتماد بودن، کاربری ساده و امکان رزرو هتل در کوتاهترین زمان ممکن و پشتیبانی هنگام بروز مشکل است.

سایت فلای تودی به عنوان بهترین و هوشمندترین مرجع رزرو آنلاین هتل داخلی ارزان قیمت با تخفیف‌های فوق‌العاده شناخته می‌شود. این سایت به واسطه همکاری مستقیم با هتل های ایران و ارائه قیمت‌های رقابتی این اطمینان را برای شما به وجود می‌آورد تا هتل داخلی را ارزان و مطمئن رزرو کنید.

رزرو آنلاین هتل داخلی با فلای تودی

فلای تودی امکان رزرو هر نوع هتل از هتل های مجلل 5 ستاره گرفته تا هتل های ارزان و اقتصادی برای شما فراهم کرده است. به همین دلیل، به راحتی می‌توانید به انواع هتل های ستاره‌ دار، هتل آپارتمان، هاستل‌ها، اکوکمپ‌ها، مهمانپذیرها و بوتیک هتل‌های ایران دسترسی داشته باشید، از امکانات و خدمات آن به صورت کامل مطلع شده و با مقایسه قیمت آن‌ها به نتیجه‌‌گیری برسید. برای رزرو هتل با فلای تودی فقط کافی است هتل و یا شهر موردنظر خود را به صورت آنلاین در صفحه هتل داخلی جستجو کنید تا با تنوع گسترده‌ای از هتل‌ها روبه‌رو شوید که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده اند. در ادامه با مقایسه امکانات و هزینه‌ هتل‌ها با چند کلیک ساده رزرو خود را انجام داده و واچر خود را آنی دریافت کنید.

برخی از بهترین هتل های داخلی ایران

هتل کادوس رشت

تنها هتل پنج ستاره شهر زیبای رشت هتل کادوس است که با نام هتل بزرگ رشت نیز شناخته می‌شود. هتل کادوس از باسابقه‌ترین هتل های رشت به حساب می‌آید که شروع فعالیت آن به سال 1362 برمی‌گردد. هتل بزرگ کادوس با کادری آموزش‌دیده و متخصص در کنار تیم حرفه‌ای مدیریت، توانسته است تمامی گواهی‌نامه‌های داخلی و بین‌المللی را کسب کرده و بهترین خدمات را برای شما فراهم کند. کم بودن فاصله هتل بزرگ کادوس رشت با باغ محتشم و شهربازی رشت از نقاط قوت این هتل است. همچنین این هتل دسترسی آسانی به میدان شهرداری، بازار بزرگ رشت و سایر دیدنی‌های این شهر دارد.

هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندر عباس

یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل بندرعباس هتل پنج ستاره هرمز است که در همسایگی خلیج فارس قرار دارد. این هتل فعالیت خود را در سال 1381 آغاز کرد و در سال 1398 در راستای ارتقا سطح کیفیت و خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل بزرگ هرمز با تعداد 367 واحد اقامتی که در هفت طبقه قرار گرفته‌اند، میزبان گردشگران و میهمانان این بندر زیبا است. دریافت برخی گواهینامه‌ها که بیانگر مدیریت کیفیت در صنعت هتلداری جهت فراهم سازی محیطی امن، سرشار از آرامش و مورد اطمینان برای مسافران است، از نکات مثبت هتل هرمز به حساب می‌آید.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هتل های ایران در سطح جهان هتل عباسی اصفهان بوده که از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های ایران به حساب می‌آید. این هتل باشکوه در سال 1106 با معماری بی‌نظیر ایرانی طراحی شد و در سال 1351 ساختمان آن به سبکی مدرن با امکانات رفاهی کم نظیر و مطابق با استاندارد بین‌المللی مورد بازسازی قرار گرفت. هتل عباسی که قدمتی بیش از 300 سال دارد، دارای 225 واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت است. این هتل پنج ستاره در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته و فاصله نزدیکی تا جاذبه‌های معروف اصفهان مثل عمارت هشت بهشت، کاخ چهل ستون و میدان تاریخی نقش جهان دارد.

هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان

یکی از لوکس‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل کرمان هتل پارس بوده که در سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل که تنها هتل پنج ستاره کرمان نیز به حساب می‌آید دارای 197 واحد اقامتی است. این هتل دارای سه رستوران باکیفیت بوده که با غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل پارس کرمان که عضو گروه هتل‌های پارس به حساب می‌آید با ارائه بهترین خدمات و امکانات به مهمانان و مسافران شهر زیبای کرمان توانسته است لبخند رضایت را بر لبان گردشگران بنشاند.

هتل داریوش کیش

یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ های جزیره کیش هتل بزرگ داریوش بوده که معماری آن الهام گرفته از تخت جمشید است و از دور چشم هر مسافری را به خود خیره می‌کند. آغاز به کار این هتل به سال ۱۳۸۳ بازمی‌گردد و برای ارتقای کیفی خدمات در سال ۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید کیش و ساحل زیبای خلیج فارس دارد و میهمانان هتل تنها با چند قدم پیاده روی می‌توانند خود را به دریا برسانند.

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان یزد

هتل پارسیان صفائیه تنها هتل پنج ستاره شهر تاریخی یزد است که در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق یزد قرار دارد. این هتل نمونه‌ای زیبا از هتل کلاسیک با تلفیقی از سبک ایرانی اصیل و مدرن است. این هتل از سه قسمت هتل باغ، هتل جدید و فاز تشکیل شده است. هتل صفائیه با امکانات و خدمات باکیفیتی که در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو، در شمار بهترین هتل های یزد و ایران قرار دارد.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره شیراز است که در شمال شهر، در نزدیکی دروازه قرآن واقع شده است. هتل شیراز دارای 158 باب واحد اقامتی است که در 14 طبقه قرار گرفته‌اند. تمامی امکانات و خدمات این هتل با رعایت استانداردهای بین‌المللی هتل‌های پنج ستاره تطابق دارد.

رستوران‌های این مجموعه با ارائه غذاهای متنوع و باکیفیت در انواع منو ایرانی، ایتالیایی و دریایی در کنار چشم‌انداز زیبا از افق شهرراز تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود رقم می‌زند. تنها رستوران گردان شهر شیراز نیز در طبقه ششم این هتل واقع شده است.