تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

اصفهان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری و تاریخی در جهان شناخته می‌شود و به علت امکانات مناسب، تاریخ غنی و جاذبه‌های تاریخی که برای توریستان فراهم کرده است؛ توانسته گردشگران بسیاری را از جای‌جای جهان به خود جذب کند. اما سؤال مهمی که امکان دارد برای این گردشگران به وجود بیاید این است که اصفهان چه هتلی بریم؟ به همین دلیل قصد داریم در این مطلب به سراغ بهترین و لاکچری ترین هتل های اصفهان برویم تا به پرسش شما درباره اصفهان چه هتلی بریم؟ پاسخ داده باشیم؛ بنابراین اگر می‌خواهید به نصف جهان سفر کنید، ادامه این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم را از دست ندهید.

هتل کوثر اصفهان

هتل پنج ستاره کوثر، به‌عنوان بهترین هتل اصفهان شناخته می‌شود. این هتل زیبا، در سال ۱۳۴۷ در مقابل سی‌وسه‌پل و به مساحت ۱۱ هزار مترمربع بنا شد. در ابتدا نام هتل پارسیان کوثر، به نام هتل کوروش شناخته می‌شد که فعالیت‌های خود را تحت نظارت مجموعه هتل‌های شرایتون انجام می‌داد. اما در طی سال‌های اخیر، این هتل فعالیت خود را زیر نظر گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان و با نام هتل کوثر پارسیان  انجام می‌دهد.

اجاره روزانه خانه در تهران

در سال ۱۳۸۳ به‌منظور ارتقا سطح کیفی خدمات، هتل کوثر به‌عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان 5 ستاره، بازسازی شده است. هتل مذکور ۲۲۵ اتاق در هفت طبقه دارد و شما پیش از سفر خود می‌توانید برای رزرو اتاق‌های لوکس این هتل اقدام کنید.

بیشتر بخوانید

از جمله مهم‌ترین امکانات هتل کوثر پارسیان می‌توانیم به پارکینگ رایگان، رستوران با ظرفیت ۹۰ نفر، خدمات باربری، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، سالن ورزشی، استخر طبق تعرفه هتل، خشک‌شویی، خدمات تور، آرایشگاه، سونا، جکوزی، فضای سبز، خودپرداز، آتلیه، ماساژ و صرافی اشاره نماییم.

هتل کوثر اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی به‌عنوان یکی از هتل های اصفهان 5 ستاره دارد که در میدان انقلاب، خیابان گلدسته واقع شده است. این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کشور و  از جمله قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود که توسط شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده و در ابتدا نیز به شکل کاروان‌سرا بوده و پس از ساخت هم به مادر شاه پیشکش کرده‌اند.

هتل عباسی در بافت تاریخی شهر اصفهان قرار گرفته و محبوبیت زیادی در میان گردشگران دارد. این هتل دارای معماری ایرانی و سنتی بوده و پس از  بازسازی آن در سال ۱۳۵۱، به یک هتل ۵ ستاره با امکانات خوب تغییر کاربری داد.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به ۴ تالار پذیرایی، ۲۲۵ اتاق و واحد اقامتی، کافه و رستوران، پارکینگ سرپوشیده و روباز، استخر با تعرفه هتل، مرکز خرید، اینترنت رایگان، کتابخانه، آژانس مسافرتی، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، چایخانه، صندوق امانات و بسیاری موارد اشاره کرد.

هتل عباسی اصفهان

هتل عطار اصفهان

هتل عطار اصفهان نیز به‌عنوان بهترین هتل اصفهان به حساب می‌آید که طراحی آن فوق‌العاده زیبا و سنتی است. اتاق‌های این هتل پنج ستاره با زیباترین هنرهای دستی و سنتی اصفهان تزیین شده‌ و در نهایت اقامت در این اتاق‌ها می‌تواند هر مسافری را به وجد بیاورد. هتل زیبا و مجلل عطار، دارای دو سوئیت چهار نفره و ۱۰ سوئیت دو نفره با امکانات و تجهیزات کامل بوده که تلفیقی از هنرهای ایرانی‌اسلامی و هنرهای مختص اصفهان در آن‌ها اجرا شده و جذابیت خاصی اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل  بخشیده است.

بیشتر بخوانید

امکانات رفاهی ویژه هتل عطار اصفهان شامل سالن ورزشی، استخر و جکوزی، استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس، حمام سنتی، حمام ‌ترکی، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی‌سرویس، صبحانه رایگان، صندوق امانات و پارکینگ رایگان می‌شود.

هتل عطار اصفهان

هتل آسمان اصفهان

در ادامه مقاله اصفهان چه هتلی بریم؟ به معرفی هتل آسمان اصفهان پرداخته‌ایم که یکی از هتل‌های ۴ ستاره معروف این شهر است. این هتل در خیابان مطهری و روبه‌روی پل فلزی واقع شده و به علت چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از اصفهان و زاینده‌رود، نام آن را هتل آسمان گذاشته‌اند.

این هتل دارای ۹۳ اتاق در ۱۳ طبقه بوده و امکاناتی نظیر اتاق‌های متنوع، استخر، سونا و جکوزی، خدمات برای معلولان، پارکینگ و بسیاری موارد دیگر دارد. در صورتی که قصد رزرو هتل اصفهان و اقامت در حوالی جاذبه‌های گردشگری و  تاریخی همچون میدان نقش‌جهان، پل خواجو و محله جلفا را دارید هتل آسمان بهترین گزینه برای شما است.

هتل آسمان اصفهان

خانه تاریخی بخردی اصفهان

یکی از مکان‌هایی که می‌توانید در سفر خود به نصف جهان در آنجا اقامت کنید، بوتیک هتل های اصفهان است. شهر اصفهان به دلیل برخورداری از تاریخ طولانی، خانه‌های تاریخی زیادی دارد که امروزه با مرمت آنها و مجهز کردنشان به امکانات امروزی، پذیرای مسافران زیادی هستند؛ بنابراین شما در صورتی که  به دنبال راحتی و آسایش به همراه کمی جستجو در تاریخ هستید، می‌توانید در بهترین بوتیک هتل های اصفهان اقامت کنید.

پیشنهاد ما به شما خانه تاریخی بخردی است در این عمارت شما شگفتی‌های امپراتوری صفوی را مشاهده خواهید کرد. در این بوتیک هتل ۳ ستاره،  تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار هستند.

این سوئیت‌ها دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با کاشی‌های دست‌ساز زیبا بر روی دیوارها، تلویزیون یخچال‌های کوچک تختخواب‌های راحت، و اینترنت بی‌سیم هستند. بوتیک هتل اصفهان دسترسی آسانی به جاذبه‌های اصلی شهر اصفهان مانند  پل خواجو، سی و سه پل، زاینده‌رود، میدان نقش‌جهان و کاخ‌های سنتی دارد.

خانه تاریخی بخردی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل چهار ستاره پیروزی، در حاشیه سبز چهارباغ کهن واقع شده و شما در صورت اقامت در این هتل اصفهان، می‌توانید پس از طی‌کردن مسافتی کوتاه به پل خواجو و سی‌وسه‌پل دسترسی داشته باشید. لازم به اشاره است که این هتل در گذشته با نام هتل داریوش فعالیت می‌کرد. هتل پیروزی در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده و در سال ۱۳۹۶ هم با هدف ارتقا سطح کیفیت خدمات بازسازی و مرمت شده است.

ازجمله مهم‌ترین مزایای اقامت در این هتل 4 ستاره می‌توانیم به دسترسی آسان به مناطق گردشگری و آثار تاریخی شهر اصفهان، مانند عمارت و باغ چهلستون، باغ و عمارت هشت‌بهشت، موزه هنرهای معاصر، بازار هنر اصفهان، موزه هنرهای تزیینی، مسجد و مدرسه چهارباغ اشاره کنیم.

این هتل زیبا، ۹۵ اتاق در پنج‌طبقه دارد و شما می‌توانید برای رزرو اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته توئین، اتاق ۲ تخته دبل، سوئیت یک‌خوابه ۲ نفره رویال و سوئیت یک‌خوابه ۲ نفره سانترال اقدام کنید.

ازجمله امکانات اصلی هتل پیروزی می‌توان به پارکینگ با ظرفیت ۳۵ خودرو به‌صورت رایگان، رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر، کافی‌شاپ، اتاق سیگار، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، تاکسی‌سرویس، آژانس مسافرتی، ترانسفر رایگان فرودگاهی، گشت نیمروزی، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، ترانسفر برگشت با هزینه و فروشگاه اشاره کرد.

هتل پیروزی اصفهان

هتل سفیر اصفهان

در این بخش از مقاله اصفهان چه هتلی بریم؟ به معرفی هتل سفیر پرداخته‌ایم که به‌عنوان بهترین هتل ۴ ستاره اصفهان شناخته می‌شود و فعالیت خود را در سال ۱۳۷۱ شروع کرده و در سال ۱۳۹۵ هم با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات بازسازی شده است. این هتل در حوالی بازار سنتی هنر، مجموعه عباسی، خیابان چهارباغ و میدان نقش جهان اصفهان واقع شده است.

در نتیجه از مهم‌ترین مزایای آن می‌توانیم به دسترسی آسان به مناطق مهم شهر و مکان‌های تاریخی اصفهان اشاره کنیم. این هتل دارای ۶ طبقه و ۱۰۰ اتاق بوده و شما می‌توانید برای رزرو اتاق‌های این هتل اقدام کنید.

از دیگر مزایای مهم هتل سفیر اصفهان می‌توانیم به رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر، استخر طبق تعرفه هتل، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، تاکسی‌سرویس، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، صندوق امانات، فروشگاه، کرایه اتومبیل بدون راننده، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، کافی‌شاپ و خودپرداز اشاره نماییم.

هتل سفیر اصفهان

هتل عالی‌قاپو اصفهان

هتل عالی‌قاپو از دیگر هتل‌های قدیمی و معروف شهر اصفهان است که معماری بسیار زیبا و مجللی دارد. اگر این سؤال در ذهنتان به وجود آمده است که اصفهان چه هتلی بریم؟ در پاسخ باید بگوییم که هتل عالی‌قاپو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست؛ این هتل نزدیک به جاذبه‌های تاریخی نظیر میدان نقش‌جهان، کاخ‌های سنتی، سی و سه پل و دیگر نقاط گردشگری شهر واقع شده است.

هتل عالی‌قاپو اصفهان دارای ۱۰۶ اتاق در  ۴ طبقه بوده و امکاناتی مانند رستوران و کافی‌شاپ، استخر طبق تعرفه هتل، جکوزی، پارکینگ، اینترنت، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس، فضای سبز و صرافی دارد.

هتل عالی‌قاپو اصفهان

 هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو یکی از بهترین هتل های سه ستاره شهر اصفهان به حساب می‌آید که در سال ۱۳۹۶ در مرکز این شهر و در خیابان شهدای خواجو ساخته شده است.

این هتل ۱۱۴ اتاق در ۶ طبقه دارد و ازجمله امکانات ویژه آن می‌توانیم به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۷ خودرو، رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌نت، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، فروشگاه، کافی‌شاپ و اتاق چمدان اشاره کنیم.

هتل خواجو اصفهان

هتل شیران اصفهان

خانه تاریخی محمد قلی شیران در دوران قاجار ساخته شد و امروزه نیز به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران ثبت شده است و بعد از احیا و مرمت، اکنون با نام هتل سنتی شیران، از مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی پذیرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید

از جمله خدمات و امکاناتی این هتل سنتی برای رفاه مهمانان در نظر گرفته است می‌توانیم به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، جای پارک خودرو در مقابل هتل و کافی‌شاپ اشاره کنیم. مهمانان این هتل می‌توانند لحظات خوشی را در فضایی دلنشین و سنتی تجربه کنند.

هتل شیران اصفهان

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا به سؤال شما درباره اصفهان چه هتلی بریم؟ پاسخ دهیم و فهرستی از بهترین هتل‌های اصفهان را به همراه لیست هتل ارزان اصفهان، برایتان ارائه دهیم. امیدواریم که به پاسخ سؤال اصفهان چه هتلی بریم؟ رسیده باشید. از اینکه تا انتها، این مطلب را مطالعه نمودید از شما سروران متشکریم.