تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

استانبول یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایرانیان به شمار می‌رود. بنابراین ما در مجله هم اقلیم تصمیم گرفتیم تا یکی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید اقامت لذت بخشی را در آن تجربه کنید.

امکانات هتل تایتانیک استانبول

هتل تایتانیک بیزینس استانبول؛ هتلی 5 ستاره و مدرن در منطقه بایرام پاشای استانبول در کشور ترکیه است که توانسته با امکانات و خدمات خود در میان گردشگران استانبول محبوبیت خاصی به دست بیاورد.

اجاره روزانه خانه در تهران

از امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، استخر در فضای باز، مرکز آب گرم و حمام ترکی، سالن بدن سازی و پارکینگ خصوصی رایگان اشاره کرد. اتاق‌های بزرگ و لوکس این هتل به تهویه هوا مجهز هستند و تمام اتاق‌ها شامل تلویزیون ال سی دی با شبکه‌های ماهواره‌ای هستند.برخی از اتاق‌های هتل تایتانیک بیزینس منظره‌ای زیبا از دریا را به شما ارائه می‌دهند.

 

هتل بیزینس بایرام پاشا

دیگر مطالبی که در سفر به استانبول می‌تواند راهنمای شما باشد.

صبح‌ها می توانید از انتخاب یک صبحانه‌ی لذیذ در منوی گسترده‌ی رستوران این هتل روز خود را آغاز کنید و از میل کردن یک قهوه یا آب میوه‌ی تازه لذت ببرید. این هتل همه روزه خدمات شاتل به ایستگاه مترو و تراموا را ارئه می‌دهد که می‌توانید به آسانی به دیگر نقاط شهر استانبول رفته و از جاذبه‌های گردشگری استانبول لذت ببرید. این هتل خدمات بی‌نظیر دیگری از جمله خدمات سرویس اتاق 24 ساعته، اینترنت رایگان سراسری، نظافت روزانه و امنیت 24 ساعته را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

هتل بیزینس استانبول

هتل تایتانیک بیزینس دارای 331 اتاق است که همه آن ها به زیبایی مبله شده اند و دارای امکانات رفاهی کاملی هستند که برخی از آن‌ها در بالا اشاره شد و برخی دیگر شامل: ملحفه، دمپایی، حوله و گاوصندق می شود. ناهار خوری این هتل در طبقه 17 قرار دارد که افق شهر را به صورت پانوراما و بسیار زیبا نشان می‌دهد. جاذبه‌های دیدنی استانبول از جمله منطقه تاریخی سلطان احمد فاصله بسیار کمی با این هتل دارند و فاصله آن با فرودگاه آتاتورک نیز تنها 12 کیلومتر است. در ادامه دعوت می‌کنیم تصاویر این هتل را مشاهده بفرمایید.