تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران خونه

اگر کمترین علاقه ­ای به سینما و بازیگران ایران داشته باشید احتمالا تا به حال اسم رستوران خونه را شنیده ­اید. این رستوران به سرپرستی سام درخشانی، بازیگر محبوب کشورمان اداراه می­ شود و اکثر ساکنین شهر تهران، رستوران خونه را می­ شناسند. این مجموعه با ایده­های جالب و جدیدی به مشتریان خدمت­ رسانی می­ کند و فضای داخلی آن به سبکی دلنشین و ساده تزیین شده است. اگر به دنبال محیطی صمیمی و دنج برای صرف یک وعده غذا در کنار خانواده می ­گردید، پیشنهاد ما رستوران خونه تهران است. در ادامه همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید.

رستوران خونه

معرفی رستوران خونه

رستوران خونه به همت” اروند دشت آرا” نویسنده و کارگردان تئاتر و” سام درخشانی” بازیگر سینمای ایران در اتوبان حقانی تهران افتتاح شد. این رستوران با شعار” بیرون غذا نخورین، بیاین خونه!” فعالیت خود را آغاز کرد و خیلی زود به محبوبیت و شهرت زیادی در بین مردم دست یافت. معمولا هر کسی که پیگیر اخبار بازیگران بوده و به هنرمندان علاقه دارد حداقل یک بار به این رستوران سر زده است. علاوه بر این محیط جذاب و کیفیت بالای غذاها را می­ توان علت عمده محبوبیت رستوران خونه دانست. این رستوران محلی است که کاملا فضای صمیمی و پرشور خانه را برای میهمانان خود تداعی می­ کند و لذت صرف غذایی خوشمزه در مکانی آرام و دلپذیر را برای آنان به ارمغان می ­آورد.

اجاره روزانه خانه در تهران

khone resturant4

منوی رستوران خونه

یکی از ویژگی­ های خاص این رستوران این است که همه چیز حتی منوی غذا، تقلیدی ماهرانه از محیط یک خانه واقعی است. در رستوران خونه منوی ثابتی وجود ندارد و غذای هرروز با روز بعد تفاوت دارد. برای غذاهای هر روز از شب قبل تصمیم­ گیری می شود و مواد غذایی به صورت روانه خریداری شده و توسط سرآشپزهای ماهر مجموعه طبخ می­ گردند.

غذاهای این مجموعه ، عطر و طعم شگفت ­انگیزی داشته و رضایت هر فردی با هر نوع ذائقه غذایی را جلب می­ نمایند. این غذاها از مرغوب­ ترین مواد غذایی پخته می­ شوند و به طور منظم مورد سنجش کیفیت و بهداشت قرار می­ گیرند. صرف غذا در رستوران خونه مانند این است که با آرامش در خانه خودتان غذا میل می ­کنید. چیدمان ساده و دوست­ داشتنی میزها، طعم بی نظیر غذاها و انرژی محیط اطراف سرشار از حس مثبت و تداعی کننده یک خانه گرم و صمیمی است.

khone resturant

محیط رستوران خونه

با نگاه کوتاهی از پنجره ­های رستوران می­ توانید دکور زیبا و شاد داخل رستوران خونه را ببینید و به وضوح شاهد سلیقه و هنر به کار رفته در چیدمان آن باشید. درب چوبی رستوران و پنجره ­هایی که با پرده ­های زیبا و گلدان­ های شمعدانی تزیین شده ­اند محیطی نوستالژیک و خاطره ­انگیز را ایجاد نموده ­اند که لذت صرف غذا را دو چندان می­ کند. نور پردازی ماهرانه رستوران خونه در کنار فرش های قشقایی منظره ­ای چشم ­نواز و فراموش نشدنی را خلق کرده ­اند و عطر خوش غذای خانگی فضا را پر کرده است. دکور ساده و در عین حال هنرمندانه رستوران خونه تجربه ­ای شیرین و به یاد ماندنی را برای مشتریان رقم می­ زند و آن­ها را برای مراجعه در دفعات بعدی مشتاق­ تر می­ سازد.

khone resturant5

آدرس رستوران خونه تهران

آدرس: تهران، چهارراه جهان کودک، خیابان شهیدی، انتهای بن­بست کمان

تلفن: 021439374

سخن پایانی

رستوران خونه با مدیریت سام درخشانی، یکی از برترین رستوران­ های تهران می­ باشد که به دلیل سرو غذاهای خوشمزه و لذیذ، محیط صمیمی و دلپذیر و همچنین عملکرد حرفه ­ای پرسنل آن موفق شده است محبوبیت بسیاری در بین مردم کسب کرده و رضایت مشتریان را جلب نماید. این مجموعه در تلاش است تا با نظارت کیفی مداوم، سطح کیفیت غذاهای خود را ارتقا بخشیده و با تمام توان خود به میهمانان گرامی خدمت­ رسانی کند.

مقالات بیشتری بخوایند