تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین رستوران های تهران

یکی از تفریحات آخر هفته ما ایرانی­ ها رفتن به یک رستوران با کیفیت، در کنار خانواده یا دوستان می­ باشد. یک رستوران خوب علاوه بر ارائه غذا مرغوب، باید از نکات مثبتی مانند رعایت استاندارد­های بهداشتی، سرویس ­دهی عالی کارمندان و … برخوردار باشد. تهران پایتخت و بزرگ­ترین شهر ایران است. در این شهر تعداد زیادی رستوران و غذا خوری در انواع و اقسام مختلف ساخته شده است که هر کدام از ویژگی­ های خاص خود برخوردار هستند. انتخاب یک رستوران با کیفیت در بین این همه رستوران، کار ساده ای نخواهد بود.

بهترین رستوران های تهران

اجاره روزانه خانه در تهران

اگر ساکن استان تهران باشید حتما یک بار اسامی بهترین رستوران های تهران به گوشتان خورده است. اما اگر برای تفریح و خوش ­گذرانی یا برای کار­های اداری به این شهر سفر کرده ­اید و قصد دارید یک وعده غذایی لذیذ و بی نظیری را در یک رستوران با کیفیت در تهران نوش ­جان نمایید، توصیه می­ کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. چرا که ما قصد داریم در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم ، برخی از معروف­ ترین و بهترین رستوران ­های تهران و ویژگی­ های  آنها را معرفی نماییم.

رستوران البرز تهران

رستوران البرز تهران

رستوران البرز که در سال 1346 تاسیس شده است با بیش از نیم قرن تجربه، یکی از قدیمی ­ترین و معروف ­ترین رستوران­ های تهران به حساب می ­آید. این رستوران از دو بخش سالن پذیرایی عادی و سالن VIP تشکیل شده است و شما می­ توانید از آن­ها برای برگزاری هر نوع مراسم رسمی و غیر رسمی استفاده نمایید. این رستوران که در مرکز تهران واقع شده است به دلیل موقعیت خوبی که دارد از شرایط دسترسی خوبی برخوردار می­ باشد. اگر به دنبال یک رستوران با کیفیت و با صفا هستید توصیه می­ کنیم این رستوران را برای صرف یک وعده غذایی انتخاب کنید. چرا که رستوران البرز در طی این چند سال با ارائه بهترین غذاهای ایرانی بخصوص چلو­کباب های معروف خود، اعتبار و کیفیت خود را به مردم ثابت کرده است.

آدرس رستوران البرز: خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکوقدم

رستوران شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن

بدون شک اسم رستوران­ های معروف شاندیز به گوشتان خورده است. رستوران شاندیز جردن یکی از رستوران­ های سنتی تهران است که کباب­ های معروف و محبوب آن ، این مکان را به بهترین رستوران سنتی تهران تبدیل کرده است.

اگر تا به حال به این رستوران نرفته ­اید و غذا­های فوق العاده آن را نچشیده ­اید، توصیه می­کنیم که حتما یک بار به آنجا مراجعه کرده و از طعم و کیفیت غذاهای سنتی رستوران شاندیز جردن لذت ببرید. رستوران شاندیز جردن، همه روزه از شنبه تا جمعه آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مشتریان می­ باشد. ساعت کاری شاندیز جردن از 12-15 برای ناهار و از 19-23 برای شام می باشد. رستوران شاندیز با محیط کاملا دنج و کلاسیک که سرشار از نور است تجربه یک روز به یادماندنی را برای شما عزیران به ارمغان خواهد آورد.

آدرس رستوران شاندیز جردن: تهران خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷

رستوران عالی قاپو، بهترین رستوران سنتی تهران

رستوران عالی‌ قاپو

رستوران عالی قاپو، یکی از رستوران ­های سنتی و به نام تهران است که تمام انتظارات یک مشتری از یک رستوان سنتی درجه یک را فراهم کرده است. هر چند ممکن است هزینه صرف یک وعده غذایی در این رستوران سنتی کمی گران تمام شود، اما در مقابل، خدمات و امکانات، رفتار عالی کارکنان و کیفیت غذایی که ارائه می ­دهد بسیار عالی می ­باشد و ارزش یک بار هزینه زیاد را دارد.

رستوران سنتی عالی قاپو فعالیت خود را از سال 1358 شروع کرده و با توجه به تعداد طرفدارن آن می توان ادعا کرد که یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های تهران می باشد.  از ویژگی های این ستوران می توان فضای عالی و دلچسب رستوان، پخش موسیقی سنتی زنده حین پذیرایی، طعم فوق العاده و بی نظیر غذا ها علی الخصوص کباب های مخصوص سنتی، پارکینگ و… اشاره کرد. ساعت کاری رستوران عالی قاپو تهران همه روزه از 12-15:30  و 20-24 می باشد.

آدرس رستوران عالی قاپو تهران : میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی، پلاک ۵۵

مجموعه رستوران بین المللی  کوبابا تهران

مجموعه رستوران بین المللی  کوبابا تهران

اگر ساکن تهران باشید دیدن رستوران­ های بین­ المللی در خیابان­ های شهر برایتان عادی خواهد بود. با این وجود ممکن است غذا خوردن در یک رستوران ایتالیایی با فضایی کاملا جدید، به سبک ترکی عربی، برای­تان کمی  نا­ آشنا و عجیب باشد. رستوران کوبابا یکی از رستوان­ های معروف تهران است که بهترین غذا­های بین المللی از جمله ترکی، عربی و ایتالیایی را تهیه می­ کند. این رستوران دارای 4 شعبه می ­باشد که همه آن ها به دلیل تنوع و کیفیت بالا غذا، از بهترین های تهران محسوب می ­شوند.

چهار شعبه رستوران کوبابا از فضا و دکوراسیون کاملا شیک و جذاب برخوردار است. رستوران کوبابا در چهار منطقه جردن، بام لند، جماران و لواسان شعبه دارد و هر کدام به تنهایی از طرفداران ثابت زیادی برخوردار می ­باشند. در ضمن بهتر است بدانید که این رستوران به دلیل کیفیت بالا، از رستوران­ های گران قیمت تهران به حساب می ­آید ولی مطمئن باشید در صورتی که یک بار طعم غذا آن را تجربه کنید، از مشتریان ثابت آن خواهید شد.

رستوران گردان برج میلاد، نمایش هنر و زیبایی

رستوران گردان برج میلاد

یکی از رستوران ­های لوکس و لاچکری تهران که جزو بهترین رستوران­ های تهران محسوب می­ شود رستوران گردان برج میلاد است که در ارتفاع 276 متری از سطح زمین قرار دارد. این رستوران شیک در تمام روزهای هفته، بهترین غذا­های بین المللی را در سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می ­دهد. رستوران گردان برج میلاد این فرصت را به شما می­ دهد تا غذای خود را در کنار خانواده در فضایی کاملا لاچکری به همراه پخش موسیقی زنده و تماشای تهران از ارتفاع بالا نوش جان نمایید. البته باید یادآوری شود که هزینه رستوران گردان برج میلاد کمی بالا می ­باشد اما توصیه می­ کنیم حتما یک بار هم شده به این رستوران بی نظیر مراجعه کنید و طعم غذاهای آن را امتحان کنید.

آدرس رستوران گردان برج میلاد:  بزرگراه شهید حکیم غرب، بعد از بزرگراه شهید چمران، ورودی اختصاصی برج میلاد

رستوران معروف و بین‌المللی نارنجستان

رستوران نارنجستان

رستوران بین المللی نارنجستان، یکی از رستوران های شیک تهران است که در سال 1385 تاسیس شده است. سابقه زیاد، کیفیت غذا و خدمات کارکنان، رعایت استاندارد های بهداشتی از دلایل محبوب و معروف شدن رستوران نارنجستان است. این رستوران بین المللی در طبقه یازدهم برج سرو در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است. ازاین رو دارای یک چشم انداز فوق العاده زیبا از شهر تهران می باشد. رستوران لوکس نارنجستان تهران، پرسنل خود از میان افراد مجرب و مسلط به زبان های خارجی انتخاب کرده است که با رویی خوش آماده پذیرایی از مهمانان بین المللی می باشند.

ساعت کاری رستوران نارنجستان تهران از ۱۲ تا ۱۵:۴۵ برای نهار و از ساعت ۱۹ تا ۲۳  برای شام می باشد که در تمام ایام هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

رستوران نارنجستان یکی از رستوران ­های گران قیمت تهران است. اما اگر به دنبال یک مکان فوق العاده شیک و جذاب هستید، توصیه می­کنیم حتما سری با این رستوران بزنید و طعم غذاهای لذیذ آن را امتحان کنید.

آدرس رستوران نارنجستان: سعادت آباد، بین میدان سرو و میدان کاج، میدان شهرداری

رستوران مرشد نیاوران

رستوران مرشد نیاوران

یکی از بهترین رستوران­ های تهران، رستوران مرشد نیاوران است که به واسطه غذاهای عالی در سینی­ های بزرگ معروف شده­ است. این رستوران با ارائه بهترین غذا­های ایرانی از جمله کباب­ های مخصوص، تبدیل به با کیفیت­ ترین و بهترین رستوان تهران شده است. از غذا­های ویژه و محبوب رستوران مرشد می­ توان به انواع چلو کباب، خوراک گردن، شیشلیک­ های فوق العاده و… اشاره کرد. اگر دوست دارید یک وعده از غذای خود را در فضایی کاملا سنتی و زیبا، با طعمی بی نظیر و به یاد ماندنی میل کنید توصیه می­ کنیم رستوران مرشد نیاوران را امتحان کنید. البته این رستوان قیمت بالایی دارد ولی در مقابل خدمات و کیفیتی که ارائه می ­دهد، مبلغی ناچیز و  قابل قبول خواهد بود.

آدرس رستوران مرشد : تهران، نیاوران، ابتدای جماران.

رستوران اس پی یو (SPU)بهترین رستوران تهران

رستوران اس پی یو

یکی از رستوران­ های زیبای تهران که در منطقه درکه واقع شده است رستوران سنتی اس پی یو (SPU ) است که به دلیل ارائه غذا­های فوق­ العاده خوش طعم و با کیفیت، در لیست بهترین رستوران­ های تهران قرار گرفته است. این رستوران در کنار امکانات و خدمات خوبی که ارائه می ­دهد از قیمت مناسبی هم برخوردار می ­باشد. در منو رستوران اس پی یو، انواع کباب­ های ایرانی، شیشلیک مخصوص و سایر غذا­های سنتی ایرانی وجود دارد. همچنین در منو رستوران اس پی یو، انواع پیش غذا و دسر­های سبک و نوشیدنی ­های خنک و خوش طعم وجود دارد. با مراجعه به رستوران SPU می­ توانید غذای خود را در آلاچیق ­های زیبا در فضای کاملا دلچسب نوش جان نمایید.

رستوران خونه بهترین رستوران تهران

رستوران خونه تهران

رستوران خونه، یکی از رستوران زیبا و با نشاط تهران است که در نزدیکی پارک آب و آتش واقع شده است. این رستوران به دلیل نزدیکی به پارک آب و آتش روزانه میزبان تعداد زیادی مشتری می باشد که پس از پشت و گذار در پارک به این رستوران مراجعه می کنند. رستوران خونه به دلیل برخورداری از حال و هوای یک خانه واقعی و فضایی با صفا و دلچسب توجه اکثر ساکنین تهران و همچنین مسافران را به خود جلب کرده است. نا گفته نماند که دسپخت این رستوران، از دکوراسیون و فضا آن کم ندارد و در صورت امتحان طعم غذا آن بدون شک از مشتریان ثابت آن خواهید شد. از ویژگی­ های جالب رستوران خونه باید به چیدمان شبیه به خانه مادربزرگ­ ها، دکوراسیون و ظروف سنتی زیبا، طراحی جذاب ظروف رستوران، فضای رنگی و با نشاط رستوران و… اشاره کرد.

این رستوران علاوه بر ارائه نهار و شام، در روز­های آخر هفته، صبحانه هم ارائه می ­دهد. اگر از آن دسته افراد با سلیقه و خوش ذوق هستید که طرفدار غذا­های خانگی و نوستالژیک هستید این رستوران، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. رستوران خونه، علی رغم ویژگی­ های مثبتی که دارد، دارای یک نقطه ضعف هم می ­باشد. تنوع غذاها در رستوان خونه تهران نسبت به سایر رستوران­ ها کمتر است.

یکی از نکات دیگر رستوران خونه، نداشتن منو مشخص است. به طور کلی این رستوران تمرکز خود را روی غذا­های سنتی و ایرانی گذاشته است و درصورت تمایل به خوردن این غذاهای سنتی، مشکلی نخواهید داشت. رستوران خونه دارای فضایی کاملا دنج و صمیمی است که با مراجعه به آن به حال و هوای گذشته و خانه­ های قدیمی سفر خواهید کرد.

ساعت کاری رستوران خونه در تمام ایام هفته  از ساعت ۱۱ الی ۲۳:۳۰ است. شما می­توایند در تایم دلخواه خود به این رستوران مراجعه کنید و غذا مورد علاقه خود را سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید.

آدرس رستوران خونه: چهار راه جهان‌ کودک، کوچه‌ی دیدار، کوچه‌ی کمان، جنب پارک آب‌وآتش

کافه رستوران­های ایتالیایی سنسو تهران

کافه رستوران¬های ایتالیایی سنسو تهران

رستوران ایتالیایی سنسو یکی از بهترین رستوران­ های تهران است که غذا­های بین المللی با کیفیتی را ارائه می ­دهد. این رستوران مکان مناسبی برای کسانی خواهد بود که طرفدار غذا­های ایتالیایی و فست فوت هستند. رستوران سنسو از رستوران های سطح بالا و لاکچری تهران به حساب می ­آید به همین دلیل قیمت غذا­های آن کمی بالا می ­باشد. از ویژگی­ های رستوران سنسو، می­توان به کیفیت بالا غذا، خوش رفتاری کارکنان رستوران، خدمات و امکانات بی­ نظیر، فضای مناسب و … اشاره کرد.

غذا­هایی که در منو رستوران سنسو وجود دارد، شامل تمامی غذا­های ایتالیایی و مدیترانه­ ای می ­شوند. همچنین در منو رستوران سنسو، انواع دسر، پیش غذا و نوشیدنی­های گرم و خنک خوش طعم وجود دارد. برای مراجعه به رستوران سنسو می توانید در تمام روزهای هفته در ساعات 12 الی 24 به صرف ناهار و شام اقدام کنید.

مجموعه رستوران های اصیل نایب تهران

مجموعه رستوران های اصیل نایب تهران

رستوران نایب تهران که از  قدیمی­ترین رستوران­های سنتی تهران است، جزو یکی از بهترین رستوران ­های تهران به حساب می ­آید. به گفته برخی، چلوکباب اولین بار توسط خانواده نایب ابداع شده است. رستوران نایب یکی از لوکس­ترین و لاچکری ­ترین رستوران های این شهر است که در منو خود بهترین و محبوب­ ترین انواع کباب­ ها را جای داده است.

رستوران نایب مانند سایر کبابی­ های معروف تهران، در کنار کباب ­های بی نظیر خود، غذاهای پرطرفدار ایرانی مانند باقالی پلو با مرغ و ماهی غزل آلا را ارائه می­ دهد. در صورتی که به این رستوران سنتی بی­ نظیر مراجعه کردید توصیه می­ کنیم حتما کباب­ های مخصوص آن را امتحان کنید.

رستوران لوکس طلایی

golden lux resturant

رستوران لوکس طلایی که از قدیمی­ های تهران است یکی از بهترین رستوران­ های تهران است که برای خیلی­ از مشتری­ های خود حس نوستالژی را ایجاد می­کند. این رستوران که از همان سال­ های ابتدایی تا به حال طرفداران ثابت خود را دارد با ارائه بهترین غذا­های سنتی، امکانات و خدمات بی نظیر و رعایت اصول بهداشتی به یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت­ ترین رستوران های تهران تبدیل شده است. این رستوران با ایجاد تغییراتی در دکوراسیون و نمای خود موجب جذب مشتریان جوان و امروزی شده است.

در این رستوران می‌توانید انواع و اقسام غذاهای چلویی، خورشت‌ها و خوراک‌ها را امتحان کنید. از میان غذاهای رستوران لوکس طلایی، باقالی‌پلو با گوشت بره بسیار محبوب و پرطرفدار است. کباب دلمه فلفلی نیز یکی از جذاب‌ترین غذاها با طعمی جدید است که اگر به مزه‌های تند و فلفلی علاقه‌مند باشید، حتما از آن خوشتان می‌آید. طعم لذیذ دیگر غذاهای این رستوران، آن را به محلی جذاب برای صرف یک وعده غذا تبدیل کرده‌ است. اگر قصد دارید که برای ظهر و صرف ناهار به آنجا بروید، حتما پیش از رفتن، میز رزرو کنید، چرا که در هنگام ظهر، رستوران معمولا شلوغ است.

در منو رستوران لوکس طلایی تهران انواع و اقسام غذاهای سنتی ایرانی نظیر پلو­های خوش طعم، انواع خورشت­ های ایرانی و خوراک­ ها وجود دارد. پر طرفدار­ترین و محبوب­ترین غذای رستوران لوکس طلایی، باقالی پلو با گوشت بره می ­باشد که اکثر مشتریان فقط برای صرف آن به این رستوران مراجعه می­ کنند. اگر طرفدار غذاهای تند و فلفلی هستید توصیه می­ کنیم حتما کباب دلمه فلفلی را که از جذاب­ ترین غذاهای این رستوران است را امتحان کنید.

دیزی سرای ایران­شهر بهترین رستوران تهران

دیزی‌ سرای ایرانشهر

دیزی­ سرای ایران­شهر، یکی از بهترین رستوران­ های تهران است که بهترین و معروف­ترین دیزی­های تهران را ارائه می­ دهد. دیزی سرای ایران­شهر از رستوران­ های معروف تهران است که حتما همه ساکنین تهران نام آن را شنیده­اند. جالب است بدانید که مشتریان برای خوردن دیزی­ های این رستوران فوق العاده، مدت­ها در صف می­ ایستند. چرا که طعم بی نظیر دیزی­ های اینن مکان، واقعا ارزش ایستادن در مدت طولانی را دارد. دکوراسیون این رستوران از معماری سنتی و قدیمی برخوردار است که شبیه خانه های قدیمی می­ باشد. این رستوران در سال 1386 تاسیس شده و در همین مدت کوتاه طرفدارن زیادی پیدا کرده ­است.

رستوران جوان تهران

رستوران جوان تهران

رستوران جوان یکی دیگر از محبوب­ترین و بهترین رستورا­ن­ های تهران است که به واسطه ارائه غذا­های خوش طعم ایرانی و کباب های مخصوص، به معروف­ترین رستوران بازار تهران معروف شده است. این رستوران دارای فضایی با صفا  است که محیطی نسبتا خلوت و دنج دارد. اگر برای صرف یک وعده غذایی به رستوران جوان تهران مراجعه کردید توصیه می­کنیم امتحان طعم خوب ته­دیگ های فوق­ العاده آن را فراموش نکنید.

آدرس رستوران جوان: تهران ، میدان امام خمینی، خیابان ناصر خسرو، پلاک ۶٨

رستوران مس توران

رستوران مس توران

رستوران مستوران (مس توران) یکی از رستوران­ های معروف شهر تهران است که در سال 1394 شروع به کارکرده است. این رستوران دارای فضایی کاملا سنتی بوده که با معماری دوران صفوی طراحی شده است. زمانی که در رستوران سنتی مس توران پا می­ گذارید احساس می­کنید که در دوران گذشته هستید و وارد قصر­های قدیم شده ­اید. در منو این رستوان انواع غذا­های سنتی ایرانی با بهترین طعم­ ها ارائه می­ شود. در رستوران مس­ توران تهران یک نانوایی کوچک وجود دارد که نان در همان لحظه به شکل سنتی پخته می­ شوند و در صورت درخواست مهمانان نان تازه به آن­ها داده می­ شود.

مقالات بیشتری بخوانید