تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شبی را در کنار مردم محلی بگذرانید

اگر از سفرهای کلیشه ‌ای و تکراری خود با روندهای همیشگی و به دور از هیجان خسته شده اید و علاقه مند هستید تا یک تجربه جدید از مسافرت کردن را داشته باشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم که شیوه سفر کردن خود را تغییر داده و حس و حال تازه‌ ای را به مسافرت های خود دهید.

بسیاری از افراد زمانی که به سفر می روند، در هتل ها اقامت می کنند و به گزینه دیگری برای محل اقامت حتی فکر هم نمی کنند، اما آیا وقت آن نرسیده تا یک تغییر اساسی در شیوه اقامت خود به وجود آورید و تجربه های جدیدی کسب کنید؟

اجاره روزانه خانه در تهران

آیا دوست ندارید تا اتمسفر تازه ای را احساس کنید و یک شب فوق ‌العاده را در محیط های روستایی و در کنار مردم محلی بگذرانید؟

برای افرادی که به دنبال چنین فضایی هستند و دوست دارند تا شیوه و شکل تازه ای از مسافرت را تجربه کنند، سایت رنتی جا با با هدف نو نوار کردن همه مسافرت های تکراری ایجاد شده است تا با اجاره اقامتگاه های مردمی ارائه شده توسط آن بتوانید در کنار مردم محلی و به دور از فضای کلیشه ای هتل ها، یک مسافرت با ساختار نو و تازه را در سفر و اقامت تجربه کنید.

رنتی جا بستری برای رشد اقامتگاه های مردمی

استارتاپ های بسیار مشهوری در دنیا با فراهم کردن امکان اجاره اقامتگاه های مردمی سعی می کنند تا فضا و شکل جدیدی به اجاره اقامتگاه ها دهند. یکی از مشهور ترین استارت آپ های فعال در این زمینه Airbnb.comاست که در سراسر دنیا شعبه دارد و گردشگران می توانند با اعتماد به این استارت آپ، در هر کشوری اقامتگاه مردمی رزرو کنند. 

رنتیجا

متاسفانه در کشور ما به دلیل وجود تحریم های مختلف، چنین امکانی برای استفاده از خدمات این وب سایت وجود ندارد، اما نخبگان ایرانی دست به کار شدند و در کشور، استارتاپ و سامانه رنتی جا را برای رسیدن به این هدف ایجاد کرده اند تا گردشگرانی که قصد سفر به سراسر ایران را دارند، با خیالی آسوده برای سفر خود برنامه ریزی کنند و نگرانی در زمینه محل اقامت نداشته باشند.

سامانه رنتی جا تلاش کرده تا با فراهم کردن پلتفرمی حرفه ای، این امکان را به افراد دهد که بتوانند اقامتگاه‌ های خود را در اختیار گردشگران قرار داده و آن ها را به اشتراک گذارند. شما به عنوان یک میزبان در سامانه رنتی جا می توانید کاربران دیگر را مهمان منزل خود کنید. برای ورود به سایت اجاره اقامتگاه غیر هتلی رنتیجا rentija.com بر روی آدرس سایت کلیک کنید و یا آن را در گوگل جستجو کنید.

اگر در شهری هستید و منزلی دارید که از آن استفاده نمی کنید و سرمایه خود را در آنجا بلا استفاده گذاشته اید، وقت آن رسیده تا از این منزل کسب درآمد کنید. شما می توانید با سامانه رنتی جا منزل خود را به مسافران و گردشگرانی که به شهرتان می آیند، اجاره دهید.

رنتی جا سعی کرده تا اقامتگاه‌ های مردمی را رشد داده و شیوه جدیدی از اجاره اقامتگاه را ارائه دهد. به عنوان مثال شما در این پلتفرم این امکان را دارید تا اجاره خانه روستایی در دورترین نقاط کشور را با قیمت مقرون به صرفه تجربه کنید.

با این کار هم شما می توانید فضای جدیدی را تجربه کرده و هم شهر و روستایی که به آن سفر می کنید، رشد اقتصادی چشم گیری پیدا می کند. منطقی است که با ورود گردشگر به هر شهر، آن شهر از نظر اقتصادی پیشرفت خواهد کرد و چرخ های اقتصاد منطقه با سرعت بیشتری به گردش در خواهد آمد.

اقامت رویایی در کلبه های جنگلی ماسال

شهرستان زیبای ماسال در شمال کشور ما و در استان گیلان قرار دارد. این منطقه خاص، در کنار کوه ‌های مرتفع تالش واقع شده است و یکی از زیباترین و بکرترین مناطق ایران محسوب می شود.

این منطقه با جاذبه‌ های بکر خود، مکان فوق‌ العاده ‌ای برای مسافرت و دور شدن از هیاهوی روزمره زندگی شهری است. بسیاری از افراد علاقه مند هستند تا لذت مسافرت به ماسال را تجربه کنند اما مهم ترین مشکلی که این افراد دارند و آن ها را از سفر باز می دارد، نداشتن محل اقامت در این بخش از شمال کشور است.

اگر شما نیز جزو این دسته از افرادی هستید که به دلیل نداشتن محل اقامت از دیدن جاذبه ها و طبیعت زیبای ییلاقات ماسال محروم شده اید، زمان آن است تا با اجاره کلبه جنگلی در اولسبلنگاه یک اقامت رویایی را در ماسال تجربه کنید.

اجاره ویلا

شهرستان زیبای ماسال تنها یک نمونه از مناطق بی نظیر کشور ما است که همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده است و بسیاری از افراد حتی تا به حال اسم این مناطق فوق ‌العاده را نشنیده اند. برای اجاره کلبه جنگلی در ماسال و یا اجاره ویلا در ماسال میتوانید از سایت معتبر رنتی جا استفاده کنید.

کشور ما پر از چنین مناطقی است که شما می ‌توانید با مسافرت با آن ها گستره خارق ‌العاده ‌ای از زیبایی را تجربه کنید. ایران به عنوان یک کشور چهار فصل این قابلیت را دارد که در یک روز، آب و هوای بارانی در شمال وجود داشته باشد و در همان روز به صورت همزمان ارتفاعات کرمانشاه بارش فوق العاده برف را شاهد باشند و به صورت همزمان در جنوب کشور با آب و هوای گرم و شرجی مواجه باشیم.

متاسفانه بسیاری از افراد برای تفریح و گردش از ایران خارج شده و به کشورهای اطراف می روند تا از طبیعت و جاذبه های گردشگری آن ها استفاده کنند، اما از جاذبه‌ های خارق العاده و دیدنی کشور خود غافل هستند.

برای یک بار هم که شده شبی را در خانه‌ های روستایی سپری کنید

بیایید برای یک بار تمام ذهنیت‌ های منفی را کنار گذاشته و یک تجربه خارق العاده را شروع کنید. همین حالا دست به کار شوید و یکی از جذاب ترین، زیباترین و بکرترین مناطق ایران را که تا به حال به آن سفر نکرده اید را انتخاب کنید. این مناطق بکر و دست ‌نخورده عموما روستاهای کشور می باشند.

پس از انتخاب مقصد به سراغ سایت رنتی جا رفته و یک اقامتگاه روستایی شیک، با کیفیت و درجه یک را در مقصد تان پیدا کرده و آن را رزرو کنید.

اجاره ویلا از رنتیجا

حالا می توانید با خیال راحت چمدان های خود را بسته و آماده سفر به یکی از زیباترین مناطق ایران شوید، بدون آن که دغدغه محل اقامت داشته باشید، زیرا اقامت شما از طرف رنتی جا تامین شده است.

رنتی جا سعی کرده تا هر آنچه گردشگران و میزبانان به آن احتیاج دارند را در یک سامانه به صورت یکپارچه جمع آوری کند تا هم مهمانان و هم میزبان به بهترین شکل ممکن از امکانات این سامانه بهره مند شوند.

رنتی جا تلاش کرده تا در سراسر کشور اقامتگاه های مردمی بسیار زیادی را تدارک ببیند تا مسافران و گردشگران بتوانند با خیال آسوده سفر خود را به هر منطقه ‌ای که علاقه ‌مند هستند برنامه‌ ریزی کنند.

“مقصد سفر از شما، محل اقامت از رنتی جا”