تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

اتوبوس‌های VIP دارای شرایط و امکانات بهتری نسبت به سایر اتوبوس‌ها هستند. این اتوبوس‌ها صندلی‌هایی با فضایی بزرگ برای قرار دادن پا‌ها، جایگاه نشیمن راحت و با پشتی بلند دارند؛ سیستم تهویه هوا نیز در این اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند دمای هوای اطراف خود را بر اساس نیازشان تنظیم کنند. علاوه بر این موارد، این وسیله‌های حمل و نقل عمومی، دارای امکانات و قابلیت‌های متعدد دیگری نظیر سیستم صوتی و تصویری و اینترنت هستند. به دلیل این مشخصات و بسیاری از امکانات دیگر، بسیار از افراد هنگام سفر سؤال می‌پرسند که چطور بلیط اتوبوس VIP بخرم؟ در این مطلب قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم و اطلاعات شما را درباره اتوبوس‌های VIP افزایش دهیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مقاله چطور بلیط اتوبوس VIP بخرم؟ همراه ما باشید.

چطور بلیط اتوبوس VIP بخرم؟

اجاره روزانه خانه در تهران

امکانات اتوبوس VIP

پیش از پاسخ به سؤال چطور بلیط اتوبوس VIP بخرم؟ ، امکانات این وسیله نقلیه را برایتان بیان کرده‌ایم.

پذیرایی در اتوبوس

در طول سفر با اتوبوس VIP با پک‌های تغذیه از شما پذیرایی می‌شود. بسته به اینکه زمان سفر شما چه موقعی است، از شما پذیرایی صورت خواهد گرفت. برخی از این اتوبوس‌ها پذیرایی صبحانه، نهار و شام هم دارند. همچنین شما در صورت نیاز می‌توانید از یخچال اتوبوس آب معدنی برداشته و بنوشید.

اینترنت WIFI

مزیت دیگر اتوبوس‌های VIP نسبت به دیگر اتوبوس‌ها این است که دارای اینترنتWIFI می‌باشند و شما می‌توانید در طول سفر خود از اینترنت استفاده نمایید. البته در نظر بگیرید که همه این اتوبوس‌ها این امکان را به مسافران خود ارائه نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید

مانیتور اختصاصی برای هر مسافر

احتمالاً شما هم دیده‌اید که اتوبوس‌های VIP در جلوی هر صندلی دارای ‌مانیتور اختصاصی هستند و مسافران می‌توانند بسته به سلیقه خود فیلم و یا موزیک دلخواه را انتخاب و در طول مسیر از آن‌ها لذت ببرند. در نظر داشته باشید که تماشای برنامه‌های تلویزیون با استفاده از‌ مانیتور اتوبوس امکان‌پذیر نیست.

چطور بلیط اتوبوس VIP بخرم؟

شارژ تلفن همراه در اتوبوس

یکی از مهمترین دغدغه‌های مسافران اتوبوس، اتمام شارژ تلفن همراه یا شارژ لپ تاپ آن‌ها در سفر است که مسافران نمی‌توانند آن را شارژ کنند. به لطف اتوبوس‌های VIP افراد می‌توانند با همراه داشتن شارژر گوشی موبایل خود، آن را شارژ کنند.

بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس VIP

همانطور که گفته شد، امروزه بسیاری از مسافران از اتوبوس برای سفر‌های داخلی و خارجی خود استفاده می‌کنند و حال که برای بیشتر مسیر‌ها اتوبوس‌های vip موجود هستند، محبوبیت این‌ها بیش از قبل شده است. برای افرادی که سؤال می‌کنند چطور بلیط اتوبوس VIP بخرم؟ باید بگوییم که خرید بلیط این اتوبوس‌ها به راحتی امکانپذیر بوده و دیگر نیازی نیست که برای تهیه این بلیط‌ها به ترمینال مراجهه کرد. در این بخش از مقاله، مراحل خرید بلیط اتوبوس VIP را بیان کرده‌ایم:

  • مرحله اول، انتخاب اتوبوس

با ورود به سایت‌های فروش اینترنتی بلیط اتوبوس، با صفحه اصلی سایت روبه‌رو می‌شوید. وارد منوی بالای صفحه شده و گزینه اتوبوس را انتخاب نمایید. در صورتی که در صفحه اصلی سایت نیستید، می‌توانید با انتخاب منوی بلیط، بر روی گزینه اتوبوس کلیک کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا مشخصه‌های بلیط مورد نظرتان را در سایت جستجو کنید.

  • مرحله دوم، انتخاب تاریخ، مبدأ و مقصد سفر

حال در منوی خرید بلیط اتوبوس، سه گزینه پیش روی شماست که آن‌ها را به دلخواه خود انتخاب کنید؛ مبدأ، مقصد و تاریخ سفر. برخی از سایت‌ها آخرین مقصدی را که جستجو کرده‌اید را به شما نشان می‌دهند تا بتوانید به سهولت، سفر قبلی خود را تکرار کنید. در این بخش شما می‌توانید اسم پایانه یا شهر مورد نظرتان را وارد کنید. برای ثبت تاریخ سفر نیز می‌توانید از تقویم این قسمت استفاده کنید. بعد از اطمینان از مبدأ، مقصد و تاریخ سفر، روی گزینه جستجو کلیک کنید.

  • مرحله سوم، انتخاب صندلی و اتوبوس

در ادامه، اتوبوس‌هایی که از شرکت‌ها و تعاونی‌های گوناگون در تاریخ انتخاب شده به مقصد مد نظر شما ‌می‌روند، برایتان نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید مکان و ظرفیت صندلی‌های خالی را مشاهده کنید و یا حتی تعاونی مورد نظرتان را انتخاب نمایید. در این مرحله می‌توانید صندلی اتوبوس vip را برای سفر خود رزرو کنید. در نظر داشته باشید که در مشخصات هر سفر، ذکر شده که اتوبوس چه امکاناتی دارد و از چه نوعی است.

اگر مسیرسفرتان طولانی است و قصد خوابیدن در مسیر را دارید، می‌توانید اتوبوس‌های vip با صندلی‌های تخت‌شو را رزرو نمایید. اما در صورتی که نمی‌خواهید در راه بخوابید و قصد دارید مسیرتان را با سرگرمی‌های متفاوت طی کنید، پیشنهاد می‌کنیم که یک بلیط اتوبوس vip با صندلی‌های‌ مانیتوردار تهیه نمایید.

  • مرحله چهارم، ثبت مشخصات و پرداخت هزینه بلیط

بعد از انتخاب اتوبوس و صندلی موردنظرتان، وارد مرحله ثبت مشخصات خواهید شد. این مشخصات شامل اطلاعات شخصی شما از قبیل نام و نام‌خانوادگی، شماره ملی و شماره تلفن همراه می‌شود؛ همچنین اگر در این سفر چندین همراه با خود دارید، تنها کافی است که سرپرست سفر اطلاعات خود را وارد کند.

در این مرحله بهتر است از صحت اطلاعات و انتخاب خود مطمئن شوید، زیرا امکان تغییر این اطلاعات در آینده فراهم نیست. اگر کد تخفیف دارید، می‌توانید آن را در این مرحله وارد کنید. سپس شما به درگاه امن پرداخت هدایت خواهید شد و می‌توانید هزینه سفر را با رمز دوم بانکی پرداخت کنید.

  • مرحله پایانی، دریافت بلیط کاغذی

توصیه می‌کنیم که هنگام سفر با اتوبوس نیم ساعت پیش از حرکت اتوبوس در ترمینال حضور داشته باشید. دو صورت لزوم می‌توانید بلیط کاغذی خود را نیز به همراه داشته باشید. سپس وارد اتوبوس شده و بر روی صندلی انتخابی خود بنشینید.

بیشتر بخوانید

چطور بلیط اتوبوس VIP بخرم؟

مزایای استفاده از اتوبوس

  • امنیت استفاده از اتوبوس نسبت به بسیاری از لوازم و وسایل نقلیه بالاتر است.
  • افراد در صورت سفر با اتوبوس می‌توانند در استراحت گاه‌های بین راهی و در داخل اتوبوس به استراحت بپردازند.
  • قیمت بلیط اتوبوس در مقایسه با وسایل نقلیه‌ای همچون هواپیما و قطار بسیار به صرفه‌تر می‌باشد.
  • مسافران در هنگام مسافرت با اتوبوس نگرانی از بابت بار همراه خود و گم شدن وسایلشان ندارند.

قیمت بلیط اتوبوس VIP

بدون شک قیمت بلیط اتوبوس VIP در مقایسه با اتوبوس‌های عادی کمی گران‌تر می‌باشد؛ با این وجود، این هزینه همچنان ارزان‌تر از قیمت بلیط هواپیما و قطار است.

به همین علت تمایل به استفاده از آن بسیار زیاد بوده و بیشتر مسافران این روش را برای رسیدن به مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. البته باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که قیمت بلیط اتوبوس VIP به عوامل گوناگونی مانند زمان سفر، شرکت اتوبوسرانی و مسافت سفر هم بستگی دارد.

چطور بلیط اتوبوس VIP بخرم؟

جمع‌بندی

همانطور که متوجه شدید در این مطلب به پرسش شما درباره چطور بلیط اتوبوس VIP بخرم؟ پاسخ دادیم و اطلاعات ارزشمندی را در این زمینه مطرح کردیم. پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید بلیط اتوبوس به سایت‌های معتبری مراجعه کنید و مراحل اشاره شده در فوق را انجام دهید. از این که تا انتهای مقاله چطور بلیط اتوبوس VIP بخرم؟ همراهمان بودید، از شما سروران کمال تشکر را داریم.