تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل مدر ریزورت کمر

هتل مدر ریزورت کمر در منطقه کمر آنتالیا و در 226 متری از سواحل دریای مدیترانه واقع است.این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و وسعت هتل به 11 هزار متر مربع می رسد. برای آشنایی بیشتر با این هتل همراه ما در مجله گردشگری هم اقلیم باشید

هتل مدر ریزورت کمر
تصویر از booking.com

بیشتر مردم اگر با تور به ترکیه نرفته باشند اما خوب می دانند که کمر یکی از شهرهای توریستی آنتالیا می باشد.این شهر زیبا به واسطه جاذبه های طبیعی، گردشگران را به سمت خود جذب کرده است.

اجاره روزانه خانه در تهران

هتل های کمر بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند.طراحی آن بصورتی است که مجاورت هتل با جنگل و ساحل است.جاذبه های توریستی شهر کمر رضایت را برای توریستان فراهم آورده است.

کِمِر در فاصله 40 کیلومتری از آنتالیا واقع است.نام این شهر از دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده گرقته شده است.در این شهر اقامتگاه های زیبا با مناظر بکر طراحی شده که محیطی آرام را برای تعطیلات گردشگران بوجود آورده است.

آب وهوای این شهر معتدل و تابستان طولانی دارد.شهر کمر آنتالیا دارای هتل های باشکوه ،‌ رستوران ها ،‌کافه های بسیار ،‌سواحل زیبا ،‌ویرانه های تاریخی و بازارهای جالبی است.

هتل مدر ریزورت کمر (Meder Resort Hotel) در منطقه کمر آنتالیا و در 226 متری از سواحل دریای مدیترانه واقع است.این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و وسعت هتل به 11 هزار متر مربع می رسد.

هتل مدر ریزورت کمر

فاصله ساحل تا هتل بسیارکم می باشد اما هتل برای رضایت گردشگران و مسافران سرویس شاتل رایگان در نظر گرفته که عزیزان را از هتل به ساحل و از ساحل به هتل ببرد البته در ساعت خاصی این سرویس شامل حال عزیزان می شود.

فاصله هتل به این صورت است که تنها 5 دقیقه پیاده روی از دریا به هتل می رسید و 50 کیلومتر به فرودگاه آنتالیا و 45 کیلومتر به آنتالیا فاصله دارید.

این هتل شامل 228 اتاق است که 213 تا استاندارد و 2 سوئیت و 3 اتاق مخصوص معلولین می باشد.امکانات تمامی اتاق ها شامل سیستم تهویه هواِ مینی بار رایگان ،‌تلفن  ،‌صندوق امانات با هزینه اضافی،‌ماهواره و تلویزیون است.

هتل مدر ریزورت کمر
تصویر از سایت agoda.com

سرویس دهی هتل بصورت یوال Ultra all Inclusive است.رستوران اصلی هتل در طبقه هم کف می باشد که انواع غذاهای ترکی و بین المللی در وعده های صبحانه و ناهار و شام بصورت بوفه سرو می شود.همچنین در این رستوران انواع زیادی از دسرها و کیک و شیرینی و نوشیدنی هم وجود دارد.

هتل مدر ریزورت کمر
تصویر از سایت planetofhotels.com

هتل دارای اینترنت رایگان Wi-Fi و استخر بیرونی روباز و تراس است .مسافران هتل می توانند از خدمات هتل مثل ماساژ هم استفاده کنند.همچنین این هتل امکانات تفریحی دیگری هم دارد که می توان به سالن ورزشی ،‌ حمام سنتی ترکیه ای ، سونا ،‌ استخر سرپوشیده ،‌جکوزی و ماساژ اشاره کرد.

هتل مدر ریزورت کمر
تصویر از سایت planetofhotels.com

همچنین در این هتل زیبای کمر امکاناتی برای کودکان هم فراهم آورده که از جمله آن می توان به استخر کودکان و باشگاه کودکان اشاره کرد که کودکان می توانند در این مکانها به بازی بپردازند. این هتل محیطی شاد را برای کودکان و خانواده هایشان فراهم آورده است.

meder hotel7
تصویر از سایت booking.com

هتل مدر ریزورت شب های خاطره انگیزی با نمایش های زیبا برای مهمانان پدید آورده است.همچنین مهمانان می توانند از دیسکو و جشن های شبانه که فراخور زمان در هتل برپا است لذت کافی را ببرند.این هتل در منطقه ای جنگلی سرسبز و دارای لوکیشین عالی می باشد.

نکات مثبت هتل کمر

  • قرارگیری در نقطه ای دنج و سرسبز در مجاورت کوه جنگلی
  • نزدیکی به سواحل مدیترانه با فاصله تنها 5 دقیقه
  • سرویس رفت و برگشت به ساحل و کاملا رایگان
  • تنوع زیاد غذاها و دسرها و نوشیدنی
  • برخورد بسیار خوب رسپشن
  • اتاق های بزرگ و تمیز
  • اینترنت رایگان
  • و بسیاری از خدمات دیگر

نکات منفی هتل کمر

  • تسلط متوسط رسپشن به زبان انگلیسی

اگر در این هتل اقامت داری می توانید با ثبت نظرات خود به دوستانتان کمک کنید تا بهترین هتل را برای اقامت در نظر بگیرند.

مقالات بیشتری بخوانید