تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پارک آبشار تهران

پارک آبشار تهران داخل شهر و خلوت است و هم پارکی پر از درخت و آب و کوه است.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با بوستان آبشار بیشتر آشنا شوید.

بوستان آبشار پارک کوهستانی در تهران است ،و به دلیل تازه ساخت بودن پارکی خلوت و آرام که بیشتر از همه چیز، صدای باد لای درختان و آب جاری را می‌شنوید و تقریبا هر جایی که دلتان بخواهد می‌توانید بنشینید.

اجاره روزانه خانه در تهران

احتمالا اسم پارک جمشیدیه را تا به حال شنیده‌اید، اما اطلاعات دقیقی در مورد آن دارید؟

پارک آبشار تهران

دلیل نام گذاری پارک

به این بوستان، پارک آبشار می‌گویند چون یک آبشار در آن هست، اما این آبشار مصنوعی است واز آن‌هایی نیست که به صورت طبیعی از دل کوه دربیاید، بلکه بعدا به آن اضافه شده  است و  مسیر کوه‌پیمایی آن را طی کنید. چشم‌انداز بسیار خوبی به کل پارک و تهران خواهید داشت.

پارک آبشار تهران

پارک آبشار در یکی از غربی‌ترین نقاط تهران است و چون کمی از محدوده شهری بیرون قرار گرفته، ساختمان و بناهای بلندی در اطراف آن وجود ندارد و به همین خاطر، هیچ چیزی بین شما و چشم‌اندازی خلوت از پایتخت وجود ندارد.

از آن‌ جایی که قرار است مسیری پله‌دار و سربالایی را طی کنید، خستگی یا حتی کم آوردن نفس بسیار طبیعی است. ولی در ساخت و طراحی پارک آبشار این موضوع را مد نظر قرار داده‌اند. از ابتدا تا انتهای مسیری که باید طی کنید، به صورت طبقه‌ای طراحی شده و در هر طبقه، فضای سبز، شیر آب و آلاچیق گذاشته شده است تا نفسی تازه کنید و دوباره ادامه بدهید.

  • طبیعت زیبا: در طبقه آخر که مرتفع‌ترین بخش پارک است، آبشار مصنوعی قرار دارد و آبی که از آن جاری می‌شود، در برکه‌های کوچک هر طبقه جمع می‌شود. به همین خاطر هر طبقه، آب و هوا و خنکای خاص خودش را دارد و اگر به طبقه آخر برسید که دیگر زیباترین بخش پارک را دیده‌اید.
  • کوه‌نوردی با امکانات: خیلی‌ها دوست دارند که کوه‌نوردی بروند،این بوستان کوه های نسبتا سخت‌تری دارد ولی با امکاناتی که دارد دلنشین و لذت بخش میشود
  • فضایی برای عکس‌دوست‌ها: اگر دوربین حرفه‌ای دارید و یا اصلا همیشه علاقه دارید که عکس‌های خاصی از خودتان ثبت کنید، پارک آبشار تهران جای شماست. در افق دید شما، تهران زیرپایتان است، آن هم از زاویه‌ای که هر کسی آن را ندیده است. پس تا این پارک خیلی شلوغ نشده، جز اولین نفراتی باشید که یک لحظه ناب در آن ثبت می‌کنید.
  • ورزش و سرگرمی:وسایل ورزش همگانی در محوطه پارک برای شما تهیه گردید. یا اگر برنامه دارید که با فرزندان‌تان بروید، یک پارک با وسایل بازی هم برای آن‌ها طراحی شده است تا آن‌ها هم با بازی و سرگرمی از این هوا و محیط خوب لذت ببرند.

پارک آبشار تهران

پارک آبشار چه امکاناتی دارد؟

  1. رستوران و کافه: این مکان‌ها در جایی قرار گرفته‌اند که چشم‌انداز خوبی به دریاچه چیتگر دارند و حتی می‌توانید برای صبحانه به آن‌جا بروید.
  2. بوفه (ساعت 10 صبح به بعد)
  3. سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی)
  4. پارکینگ
  5. مسجد و نمازخانه

روش دسترسی

آدرس پارک آبشار: انتهای بزرگراه همت غرب، اتوبان شهید خرازی، خروجی آبشار تهران، پارک آبشار

مقالات بیشتری بخوانید