تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تفرجگاه های مالدیو

۱۰ تفریحگاه مهم در مالدیو را بشناسید

کشور مالدیو با سواحل گرمسیری، آب‌های فیروزه‌ای، زندگی خارق‌العاده‌ی موجودات زیر دریا و اقامتگاه‌های مجلل و بی‌نظیرش، به عنوان یکی از بهترین، اما گران‌ترین مقصدهای مسافرتی روی کره زمین شناخته می‌شود. یکی از به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای رفع مشکل تعطیلات در مالوید، این است که به اقامتگاه‌های همه‌جانبه بروید. این اقامتگاه‌ها محل اقامت، غذا، نوشیدنی و فعالیت‌های مختلف را در یک پکیج ارائه می‌دهند و شما می‌توانید بدون صرف یک ریال اضافه، به اندازه‎ی دلخواه غذا بخورید، بنوشید و تفریح کنید. استراحتگاه‌های درجه‎ی یک بسیاری در مالدیو هستند که تنها «نیم تخت» یا «تخت کامل» را ارائه می‌دهند، اما تعداد محدودی اقامتگاه همه‎جانبه نیز در این مجمع‌الجزایر وجود دارند که تنها برخی از آن‌ها امکانات ویژه‎ای نظیر اسپا و نوشیدنی‌های درجه‌ی یک را ارائه می‌دهند. در این مطلب از فلایتیو ۱۰ مورد از بهترین تفریحگاه‌های لوکس همه‌جانبه در مالدیو را برای شما لیست کرده‌ایم.

اجاره روزانه خانه در تهران

اقامتگاه پولمن مالدیوز ماموتا (Pullman Maldives Maamutaa)

اقامتگاه پولمن مالدیو در جزیره‌ی ماموتا واقع در جنوب مالدیو قرار دارد. این تفرجگاه در میان ۱۸ هکتار پوشش گیاهی سرسبز و اطراف دریاچه‌ای طبیعی واقع شده است. اقامتگاه پولمن دارای ۱۲۲ ویلای مدرن، از جمله دو ویلای منحصر به فرد طراحی شده با اتاق خواب در زیر آب است. در این تفرجگاه همه‌جانبه، از تنیس و گلف گرفته تا ورزش‌های آبی و فعالیت‎های ساحلی به شما ارائه می‌شود و چیزهای زیادی وجود دارد که شما را در طول اقامت، به خود مشغول کند. انواع غذاهای محلی که در این اقامتگاه سرو می‎شود، باعث می‌شود هرگز از خوردن غافل نشوید. ۳ رستوران و ۳ کافه‎ی آن نیز چشم‎انداز بی‌نظیری را از سواحل زیبا با آب آبی و درخشان ارائه می‌دهند.

تفرجگاه انگسانا ولاوارو (Angsana Velaveru)

تفرجگاه انگسانا ولاوارو در جزیره‎ی لاک‌پشت واقع شده است. جزیره‌ی لاک‌پشت در تالاب وسیع جزیره‌ی جنوبی نیلاند قرار دارد و با یک سفر ۴۰ دقیقه‌ای سفر با هواپیمای دریایی، از فرودگاه بین‌المللی ولانا، می‎توان به آن رسید. این استراحتگاه استوایی مجلل ۷۹ ویلای خصوصی دارد که همگی دارای نمای ساحل هستند. مجموعه‌ای از ۳۴ ویلا  نیز در درون اقیانوس قرار دارد که اولین مجموعه‌ی مستقل ویلاهای آبی به شمار می‌آید. این اقامتگاه دارای چهار مرکز فروش غذاهای بین‌المللی: مدیترانه‌ای، مکزیکی، آسیایی و مالدیوی است که سلیقه‌های مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد. این اقامتگاه برای مسافران خانوادگی گرفته تا دوستداران اسپا و غواصان باتجربه مناسب است.

رزیدنس مالدیوس (The Residence Maldives)

این اقامتگاه که در دو جزیره‌ی بی‌نظیر فالهومافوشی و دیگوراه قرار داشته، با شگفتی‌های اقیانوس هند احاطه شده است. این دو جزیره، از بزرگ‌ترین جزایر مرجانی جهان به شمار می‌روند و در ۲۰ کیلومتری شمال  خط استوا قرار دارند و از بزرگ‌ترین مکان‌های تفریحی در مالدیو به شمار می‌آیند. پناهگاه دریایی رزیدنس مالدیو که در میان رشته‌های مرجان، تالاب‌ها و ماسه‌های سفید قرار دارد، دارای صخره‌های مرجانی دست‌نخورده است و امکان تماشای زندگی زیر دریا را فراهم می‌کند. با قدم زدن در غروب خورشید در امتداد پل خیره‌کننده‌ای که دو جزیره را به هم متصل می‎کند، لاک‌پشت‌ها، ماهی‌های رنگارنگ و سفره‌ماهی‌ها را تماشا کنید و از زیبایی‌های طبیعت شگفت‌زده شوید. غواصی در اطراف صخره‌های جزیره و همچنین اسپای مجلل کلارینز، که نخستین در نوع خود در مالدیو است، برای رفع خستگی و استراحت بسیار مفید است. اقامتگاه‌های هر دو جزیره، امکان استفاده از رستوران‌ها، باشگاه‌های ساحلی و کافه‌های دو جزیره را ممکن می‌سازد.

لاکس* نورث میل اتول (LUX* North Male Atoll)

یک مسافرت کوتاه از جزیرۀ میل با قایق تندروی لوکس، شما را به اقامتگاهی می‌رساند که در آن به جای ویلاهای کاهگلی سنتی، خانه‌های بزرگ و پنت‌هاوس وجود دارند. این تفرجگاه با خانه‌هایی به اشکال متنوع و رنگ‌های دریایی، به گونه‌ای طراحی شده که ترکیبی از قایق‌سواری و زندگی پر جنب‌وجوش ساحل جنوبی را تداعی می‌کند. هر یک از ۶۰ اقامتگاه دو طبقه یا در ساحل یا روی آب قرار گرفته‌اند و دارای یک بالکن صخره‌ای بی‌نظیر هستند. این بالکن‌ها شبیه به یک عرشه‌ی خصوصی باشکوه هستند که از آن مهمانان می‌توانند از تماشای مناظری منحصر به فرد در مسطح‌ترین کشور کره‌ی زمین شگفت‌زده شوند.

تفرجگاه آنانتارا ولی (Anantara Veli Resort)

اگر از فرودگاه بین‌المللی ولانا سوار یک قایق تندرو شوید، ۳۵ دقیقه‌ی بعد به این اقامتگاه، شن‌های سفید و آب‌های نیلگون اطراف آن می‎رسید. اقامتگاه آنانتارا ولی، محیطی عالی برای تعطیلات عاشقانه فراهم می‌کند. ۶۷ ییلاق مجلل تفریحی، چشم‌اندازهای خیره‌کننده را با امکانات مدرن برای اقامتی شاد ترکیب می‎کنند. شما می‌توانید اتاق خود را از بین انواع اتاق‌هایی که روی آب یا در لبه‌ی صخره‌ای اقیانوس قرار گرفته‌اند، انتخاب کنید. آنانتارا ولی یکی از معدود اقامتگاه‌های مالدیو است که برای حفظ آرامش در جزیره، فقط از بزرگسالان پذیرایی می‌کند. در این تفرجگاه چندین برنامه‌ی غذایی متفاوت وجود دارد که سلیقه‌های گردشگران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

اقامتگاه تاج-کورال ریف (TAJ-CORAL REEF RESORT)

اقامتگاه تاج-کورال ریف در مالدیو دارای تمام چشم‌اندازهای عجیب اقیانوس و غروب‌های چشم‌گیر برای تعطیلات گرمسیری عالی شما است. این تفرجگاه واقع در جزیره‌ی زیبای همبادو بوده و توسط مرجان‌ها و آب‌های فیروزه‌ای احاطه شده است و می‌توان آن را پناهگاه زیبایی و تجمل خواند. این اقامتگاه ویلاهای درجه‌ی یک با طراحی زیبا و دارای عرشه‎ی خصوصی مشرف به تالاب، امکانات مدرن و تجهیزات برتر اقامتی لوکس و راحت را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پرسنل چندزبانه‌ی مجرب، به هر نیازی رسیدگی می‌کنند و مهمان‌نوازی بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌دهند. با خرید پکیج جامع تاج-کورال شما می‌توانید صبحانه، ناهار و شام را در همه‌ی رستوران‎های اطراف نوش جان کنید.

اِمِرالد مالدیو ریسورت (Emerald Maldives Resort)

اقامتگاه امرالد مالدیو به همراه اسپا، که در یکی از بهترین جزایر مرجانی مالدیو واقع شده، مجموعه‌ای از ویلاهای ساحلی خصوصی و خانه‌های روی آب را در خود جای داده است. استخرها و جکوزی این اقامتگاه، سفری گرمسیری را برای شما رقم می‌زند. این اقامتگاه همه‌جانبه یکی از اعضای هتل‌های برجسته‌ی جهان است و در آن چهار رستوران با غذاهای مدیترانه‌ای، غذاهای آسیایی و آمریکای جنوبی دارد. امرالد مالدیو با ارائه‌ی خدمات سلامتی مانند اسپا، مرکز غواصی و امکانات ورزشی، مهمانان را به استراحت و ریلکس کردن در میان آب‌های کریستالی آبی و طبیعت بکر دعوت می‌کند.

اقامتگاه کنستانس موفوشی (Constance Moofushi)

اقامتگاه کنستانس موفوشی با پشت بام‌های کاه‎گلی در بالا و آب زلال و شفاف در پایین، یک تفرجگاه منحصربه‌فرد با روحی است. همه‌ی ۱۱۰ ویلای این تفرجگاه، به رنگ‌های شگفت‌انگیز طبیعت بوده و بر روی ماسه‌های خیره‌کننده‌ی سفید یا روی پایه‌هایی که بالای آب‌های فیروزه‌ای قرار دارند، ساخته شده‌اند. این اقامتگاه در مسیر مهاجرت انواع مختلف موجودات دریایی مانند کوسه‌نهنگ‌ها، دلفین‌ها، سفره‌ماهی‌ها و سفره‎ماهی‌های دیو قرار دارد و امکان غواصی فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. اما بهترین ویژگی برای خانواده‌ها این است که کنستانس موفوشی مالدیو یکی از چند استراحتگاه لوکس در مالدیو است که یک پکیج همه‌جانبه از نوشیدنی‎های درجه‌ی یک و غذاهای عالی و اقامتگاه‌های لوکس زیر آب را ارائه می‌دهد. بنابراین، نوجوانان در حال رشد می‌توانند هر چقدر که دوست دارند، غذا بخورند و بیاشامند بدون این که والدین آن‌ها نگران هزینه‌های اضافی باشند.

جزیره‌ی خصوصی چهار فصل در  وُاواه (Four Seasons Private Island At Voavah)

هر چند که جزیره‌ی خصوصی چهار فصل در  وُاواه خود را یک اقامتگاه «همه‌جانبه» نمی‌داند، شما می‌توانید با پرداخت شبی 36000 دلار آمریکا صاحب کل جزیره بشوید و هر کسی که را که دوست داشته باشید، به مالدیو و جزیره‌ی خودتان دعوت کنید. هفت اتاق خواب، مرکز غواصی، اسپا و قایق تفریحی نوزده متریِ جزیره کاملاً متعلق به شماست. این جزیره تنها منطقه‌ی زیست‌محیطی مالدیو است که به ثبت یونسکو رسیده است. مواد غذایی در آن به صورت اختصاصی برای ۲۲ مهمان کافی است. بسیاری از تجربیات جزیره، مانند مشاهده‌ی اشعه‌های سفره‌ماهی دیو و فعالیت‌های کودکان، زیر نظر یونسکو است و تیمی آموزش‌دیده، به مدت یک دهه برای حفاظت از جزیره وقت صرف کرده‎اند. در این جزیره غذا متناسب با حال و هوای مهمانان آن و بسته به غذاهای مختلف، از کنار استخر تا اتاق ناهارخوری خانه‌ی ساحلی، در کنار آب یا روی ساحل ماسه‌ای سرو می‌شود.

تفرجگاه سونِوا جانی (Soneva Jani)

تفرجگاه سونوا جانی، در یک مجموعه شامل پنج جزیره‎ی غیر مسکونی در ساحل نئونو واقع است، که مانند خوشه‌ای سبز در میان آب‌های آبی هستند و منحصر به فردترین تفرجگاه مالدیو به شمار می‌آید. این اقامتگاه همه‌جانبه با سواحل بکرِ پوشیده از طبیعت گرمسیری و احاطه شده با تالابی ۵.۶ کیلومتری از آب‌های شفاف زیبایی را بدون وقفه ارائه می‌دهد. نماهای اقیانوس هند که بزرگ‌ترین تالاب مجمع‌الجزایر است، ویلاها را در بر گرفته است. هر یک از این ویلاهای فوق‌العاده، دارای یک استخر مخصوص به خود است و به بخش اختصاصی خود در تالاب باز می‌شود. در برخی از ویلاها سرسره‌هایی وجود دارد که مستقیماً از طبقه‌ی بالا به آب می‎روند. ویژگی برجسته‌ی ویلاها سقف اتاق خواب اصلی است که با لمس یک دکمه به سمت عقب کشیده می‌شود تا مهمانان بتوانند در رختخواب دراز بکشند و آسمان را تماشا کنند. در سال ۲۰۲۰، سونوا جانی بخش دیگری را به مجموعه‌ی ویلاهای مجلل آبی خود اضافه کرد که  امکان صرف غذا در همه‌ی کافه‌ها و رستوران‌ها را فراهم می‎کند. هم‎چنین امکان غواصی و فضای بازی کودکان، و اسپا، ترانسفرهای مشترک هواپیمای دریایی از جزیره‌ی میل، خدمات خشکشویی هر روزه و پر کردن روزانه‌ی یخچال‌های داخل ویلا از خدمات این اقامتگاه‌ است.