تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

در مورد جاهای دیدنی شهرهای جنوبی ایران چه می‌دانید؟ آیا تابه‌حال به جنوب ایران سفر کرده‌اید؟ حتی اگر به مناطق جنوبی هم سفر نکرده‌اید، حتماً درباره مردم خونگرم و دوست‌داشتنی آن زیاد شنیده‌اید. هر چند، شما باید به جنوب سفر کنید تا این مهمان‌نوازی را با چشم خود ببینید.

 اجاره سوئیت در شهرهای جنوبی

اجاره روزانه خانه در تهران

شهرهای جنوبی ایران علاوه بر مردم خونگرم و مهربان، مکان‌های دیدنی بسیاری دارند؛ به همین جهت، یکی از پرطرف‌دارترین سفرها به‌ویژه در فصل‌های پاییز و زمستان، سفر به جنوب ایران است. اگر تابه‌حال به این منطقه سفر نکرده‌اید، باید بگوییم که نیمی از زیبایی‌های ایران را از دست‌ داده‌اید. در جزایر جنوبی، بناهای تاریخی و جاذبه‌هایی گردشگری طبیعی بسیاری قرار گرفته‌اند که ارزش صدها بار دیدن را دارند.

بازدید از مناطق بکر جنوبی ایران و آشنایی با مردم محلی و سنت‌های آن‌ها، یکی از گزینه‌های پیش روی افرادی است که به فکر مسافرت و ایرانگردی هستند. ماجراجویی و تفریح‌های متنوع با اجاره سوئیت در شهرهای جنوبی، می‌تواند خاطره‌ای متفاوت از مسافرت و ایرانگردی را برای شما به همراه داشته باشد.

برای سفر به این منطقه، لازم است تا شما با شهرهای آن آشنا شوید و سپس تصمیم بگیرید که بر حسب روحیه خود، تمایل دارید در کدام یک از شهرهای آن اقامت داشته باشید. به همین جهت در ادامه مطلب، شما را با شهرهای جنوبی ایران آشنا می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید آن‌ها را با هم مقایسه کرده و بهترین را از دید خودتان، برای سفر انتخاب کنید.

لذت بی‌مثال سفر و اجاره سوئیت در بزرگترین جزیره خلیج‌فارس

شاید فکر کنید جزیره قشم نیاز به معرفی نداشته باشد؛ چون نام آن را زیاد شنیده‌اید، اما باید بگوییم حتماً به این جزیره سفر کنید تا بتوانید زیبایی‌های آن را کشف کنید. این جزیره، یکی از مشهورترین جزیره‌های ایران است که آثار تاریخی، مناطق بکر و مراکز خرید مختلفی را در دل خود جای‌داده است. بیشتر دیدنی‌های قشم، پدیده‌های طبیعی هستند و همین امر باعث شده تا قشم تفاوت زیادی با کیش داشته باشد.

 اجاره سوئیت در بزرگترین جزیره خلیج‌فارس

شما می‌توانید لذت بی‌مثال سفر و اجاره سوئیت در بزرگترین جزیره خلیج‌فارس (قشم) را به بهترین شکل ممکن، تجربه کنید. افرادی که به این جزیره سفر می‌کنند، اغلب به تنگه چاهکوه آن هم سر می‌زنند. این تنگه، مجموعه‌ای از کوه‌ها و چاه‌هایی است که کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک پدیده طبیعی و جذاب را به وجود آورده‌اند. اگر بخواهیم صادق باشیم قدم‌به‌قدم جزیره قشم، برای عکاسی‌کردن مناسب است.

شما با رزرو اقامتگاه قشم، می‌توانید با خاطری آسوده به تماشای مکان‌های تاریخی و جذاب آن بنشینید. در این سفر حتماً از جنگل حرا هم دیدن کنید، جنگلی متفاوت و خاص در تمام ایران! این جنگل‌ها زمانی قابل‌مشاهده هستند که آب دریا پایین است و هنگامی که آب دریا بالا می‌آید، آن‌ها در زیر آب پنهان می‌شوند. تماشای پلیکان، فلامینگو و مرغ‌های ماهیخوار این منطقه نیز، لذت بسیاری دارد.

اقامتی دلنشین با اجاره سوئیت و سفری به‌یادماندنی به جزیره کیش، مروارید خلیج‌فارس

سفر به شهرهای جنوبی ایران و ماجراجویی در این جغرافیای مرموز، لذتی بی‌مثال دارد. شما می‌توانید اقامتی دلنشین با اجاره سوئیت و سفری به‌یادماندنی به جزیره کیش (مروارید خلیج‌فارس) را تجربه کنید و از ماجراجویی و بازدید از جاذبه‌های تاریخی، در کنار لذت از طبیعت و تفریحات مهیج آن بهره‌مند شوید.

جنوب با داشتن جزیره‌های متعددی که دارد، می‌تواند سهم بزرگی در ساختن لحظه‌های شاد و مفرح گردشگران داشته باشد. شما با اجاره سوئیت در کیش، می‌توانید لحظه‌های فراموش‌نشدنی برای خودتان بسازید و زیر پرتوهای طلایی خورشید جنوب و در کنار موج‌های نیلی خلیج‌فارس، خودتان را به کمی هیجان دعوت کنید.

یکی از مکان‌های تفریحی معروف این جزیره، شهربازی هایلند کیش است که به عنوان سرزمینی رنگارنگ از تجربه‌های مهیج شناخته می‌شود. کشتی یونانی هم یکی از معروف‌ترین دیدنی‌های کیش است که به یونان تعلق دارد و در سال 1345 در دریای کیش به‌گل‌نشسته است. به همین جهت، این کشتی سال‌هاست که روی آب مانده و به یکی از دیدنی‌های زیبای این شهر تبدیل شده است.

خاطره‌ای خوش با سفر به جزیره رنگی هرمز و اجاره سوئیت

جزیره هرمز، یکی دیگر از جزایری است که شما در سفر به شهرهای جنوبی ایران، می‌توانید از آن دیدن نمایید. قطعاً تابه‌حال درباره خاک سرخ هرمز شنیده‌اید، این جزیره به‌قدری زیبا است که به آن عنوان بهشت زمین‌شناسان را داده‌اند. شما می‌توانید با سفر به جزیره رنگی هرمز و اجاره سوئیت در آن، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را در دفتر خاطرات خود ثبت نمایید.

شما با چند روز اقامت در جزیره هرمز، می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این منطقه بازدید کنید. دره رنگین‌کمان، یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی جزیره هرمز است. رسوبات معدنی مختلف در این منطقه، سبب ایجاد طیف وسیعی از رنگ‌های متفاوت در این دره شده است که موجب می‌شود هر گردشگری، با تماشای این همه رنگ روی خاک کنار هم شگفت‌زده شود.

 اقامت در جزیره هرمز

غواصی، یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توانید در جزایر خلیج‌فارس انجام دهید. اطراف هرمز به دلیل موقعیت مساعد آب و عمق دریا، یکی از بهترین مکان‌های غواصی در خلیج‌فارس به‌حساب می‌آید. دیدن ماهی‌ها، کف دریا و مرجان‌های دریایی در عین جذابیت، بسیار آرامش‌بخش هستند و می‌توانند تجربه منحصربه‌فردی را برایتان به ارمغان آورند.

حال که با جزیره‌های زیبای جنوب آشنا شدید و خاطرتان از اجاره سوئیت در شهرهای جنوبی راحت شد، پیشنهاد می‌کنیم رزرو اقامتگاه خود را قبل از سفر انجام دهید؛ زیرا این منطقه در این فصل، میزبان گردشگران بسیاری است.