تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

استخر یکی از تفریحات ایده‌آل برای اغلب گروه‌های سنی است که همواره طرف‌داران خاص خود را داراست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استخرها یکی از جاهای دیدنی مشهد برای تفریح هستند. افراد بسیاری به‌ویژه در فصل تابستان به استخر مراجعه می‌کنند. استخرها هم به‌منظور جذب تعداد مشتری بیشتر، سعی در مجهز شدن به امکانات گوناگون و جدید دارند تا بتوانند عنوان بهترین استخر مشهد را کسب کنند. به همین دلیل، در این مطلب قصد داریم بهترین استخر بانوان مشهد را برای شما عزیزان معرفی کنیم و به پرسش شما درباره کدام استخرها در مشهد باز هستند؟ پاسخ دهیم؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مجموعه آبی نگین

مجموعه آبی نگین مشهد دارای دو بخش مجزا شامل تفریحات آبی و سالن ورزشی می‌شود که به صورت همزمان فضایی مناسب برای ورزش و تفریح همشهریان فراهم کرده است. این مجموعه وسیع که به‌عنوان بهترین استخر بانوان مشهد شناخته می‌شود، دارای استخر تمیز و مدرن، سونا بخار، سونا خشک و جکوزی است؛ همچنین باید اشاره کنیم که سالن ورزشی مجموعه نگین در رشته‌های مختلف تناسب‌اندام و بدنسازی عضو می‌پذیرد. استخرهای مجهز این مجموعه، امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی رشته‌های گوناگون شنا را در سنین مختلف فراهم کرده‌اند؛ همچنین باید بگوییم که خوشبختانه مراجعان می‌توانند از پارکینگ مجموعه استفاده نماینده و با خیالی آسوده، از خدمات مجموعه آبی نگین بهره بگیرند.

اجاره روزانه خانه در تهران

بهترین استخر بانوان مشهد

استخر آستان قدس رضوی

کیفیت مناسب آب استخر، فضای بسیار خوب و سرویس‌دهی عالی، استخر آستان قدس رضوی را تبدیل به یکی از بهترین استخر بانوان مشهد کرده است. این مجموعه آبی شامل ۱ استخر ویژه بانوان و ۲ استخر ویژه آقایان می‌باشد که علاوه بر جنبه تفریحی و سرگرمی، در طول سال برنامه‌های آموزشی شنا مخصوص بزرگسالان و کودکان را برگزار می‌نمایند. از مهم‌ترین امکانات این مجموعه می‌توان به ۲ استخر آموزشی و قهرمانی، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، رخت‌کن و نمازخانه اشاره نمود.

بیشتر بخوانید

استخر آستان قدس رضوی

استخر ۱۵ خرداد

استخر پانزده خرداد با متراژ ۴۲۲۸ مترمربع، مطابق آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده و می‌تواند بهترین گزینه برای شما در لیست استخرهای مشهد باشد. امکانات این استخر شامل جکوزی، سونای بخار و خشک، حمام ترکی، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سیستم تهویه مطلوب و … می‌شود که امکان استفاده از آن برای عموم افراد آزاد است. آدرس استخر 15 خرداد به شرح بلوار صیاد شیرازی، تقاطع بلوار 8 شهریور است.

استخر ۱۵ خرداد

استخر پارک ملت

استفاده از استخرهای باز مشهد امروز  و در روزهای گرم تابستان می‌تواند لذت تفریح را چندین برابر کند. استخر پارک ملت با مساحتی بالغ بر ۱۲۵۰ مترمربع، جزو بزرگ‌ترین استخر روباز و بهترین استخر بانوان مشهد است. در این استخر امکانات متنوع فراوانی مانند جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، سونا بخار و خشک و … وجود دارد که می‌توان با مراجعه و استفاده از آن‌ها لحظات به‌یادماندنی را کنار همراهان و دوستان خود سپری کرد. همچنین باید اشاره کنیم که مربیان خبره‌ای در این مجموعه تفریحی کلاس‌های آموزشی خصوصی و عمومی شنا برگزار می‌کنند که افراد می‌توانند از آنها استفاده کنند. در صورتی که قصد مراجعه به استخر پارک ملت را دارید می‌توانید به میدان آزادی مشهد مراجعه نموده و به‌آسانی به این مجموعه دسترسی پیدا کنید.

استخر پارک ملت

استخر کوثر مشهد

استخر کوثر مشهد امکانات فوق‌العاده به روزی دارد و از سونا بخار، سونا خشک، بوفه، حمام ترکی و استخر کودکان برخوردار است. این استخر برای آقایان و بانوان کاربرد داشته و در سانس صبح بانوان و در سانس عصر نیز آقایان از آن استفاده می‌کنند. آدرس دقیق استخر در مشهد، قاسم‌آباد، بلوار شاهد، روبروی شاهد ۷۵ بین چهارراه اندیشه و حجاب و مجتمع ورزشی کوثر است.

بیشتر بخوانید

استخر کوثر مشهد

استخر ارمغان

استخر ارمغان از قدیمی‌ترین و بهترین استخر بانوان مشهد است. این مجموعه با وسعتی بالغ بر 8 هزار متر مربع، در سال ۷۴ ساخته شده؛ همچنین به جرئت می‌توان گفت که باید خیالتان از لحاظ تامین شرایط بهداشتی برای آب کاملا آسوده باشد؛ چرا که آب استخر طی چندین مرحله مورد آزمایش قرار می گیرد. حمام ترکی نیز یکی از مهمترین مواردی که در این استخر وجود دارد. ضمن این که در کنار این حمام،  خدماتی مانند سونا، تراس آفتاب و جکوزی برای استفاده همگان ارائه می شود تا بتواند رضایت مراجعه کنندگان را فراهم کند.

در ادامه باید بگوییم که اگر به ورزش شنا علاقه‌مند نیستید، می‌توانید از شرایطی که استخر ارمغان برای انجام سایر ورزش‌ها همچون تکواندو، فوتبال، والیبال و صخره‌نوردی فراهم کرده است، استفاده  نمایید و لحظات خود را سرشار از شادی کنید. بدون تردید می‌توان از این استخر به‌عنوان  بهترین استخر بانوان مشهد نام برد که در بلوار فردوسی، خیابان رسالت واقع شده است.

استخر ارمغان

استخر تختی

یکی از مجهزترین استخرهای مشهد در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید که استفاده از آن برای عموم افراد آزاد است. افراد می‌توانند در کلاس‌های آموزش شنا و آموزش غواصی این استخر شرکت کنند. این کلاس‌ها زیر نظر مربیان بسیار ماهر در این زمینه برگزار می‌شود و می‌توان با شرکت‌ در آن‌ها آموزش‌های کاربردی و بسیار خوب دید.

دیگر امکانات مجموعه تختی شامل ایروبیک در آب، اتاق ماساژ، اتاق پزشک، استخر شیرجه، استخر آب‌درمانی، حوضچه آب سرد، استخر آقایان، کودکان و استخر ویژه بانوان مشهد می‌شود. در ادامه باید اشاره کنیم که قیمت استخرهای مشهد بسته به خدمات آنها تعیین می‌گردد.

استخر تختی

استخر سجاد مشهد

استخر سجاد جزو بهترین استخر بانوان مشهد است که با دسترسی آسان، شرایط مطلوب، کیفیت عالی آب در محیطی کاملاً بهداشتی، تفریح و شنا را برای تمامی گروه‌های سنی مهیا کرده است. علاوه بر استخر، در این مجموعه ورزشی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، حمام ترکی، رخت‌کن، اتاق ماساژ (فیش اسپا)، فروشگاه لوازم ورزشی، پارکینگ، سیستم تهویه مطلوب، استخر آب‌درمانی، ماساژ آرامش‌بخش، کافی‌شاپ و غیره وجود دارد.

استخر سجاد مشهد

استخر شرکت برق

در صورتی که استخر شرکت برق را برای تفریح خود برگزیده‌اید، باید بدانید که با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ چرا که این استخر در مجاورت پارک ملت واقع شده و شما می‌توانید پس از یک آب‌تنی حسابی، خود را به پارک ملت رسانده و از آب‌وهوای انرژی‌بخش این پارک نهایت لذت را ببرید. در مجموعه استخر شرکت برق، کلاس‌های آموزش شنا هم برقرار می‌گردد و امکان آموزش این ورزش جذاب را به‌خوبی برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. علاوه بر بزرگسالان، کودکان هم می‌توانند از حضور در این مجموعه استفاده کنند و لذت ببرند. می‌توان گفت که استخر شرکت برق نیز جزو بهترین استخر بانوان مشهد محسوب می‌شود که در بلوار وکیل‌آباد واقع شده است.

استخر شرکت برق

کلوپ احد

مجموعه ورزشی احد با امکانات و خدمات کم‌نظیر خود بی شک بهترین استخر و باشگاه ورزشی مشهد به حساب می‌آید که در دو شیفت مجزا پذیرای آقایان و بانوان است. این باشگاه ورزشی 5 ستاره، در فضایی به وسعت ۸۰۰ مترمربع بنا شده و از فضای سبز هم برخوردار است. امکانات کلوپ ورزشی احد شامل استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ حرفه‌ای، دستگاه‌های بدنسازی متفاوت، کافی‌شاپ و رستوران است.

بیشتر بخوانید

کلوپ احد

استخر هتل هما 1

استخر هتل هما 1 به عنوان بهترین استخر خصوصی مشهد شناخته میشود و محیطی بهداشتی دارد. از مهم‌ترین امکانات این استخر می ‌توان به سونای بخار، سونای خشک، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، حوضچه آب سرد و کافی شاپ اشاره نمود که استفاده از بعضی امکانات آن مشمول پرداخت هزینه ی جداگانه میشود.

استخر هتل هما 1

جمع‌بندی

همان‌طور که مستحضرید، در این مطلب به معرفی 11 تا از بهترین استخر بانوان مشهد پرداختیم و اطلاعات مفیدی را درباره هرکدام از آنها بیان کردیم. در صورتی که علاقمند به ورزش های آبی  و مخصوصا شنا کردن هستید، پیشنهاد میکنیم که به هیچ وجه فرصت مراجعه به این استخرها را از دست ندهید. لازم به ذکر است که قیمت استخر بانوان مشهد بسته به خدمات هر کدام از این استخرها متفاوت بوده و همچنین هنگام خرید بلیط استخر باید به زمان و بخش سانس بانوان آن توجه داشته باشید. از این که تا انتهای مقاله بهترین استخر بانوان مشهد همراه ما بودید، از شما کمال تشکر را داریم. امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت کافی را برده باشید.