تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

نکات مهم هنگام اجاره ویلا در ایام کرونا در سفرهای ضروری

 

ویلا پیلا | اچاره ویلا

اجاره روزانه خانه در تهران

تابستان و تعطیلات تقریباً پیش روی ماست. ولی در ایران با توجه به اینکه واکسیناسیون به طور کامل انجام نشده است، خطر ابتلا به ویروس کرونا هم همچنان وجود دارد. پس بسیار مهم است که در همین ایام تعطیلات و یا مسافرت‌های کاری که برایمان پیش می‌آید، تمامی جوانب احتیاط را رعایت کنیم.

در ادامه‌ی این مقاله ما قصد داریم تا نکات مهم هنگام اجاره ویلا در ایام کرونا در سفرهای ضروری را برای شما بگوییم. با ما همراه باشید!

 

اجاره کردن ویلا در ایام شیوع ویروس کرونا

شاید خیلی از شما بر این باور باشید که سفر کردن در این ایام اصلا منطقی نیست. ولی خوب بسیاری از افراد بنابر دلایل خیلی زیادی خواسته یا ناخواسته باید سفر کنند.

بنابر تحقیقات جهانی که بر اساس این مورد انجام شده، کارشناسان بر این باورند که “اگر قصد سفر دارید، اجاره ویلا می‌تواند روشی نسبتاً ایمن برای انجام این کار باشد. البته به شرطی که تمامی اقدامات احتیاطی رعایت شده باشد!”

همان‎گونه که می‎دانید روش‎های زیادی وجود دارد که می‎تواند خطر ابتلا و یا انتشار ناخواسته ویروس کرونا به دیگران را کاهش دهد. به عنوان مثال اگر قصد سفر کردن دارید، استفاده از وسایل نقلیه شخصی می‎تواند گزینه‌ی ایمن تری برای شما باشد.

مثلا اگر قرار است چند روزی را در یک شهر دیگر بمانید، رزرو سوئیت، ویلا یا اقامتگاه می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای شما باشد. به شرطی که تمامی جوانب احتیاط در آن رعایت شده باشد. البته باید در هنگام رزرو نکات مهمی را در نظر داشته باشید که در ادامه این نکات را ما برای شما آماده کرده‌ایم.

ویلا پیلا | اجاره ویلا

تحقیق در مورد میزان ابتلا در آن شهر خاص

در مورد انتخاب مقصد برای سفر، حداقل باید دو نکته مهم را شما در نظر داشته باشید:

  • اولین مورد این که آیا ممکن است شما برای دیگران خطری ایجاد کنید یا نه!
    فرضا اگر شما از مکانی آمده باشید که نرخ ابتلا به ویروس کرونا در آن زیاد بوده، حداقل باید دو هفته قبل از رفتن یا بعد از ورود، خود را قرنطینه کنید.
  • دومین مورد این که در مورد شهری که قصد سفر به آن را دارید خوب بررسی کنید که آیا زمانی که شما برای سفر به این شهر انتخاب کردید مناسب است یا خیر!

بررسی مقررات و محدودیت‌ها در شهر مقصد

قبل از سفر با استفاده از سایت‌ها و رسانه‌های خبری که وجود دارد، در مورد آخرین اخبار ویروس کرونا در آن شهر مثلا میخواهید در رامسر ویلا رزرو یا اجاره کنید اطلاعاتی نظیر محدودیت‌های تردد، دستورات اجباری قرنطینه و … را به دست آورید.

ممکن است در برخی از شهرها همچنان قوانین قرنطینه و محدویت‌های تردد وجود داشته باشد و برای شما این محدودیت‌ها مشکل‌ساز شود!

ویلا پیلا | اجاره ویلا

اجاره‌ی آنلاین ویلا

حدالامکان سعی کنید که از وب‌سایت‌های رزرو و اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه مثل ویلاپیلا استفاده کنید. این کار خطر ابتلای شما به ویروس کرونا را تا حد زیادی پایین می‌آورد. چرا که برای اجاره یک مکان مناسب نیاز به گشت و گذارهای بیهوده جهت مراجعه حظوری را نخواهید داشت.

ویلا پیلا | اجاره ویلا

 

در سایت‌های این چنینی شما می‌توانید به راحتی تمامی عکس‌های ویلای مورد نظر و تمامی دسترسی‌هایی که آن مکان دارد را ببینید و بعد تصمیم به اجاره کنید. از همه مهمتر دیدن عکس‌ها و بررسی مکان جغرافیایی آن مکان خاص هم برای شما هزینه‌ای ندارد و به راحتی کل حق انتخاب دارید.

نکات مهم در مورد مراجعه حضوری

اگر بنا به هر دلیلی امکان اجاره ویلا به صورت آنلاین برای شما وجود نداشت و باید به صورت حضوری این کار را انجام می‌دادید، رعایت این نکات برای شما کاملا ضروری است.

  • در تمام مدت استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله اجتماعی فراموش نشود.
  • حتما از مواد ضدعفونی کننده برای زمانی که مجبور به لمس سطوح مشترک مانند کلیدهای روشنایی و درب‌ها شدید استفاده کنید.
  • شستشوی دست‌ها به صورت اصولی (20 ثانیه با آب ولرم و مایع شستشو)
  • دست نزدن به صورت و چشم‌ها
  • باز گذاشتن تمامی درب‌ها و پنجره‌ها برای انتقال جریان هوا

کلاه‌برداری‌های اجاره ویلا در ایام کرونا

باتوجه به نکته‌ای که اشاره شد؛ وب‌سایت‌های زیادی برای اجاره آنلاین ویلا وجود دارند، شما باید تمامی جوانب احتیاط را رعایت کنید. متاستفانه وب‌سایت‌ها و افراد کلاه‌بردار زیادی وجود دارند که سعی دارند از اعتماد مردم سوءاستفاده کنند.

در هنگام رزرو آنلاین اقامتگاه سعی کنید که کاملا مراقب باشید و سایت معتبری را برای اینکار انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما برای یک انتخاب ایمن سایت ویلاپیلا است.

کلاهبرداران در مورد ویلاهای اجاره‌ای سعی دارند که از اعتماد مردم سوءاستفاده کنند. مثلا اگر قصد دارید که در مطقه‌ای از کردان ویلا اجاره کنید اما خیلی شناخت بالایی از آن منطقه ندارید بنابراین منطقی است که شما بخواهید با افرادی که در این کار خبره هستند مشورت کنید.

مواردی که در ادامه به آن اشاره کردیم می‌تواند به شما کمک کند که متوجه شوید که آیا آن فرد خاص قصد کلاه‌برداری از شما را دارد یا خیر:

  • اگر درخواست فیلم یا عکس بیشتر از ویلا کردید و آن شخص امتناع کرد.
  • اگر قیمت پیشنهادی که به شما داده می‎‌شود خیلی کم یا زیادتر از حدی که باید باشد بود.
  • اگر لیست امکانات ویلا به نسبت قیمت پیشنهاد خیلی بیشتر بود.
  • اگر شخصی که با او در حال صحبت و اجاره هستید سعی دارد روند اجاره را سریع‌تر انجام دهد.
  • اگر او خیلی زیاد در مورد بودجه شما سوال کرد.
  • اگر از شما درخواست شود که کل مبلغ اجاره را یکجا پرداخت کنید. چرا که هیچ مالکی قبل از حظور شما در آن محل و قبل از دادن کلید محل مورد نظر، حق دریافت کامل وجه را ندارد!

این موارد تنها بخشی از احتمالاتی هست که شما باید در نظر داشته باشید. اگر لحظه‌ای احساس کردید که از شما می‌خواهند سوءاستفاده کنند، سریع مکالمه را با آن شخص قطع کنید.

ویلا پیلا | اجاره ویلا

اجاره هتل در صورت پیدا نکردن مکان مناسب

اگر تمامی این مواردی که در مورد اجاره ویلا در هنگام شیوع ویروس کرونا برای شما گفته شد کافی نبود، شاید آخرین راه برای شما اجاره یک هتل باشد. شاید احساس کنید که با انتخاب هتل مناسبی که از هر لحاظ سلامت شما تامین باشد، هوشمندانه‌تر باشد.

در مورد انتخاب یک هتل مناسب از هر لحاظ هم باید موارد زیادی را با توجه به بودجه‎ای که برای این کار کنار گذاشتید درنظر گرفته شود. با توجه به بودجه و نیازتان می‌توانید لیست کامل و جامعی از تمامی هتل‌های ایران را داشته باشید و تمامی خدماتی که در این مکان‌ها به شما داده می‌شود را مطالعه کنید و مناسب‌ترین هتل را برای خودتان رزرو کنید.

جمع‌بندی و حرف آخر

با توجه به اینکه در خانه ماندن و سفر نکردن یکی از مهمترین مواردی است که این روزها باید به آن توجه داشته باشیم، بنا بر مسائلی شاید نیاز داشته باشید که چند روزی را به سفر برویم که کاملا امریست طبیعی و اجتناب ناپذیر!

پیشنهاد ما و کارشناسان خبره در این امر این است که حدالامکان مکانی را برای اقامت انتخاب کنید که هم رفت و آمد کمتری دارد و هم اینکه فاصله اجتماعی‌تان با دیگران حفظ شود. ولی خوب شاید نیاز داشته باشید که مکانی را برای سکونت انتخاب کنید که همه چیز در اختیارتان باشد و خیلی درگیر تمیزکاری و ضدعفونی کردن سطوح نداشته باشید!

پیشنهاد ما به شما این است که با مراجعه به وب‌سایت‌های معتبری که در این مورد فعالیت می‌کنند سری بزنید و از بین هزاران گزینه‌ای که وجود دارند، بسته به نیاز و بودجه‌تان انتخاب کنید.

امیدوارم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد.