تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

گرگان یکی از شهرهای توریستی کشور است که هر ساله گردشگرهای زیادی برای سفر به آنجا می‌روند. وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع و همچنین وجود دریا در گرگان محبوبیت این شهر را برای توریست‌ها بیشتر می‌کند. اگر به شهر گرگان رفتید، شاید یکی از مهمترین دغدغه‌هایتان پیدا کردن رستوران مناسب باشد.

رستوران‌های زیادی در شهر گرگان فعالیت می‌کنند که با طبخ و تهیه انواع غذاها، تجربه‌ای خوشایند برای گردشگرها و توریست‌ها می‌آفرینند. حتی مردم این شهر هم طرفدار پر‌و‌پا‌قرص بعضی از این رستوران‌ها هستند و گاهی برای تنوع به آنجا می‌روند.

اجاره روزانه خانه در تهران

خرید غذاهای خوشمزه در گرگان

اما نکته و سوال اساسی اینجاست که برای خوردن غذاهای خوش‌رنگ و خوش‌طعم در شهر گرگان به کجا برویم؟ کدام رستوران‌ها بهترین غذاها را سرو می‌کنند و مناسب‌ترین برخورد را با مشتری‌ها دارند؟

معرفی بهترین رستوران‌های گرگان

اگر به غذاهای اصیل و سنتی ایرانی علاقه دارید، پس باید به رستوران‌های گرگان بروید. در این رستوران‌ها انواع خوراک، غذای سنتی، غذای ایرانی، خورشت، کباب و … سرو می‌شود. در ادامه بهترین رستوران‌های غذای اصیل و سنتی ایرانی را معرفی خواهیم کرد:

رستوران ستاره شهر

متنوع‌ترین منوی غذاهای اصیل و سنتی ایرانی را می‌توانید در رستوران ستاره شهر پیدا کنید. منوی این رستوران به انواع غذاهای خوشمزه مثل چلو کباب کوبیده، خوراک جوجه‌کباب، چلو اکبر‌جوجه، خورشت ‌قورمه‌سبزی، دیزی، میرزا‌قاسمی و … مزین است.

موقعیت مکانی خیلی خوب رستوران ستاره شهر یکی از مهمترین دلایلی است که آنجا را تبدیل به بهترین رستوران‌های گرگان می‌کند. ستاره شهر در خیابان شهید بهشتی فعالیت دارد و توانسته از زمان شروع به کار تا به امروز مشتری‌های زیادی را از آن خود کند.

خبر خوب اینکه ستاره شهر در اپلیکیشن‌های سفارش غذا نیر فعالیت دارد. کافیست وارد این اپلیکیشن‌ها را نصب کنید تا از مراجعه حضوری به رستوران هم راحت شوید. یکی از بهترین پلتفرم‌هایی که می‌توانید غذاهای ستاره شهر را از آن سفارش دهید، پلتفرم خرید غذا اسنپ فود است.

رستوران سنتی چشم انداز

دوست دارید در دل یک محیط سنتی که تمام دیوارها، محوطه و تزئینات آن به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند، غذایی خوشمزه و اصیل سفارش دهید و نوش‌جان کنید؟ پس به رستوران چشم انداز بروید. تم و دکوراسیون سنتی این رستوران بیشتر از هر چیزی نظر و توجه مشتری‌ها را به خود جلب می‌کند.

در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه از جمله کته‌کباب کوبیده، جوجه کباب، چلو خورشت قیمه‌بادمجان، خوراک اکبر‌جوجه، ته‌چین لوبیا‌پلو، ته‌چین عدس‌پلو و … سرو می‌شود.

رستوران چشم انداز گرگان

قیمت غذاهای رستوران سنتی چشم انداز مناسب و مقطوع است. شما با پرداخت هزینه‌ای مناسب، می‌توانید یک غذای خوشمزه سفارش دهید و نوش‌جان کنید. اگر خانوادگی قصد رفتن به رستوران را دارید، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و سفارش بهترین غذا پیشنهاد می‌دهیم که حتما به رستوران چشم انداز بروید.

آدرس رستوران چشم انداز: خیابان امام رضا، بعد از امام رضا ۹۳

ساعت کار: 12 ظهر تا 23 شب

رستوران آسمان

در رستوران آسمان بهترین چلو کباب سلطانی، خوراک کباب شیشلیک، خوراک کباب برگ، چلو ماهی سرخ‌شده، سبزی‌پلو، خورشت قورمه‌سبزی، خورشت قیمه‌بادمجان و … سرو می‌شود. این رستوران با داشتن حرفه‌ای‌ترین آشپزها تجربه‌ای خوشایند از چشیدن طعم و مزه غذاهای ایرانی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

در رستوران آسمان قرار است که در یک محیط مناسب و دنج، غذایی خوشمزه را که توسط خوش برخوردترین پرسنل سرو می‌شود، نوش‌جان کنید. اتمسفر خیلی خوب این رستوران شما را تبدیل به مشتری دائمی آنجا خواهد کرد.

آدرس رستوران آسمان گرگان: بلوار ناهارخوران، عدالت ۷۳/۳

ساعت کار: 12 ظهر تا 17 عصر و 19 تا 24 شب

معرفی بهترین فست‌فودهای گرگان

طعم لذیذ فست‌فود برای خیلی‌ها بهتر از غذاهای سنتی و اصیل است. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند به‌جای خوردن غذاهای سنتی، فست‌فودهای خوشمزه و غذاهای فرنگی را میل کنند. اما برای خوردن بهترین فست‌فودی‌ها در شهر گرگان به کجا برویم؟

فست‌فود رابو

دوست دارید که انواع پیتزاهای آمریکایی، برگرهای خوشمزه یا ساندویچ‌هایی با طعم عالی را نوش‌جان کنید؟ فست‌فود رابو در شهر گرگان متنوع‌ترین منوی فست‌فود را در اختیارتان می‌گذارد! بنابراین هر ذائقه‌ای هم که داشته باشید، می‌توانید در این فست‌فودی غذایی مطابق با علاقه و سلیقه‌تان پیدا کنید.

فست فود رابو گرگان

از پیتزاهای رست‌بیف، قارچ و گوشت یا کالباس و قارچ این رستوران گرفته تا انواع همبرگر، چیز برگر، ساندویچ مرغ و ساندویچ هات‌داگ این رستوران، طعمی ماندگار و لذیذ دارند که برای همیشه زیر زبانتان می‌ماند.

فست‌فود رابو در دل شهر گرگان و در یکی از بهترین منطقه‌ای شهر یعنی بلوار جانباز قرار دارد. این فست‌فودی به‌لطف موقعیت مکانی مناسب خود نیز بسیار شناخته شده و یکی از بهترین و معروف‌ترین فست‌فودهای گرگان به شمار می‌اید.

آدرس فست‌فود رابو: بلوار جانباز، روبروی جانباز ۳۸

ساعت کار: 11 ظهر تا 17.45 عصر و 18.30 تا 23 شب

پیتزا فلفلی

در پیتزا فلفلی علاوه بر انواع پیتزاهای آمریکایی، پیتزاهای ایتالیایی هم سرو می‌شوند. برخی ممکن است به‌هر‌دلیلی به طعم پیتزاهای آمریکایی علاقه‌ای نداشته باشد، پس می‌توانند از منوی ایتالیایی این فست‌فودی غذایی خوش‌طعم سفارش دهند.

برگرها، ساندویچ‌ها و غذاهای پرسی پیتزا فلفلی هم محبوبیت زیادی بین مشتری‌ها دارند. آنها از منوی این غذاها معمولا بیف‌برگر، چیکن‌برگر، ساندویچ رست‌بیف یا خوراک کباب ترکی مخلوط را سفارش می‌دهند.

در پیتزا فلفلی بیشترین تاکید روی برخورد محترمانه با مشتری‌ها است. بنابراین تمام پرسنل تلاش خود را می‌کنند تا از بدو ورودتان به این رستوران تا وقتی که از آنجا خارج شدید، لذت ببرید.

آدرس پیتزا فلفلی: میدان گرگانپارس

ساعت کار: 12 ظهر تا 24 شب

فست‌فود سورین

دوست دارید متفاوت‌ترین تجربه‌تان از رفتن به فست‌فود را در شهر گرگان به دست آورید؟ پس باید فست‌فودی مناسب و متفاوتی را هم انتخاب کنید. یکی از متفاوت‌ترین مراکز تهیه و پخش غذای آماده در گرگان فست‌فود سورین است که با طعم لذیذ غذاهای خود توجه مشتری‌ها را جلب می‌کند.

حتی افرادی که در انتخاب غذا بسیار سرسخت هستند، در فست‌فود سورین غذایی مناسب و ایده‌آل پیدا می‌کنند. سرآشپزها و پرسنل این فست‌فودی همواره می‌کوشند تا بهترین کیفیت را ارائه دهند.

فست فود سورین گرگان

در منوی فست‌فود سورین می‌توانید نام انواع غذاهای فرنگی، پیتزاهای ایتالیایی، برگر، ساندویچ، سوخاری و پاستا را ببینید. بنابراین به هر نوع غذای آماده هم علاقه داشته باشید، فست‌فود سورین آن را برایتان تهیه می‌کند.

آدرس فست‌فود سورین: میدان کاخ، بلوار ۵ آذر، روبروی فرمانداری

ساعت کار: 9 صبح تا 23.30 شب

جمع بندی

به شهر گرگان که بروید، رستوران‌های متنوعی را می‌بینید، اما خوش‌طعم‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها در مراکزی که معرفی کردیم، سرو می‌شوند. خبر خوب اینکه تمام این مراکز در پلتفرم‌ها و سامانه‌های سفارش غذا فعالیت دارند. بنابراین شما می توانید برای خرید آنلاین کباب گرگان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Gorgan?page=0 یا دیگر غذاها به این پلتفرم‌ها بروید و بدون‌نیاز به مراجعه حضوری، غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.