تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

استرالیا با داشتن طبیعتی منحصربه‌فرد و امکاناتی قابل توجه، از بهترین مناطقی است که می‌توان آن را برای مهاجرت و اقامت، انتخاب کرد. اگر شما هم رویای مهاجرت به استرالیا و زندگی در این سرزمین شگفت‌انگیز را دارید، بهتر است از ابتدای کار، با آگاهی و آمادگی کامل قدم بردارید تا در روند دریافت ویزا و اقامتتان مشکلی پیش نیاید.شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت به نشانی https://persianmigrant.com/ از بهترین موسساتی است که می‌تواند راهنما و همراه شما برای انجام امور مهاجرتتان باشد. در ادامه به این شرکت و انواع خدمات آن در خصوص روش‌های مهاجرت به این پهنۀ کم‌نظیر، می‌پردازیم.

انواع روش‌های مهاجرت به استرالیا در سال جدید

شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت، تحقق‌بخش رویای شما!

شرکت پرشین مایگرنت (Persian Migrant Consultants) که از سال 1385 فعالیت خود را به‌عنوان دفتر مهاجرتی در تهران آغاز کرد، از جمله موسساتی است که با داشتن چند هزار پروندۀ موفق، کارنامۀ درخشانی در حوزۀ کاری خود دارد. داشتن سابقۀ 17 ساله در امور مهاجرتی و دریافت ویزا در کنار حضور وکلای متبحر و مشاوران آگاه را می‌توان علت اصلی این توفیق به حساب آورد.

اجاره روزانه خانه در تهران

شرکت پرشین مایگرنت با شعار تا پایان مسیر در کنار شما هستیم، انواع خدمات مربوط به مهاجرت به استرالیا را به مراجعین خود ارائه می‌کند و از ابتدای کار و پیش‌از دریافت ویزا تا بعد از دریافت آن و اقامت در استرالیا، در کنار شما خواهد بود. فرقی نمی‌کند به کدام روش مهاجرت می‌کنید؛ پرشین مایگرنت با شما خواهد بود تا رویای خود را محقق کنید.

بهترین روش‌های مهاجرت به استرالیا چیست؟

مهم‌ترین گام در مهاجرت که می‌تواند مسیر را برای شما روشن کند، انتخاب روش مهاجرت است. شما می‌توانید به کمک مشاوران و کارشناسان شرکت پرشین مایگرنت و بیان شرایط و اهداف خود، بهترین گزینه را برای مهاجرت انتخاب کنید. رفتن به این کشور به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که 4 نمونه از مهم‌ترین آن‌ها از طریق دریافت ویزای توریستی، ویزای تلنت، ویزای کاری و ازدواج است. در ادامه به هر یک از این روش‌ها و شرایطشان خواهیم پرداخت.

مهاجرت از طریق دریافت ویزای کاری استرالیا

دریافت ویزای کاری استرالیا یا همان اسکیلد ورکر استرالیا یکی دیگر از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به این کشور است که پرونده‌های موفقی از آن در شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت موجود است. استرالیا با داشتن منابع فراوان، وسعت جغرافیایی و امکانات پیشرفته، یکی از بهترین مناطق جهان برای مهاجرت کاری است و به همین دلیل این نوع روش مهاجرت به استرالیا بین ایرانیان محبوبیت بسیاری دارد.

اگر شما هم خواهان مهاجرت از طریق شغل و تخصص خود هستید، لازم است بدانید که برای مهاجرت کاری به استرالیا یک شرط مهم وجود دارد ‌و آن برخورداری از امتیاز لازم است؛ زیرا صدور این ویزا براساس نوعی جدول امتیازبندی با عنوان Point Based انجام می‌شود و حداقل امتیاز لازم برای آن 65 است. این امتیاز براساس تخصص فرد، سابقۀ او و شرایطی که دارد به او تعلق می‌گیرد و بدیهی است افرادی که از امتیاز بیشتری برخوردار باشند، شانس بیشتری برای دریافت ویزا دارند و در اولویت قرار می‌گیرند. برای دریافت این نوع ویزا به‌ شکل خلاصه شما باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ارزیابی مهارتی و گرفتن تایید از سازمان ارزیابی؛
  • ثبت EOI و ارائۀ امتیاز گرفته‌شده؛
  • دریافت دعوتنامه؛
  • درخواست ویزا.

مهاجرت از طریق دریافت ویزای توریستی استرالیا

ورود به خاک استرالیا از طریق ویزای توریستی، یکی از محبوب‌ترین روش‌های سفر به این کشور و دریافت اقامت موقت است؛ زیرا مدت‌زمان آن می‌تواند از 3 تا 12 ماه متغیر باشد‌. اگر شما قصد سفر و سیاحت و لذت‌بردن از شگفتی‌های طبیعی استرالیا را دارید، قصد شرکت در سخنرانی‌ها و رویدادهای مختلف را دارید، قصد شرکت در جشن و مراسماتی مثل جشن عروسی را دارید، قصد دیدار با والدین و فرزندان خود را دارید و مواردی مثل این‌ها، می‌توانید از طریق دریافت ویزای توریستی استرالیا اقدام کنید. این ویزا انواع مختلفی دارد که باید با توجه به شرایط و هدف سفر خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مشاوران پرشین مایگرنت می‌توانند بهترین راهنمای شما برای انجام امورات مربوط به دریافت این نوع ویزا و طی مراحل لازم باشند. این مراحل عبارت‌اند از:

  • ساخت حساب کاربری در سایت سفارت استرالیا؛
  • ثبت اطلاعات شخصی و هویتی و پُرکردن فرم و پاسخ به سوالات در سایت؛
  • آپلود مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی؛
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به صدور ویزا.

مهاجرت از طریق دریافت ویزای تلنت استرالیا

دیگر روشی که از طریق آن می‌توانید به استرالیا مهاجرت کنید، دریافت ویزای تلنت یا همان ویزای استعداد درخشان است. این ویزا به نخبگان و افرادی تعلق می‌گیرد که تخصص و توانایی خاصی در یک زمینه دارند و این فرصت فوق العاده را فراهم می‌کند که از همان ابتدا، اقامت دائم استرالیا را داشته باشند. علاوه‌بر اقامت دائم، دریافت این ویزا مزایای دیگری نیز دارد که عبارت‌اند از امکان کار و تحصیل بدون محدودیت در استرالیا، استفاده از خدمات درمانی رایگان این کشور، فرایند بررسی کوتاه و بی‌دردسر برای دریافت ویزا و داشتن ظرفیت بالا. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که در زمینۀ ورزش و هنر، تحقیقات دانشگاه و علمی و صنعت، تخصص دارید، می‌توانید برای دریافت این ویزا اقدام کنید و از زندگی در یکی از مرفه‌ترین و پیشرفته‌ترین مناطق جهان لذت ببرید. مراحل دریافت ویزای تلنت استرالیا از قرارِ زیر است:

  • معرفی نامیناتور (معرفی یک معرف که شهروند استرالیا باشد یا اقامت دائم آن را داشته باشد.)؛
  • مراجعه به سایت ادارۀ مهاجرت استرالیا و ثبت درخواست اولیه (EOI)؛
  • دریافت کد Unique Identifier؛
  • تکمیل مدارک لازم و ثبت درخواست برای صدور ویزا.

مهاجرت از طریق دریافت ویزای ازدواج استرالیا

یکی دیگر از روش‌هایی که به کمک آن می‌توانید به استرالیا مهاجرت کنید، مهاجرت از طریق ازدواج است که سابکلاس‌های مختلفی دارد و شما با توجه به شرایطتان باید برای دریافت آن‌ها اقدام کنید. این سابکلاس‌ها عبارت‌اند از:

مهاجرت از طریق دریافت ویزای ازدواج استرالیا

  • ویزای نامزدی سابکلاس 300: این ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد که نامزد آن‌ها شهروند استرالیا یا نیوزیلند باشد یا اقامت دائم آن را داشته باشد. مدت‌زمان این ویزا 9 ماه است و در این زمان باید ازدواج رسمی انجام شود تا فرد بتواند در خاک استرالیا بماند.
  • ویزای ازدواج سابکلاس 309: این ویزا مخصوص افرادی است که با تبعه یا فردی که اقامت دائم استرالیا را دارد ازدواج رسمی کرده باشند.
  • ویزای ازدواج سابکلاس 100: این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که 2 سال از دریافت ویزای سابکلاس 309 آن‌ها گذشته باشد. در این صورت با ارائۀ مدارکی مبنی بر ازدواجشان می‌توانند ویزای سابکلاس 100 را دریافت کنند که جزو ویزاهای اقامت دائم استرالیا محسوب می‌شود.

ازآنجاکه این روش مهاجرتی نکات خاص خود را دارد، همراهی مشاوران زبده و باتجربۀ پرشین مایگرنت در کنار شما، می‌تواند کمک کند که امورات مربوط به آن را به‌درستی انجام دهید و آن را با موفقیت به سرانجام برسانید.

انواع خدمات شرکت پرشین مایگرنت جهت مهاجرت به استرالیا

حال که با انواع روش‌های مهاجرت به استرالیا آشنا شدید، باید بدانید که شرکت پرشین مایگرنت به‌عنوان بهترین موسسه مهاجرتی به کشور استرالیا، در تمام مراحل مهاجرت در کنار شما خواهد بود و انواع خدمات لازم در این مسیر را به شما ارئه خواهد داد تا بتوانید در شرایطی مناسب، برای مهاجرت و دریافت اقامت استرالیا اقدام کنید. این خدمات عبارت‌اند از:

خدمات مشاورۀ تخصصی

این خدمات شامل ارائۀ مشاوره‌هایی است که تمام مسیر مهاجرتتان را برای متقاضیان روشن و شفاف می‌کند. شما می‌توانید هر سوالی دربارۀ مهاجرت به استرالیا دارید، مثل روش‌های مهاجرت به این کشور، شرایط لازم، مراحل آن و مدارکی که باید ارائه دهید، از مشاوران پرشین مایگرنت بپرسید تا در نهایت آرامش و وضوح شما را راهنمایی کنند و به رفع ابهاماتتان بپردازند.

خدمات تخصصی

این خدمات مربوط به موارد تخصصی‌تر و مهم‌تر مثل تنظیم مدارک تخصصی شامل CDR،RPL ،CV و Business Plan است تا همۀ فرایند مهاجرت طبق اصول و استانداردهای لازم پیش برود و مانعی بر سر راه شما ایجاد نشود. کلیۀ امور در این بخش از خدمات پرشین مایگرنت، براساس تجربیات قبلی و نمونه‌های موجود انجام می‌شود تا کیفیت کار بالا باشد و بتوانید بدون دردسر مسیر مهاجرت را طی کنید.

خدمات توریستی و اقامت کوتاه‌مدت

دستۀ دیگری از خدمات این شرکت متعلق به خدمات توریستی و اقامت کوتاه‌مدت در استرالیا است که با همکاری آژانس مسافرتی انجام می‌شود و مواردی مثل خرید بلیت‌های مسافرتی و کلیۀ امور سفر و اقامت در استرالیا را برای شما آسان‌تر می‌کند تا با خیال آسوده‌تری به سفر خود بپردازید.

ارائۀ به‌روزترین اطلاعات به مراجعین

از دیگر خدمات مفید و کارآمد این شرکت، ارائۀ اطلاعات به‌روز و راهگشا به شما مراجعین محترم است تا به کمک آن‌ها بهترین موقعیت‌ها را برای خود به‌ویژه در مهاجرت کاری و تجارت و … فراهم کنید و شانس شما برای دریافت ویزا و برخورداری از شرایط خوب هنگام اقامت در استرالیا، بالا برود.

سایت پرشین مایگرنت: دریچه‌ای برای آشنایی با بهترین موسسه مهاجرتی کشور

مجموعۀ پرشین مایگرنت، علاوه‌بر دپارتمان‌ها و دفاتر حضوری خود که پذیرای شما برای انجام کلیۀ امور مهاجرتی‌تان هستند، سایتی به نشانی https://persianmigrant.com/ نیز دارد که با مراجعه به آن می‌توانید اطلاعات مفیدی دریافت کنید. یک بخش این اطلاعات شامل اطلاعاتی دربارۀ شرکت پرشین مایگرنت مثل سابقۀ کاری آن، معرفی بهترین وکلا و کارشناسان آن، معرفی راه‌های ارتباطی و نشانی شرکت و شبکه‌های اجتماعی آن است، و بخش دیگر مربوط به آخرین اطلاعات دربارۀ مهاجرت به استرالیا، انواع روش‌های مهاجرت به این کشور، انواع ویزاها و شرایط خاصی که دارند و توضیحات جامع و کاملی در این خصوص است که می‌تواند راهنما و راهگشای شما باشد؛ زیرا آگاهی از شرایط مهاجرت به استرالیا از اولین اقداماتی است که باید انجام دهید تا با آمادگی کامل مسیر خود را آغاز کنید و بدون مشکل خاصی به مقصد برسید.

سخن پایانی

مهاجرت به استرالیا به‌عنوان یکی از بهترین و مرفه‌ترین کشورهای دنیا، رویایی است که با وجود شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت دیگر یک رویا باقی نمی‌ماند و می‌تواند به خاطره‌ای خوش بدل شود. این شرکت با ارائۀ انواع خدمات در رابطه با مهاجرت به این کشور و همراهی شما از صفر تا صد مسیر، می‌تواند کمک کند که بهترین روش مهاجرت را انتخاب کنید و با فراهم‌کردن شرایط و مدارک لازم، به هدف خود برسید و به استرالیا مهاجرت و حتی اقامت دائم آن را نیز دریافت کنید