تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

اخذ ویزای کانادا با یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت وکیل رسمی خانم نازنین بیتاژیان (فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا) و عضو رسمی شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا با شماره عضویت R531751 آماده ارائه خدمات ویزای کانادا می باشد. متقاضیان می تواند جهت رزرو وقت مشاوره و اخذ مشاوره آنلاین با ابشان از طریق تلفن های موجود در وب سایت جهت هماهنگی های لازم اقدام کنند.

موسسه مهاجرتی یوکن ؛ ارائه دهنده خدمات ویزای کانادا

اجاره روزانه خانه در تهران

متقاضیان ویزای کانادا باید با مطالعه روش های اخذ ویزای کانادا و جمع آوری مدارک مورد نیاز و انجام مراحل محتلف آن از جمله، معاینه پزشکی برای اخذ ویزای کانادا و پرداخت هزینه اخذ ویزای کانادا، در این خصوص اقدام کنند. بدیهی است آگاهی از شرایط ویزاهای کانادا و انتخاب مناسب ترین ویزای کانادا با توجه به شرایط متقاضیان  می تواند از ریجکت ویزای کانادا تا حدودی جلوگیری نماید.

انواع ویزای کانادا

کانادا دارای ویزاهای مختلفی می باشد. ویزاهای کانادا برای اهداف مختلفی تنظیم شده است. برخی از ویزاهای کانادا موقت و برخی دائمی می باشند. متقاضیان باید با توجه به شرایط و هدف خود یکی از مناسب ترین ویزاهای کانادا را جهت اقدام انتخاب نمایند.

ویزای تحصیلی کانادا

متقاضیان تحصیل در کانادا باید پس از اخذ پذیرش تحصیلی جهت دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنند. اخذ ویزای تحصیلی نبازمند داشتن شرایط مورد نیاز این ویزا می باشد. دانشجویان متقاضی تحصیل در کانادا باید اثبات نمایند که توانایی پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا را دارند. تمکن مالی و ارائه اسناد ملکی از جمله مستندات مورد نیاز جهت این موضوع می باشند.

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا به نام ویزای مولتی، ویزای مولتیپل، ویزای 5 ساله ، ویزای گردشگری و ویزای دیداری نیز شناخته می شود. دارندگان ویزای مولتی کانادا، اجازه کار در کانادا را نخواهند داشت. مگر اینکه پس از ورود به کانادا جهت تغییر این ویزا به ویزاهای دیگری از قبیل کار و غیره اقدام کنند.

ویزای کار کانادا

ویزای کار کانادا از طریق برنامه های مختلف اسکیل ورکر امکان پذیر است. محبوب ترین برنامه ویزای کار کانادا، برنامه اسکیل ورکر فدرال می باشد. شرایط اخذ ویزای کار کانادا در این برنامه مهاجرتی بر اساس فاکتور های سن، تحصیلات، سابقه کار و مهارت زبان می باشد. مدت زمان مورد نیاز جهت دریافت ویزای کار از این طریق کمتر از یکسال می باشد. متقاضیان این ویزای کار باید از طریق جدول امتیاز بندی ویزای کار حداقل امتیاز لازم را کسب نمایند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

صاحبان صنایع، مدیران ارشد و سرمایه داران علاقه مند به سرمایه گذاری در کانادا می توانند از طریق این ویزا جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنند. ویزاهای سرمایه گذاری کانادا به دو نوع، ویزای موقت و ویزای دائم تقسیم می شوند. برخی از ویزاهای سرمایه گذاری کانادا در ابتدا به صورت ویزای کار موقت می باشد. دارنده گان  این ویزا ابتدا با ویزای کار موقت وارد کانادا می شوند و اقدام به راه اندازی بیزینس در مدت زمانی که در ویزا مشخص شده است می نمایند. این افراد پس از انجام تعهدات ویزای جهت اخذ ویزای دائم اقدام می کنند.

ویزای اسپانسرشیپ کانادا

ویزای اسپانسرشیپ کانادا جهت افرادی ست که خویشاوندی در کانادا دارند. ویزای اسپانسرشیپ جهت والدین و همسر می باشد. افرادی که در کانادا بصورت اقامت دائم و یا سیتیزن زندگی می کنند، می توانند برای پدر، ما در و یا پدربزرگ، مادر بزرگ خود از طریق ویزای کانادا بصورت اسپانسرشیپ، درخواست اقامت نمایند. همچین این افراد در صورتی که با فردی ازدواج نمایند می توانند اسپانسر همسر خود شوند و برای وی نیز درخواست اقامت کنند.

خدمات موسسه یوکن در زمینه مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت کانادا، کار و زندگی در این کشور امروزه با استقبال زیادی از طرف متقاضیان مهاجرتی رو به رو شده است. زندگی در کشوری امن با استانداردهای رفاه اجتماعی و وجود فرصت های شغلی در شرکت های معتبر بین المللی و همچنین دسترسی به بازارهای مالی بین المللی، برخی از عوامل انتخاب کانادا برای مهاجرت می باشد. شرایط مهاجرت به کانادا۲۰۲۱ ، با توجه به نوع برنامه های اقامتی و ویزای کانادا متفاوت می باشد. کانادا دارای ویزاهای متنوعی می باشد. شرایط مهاجرت به کانادا ۲۰۲۱ در انواع ویزای کانادا از طریق سرمایه گذاری، تحصیلی، کاری و مهاجرت به کانادا از طریق تخصص متنوع می باشد. متقاشیان مهاجرت به کانادا می توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش های مناسب مهاجرتی را انتخاب نمایند. در ادامه به معرفی برخی از روش های مهاجرت به کانادا ۲۰۲۱ به اختصار می پردازیم.

موسسه مهاجرتی یوکن ؛ ارائه دهنده خدمات ویزای کانادا

مهاجرت به کانادا ۲۰۲۱ از طریق سرمایه گذاری

یکی روش های مهاجرت به کانادا ۲۰۲۱ از طریق سرمایه گذاری در این کشور می باشد. کانادا دارای برنامه های سرمایه گذاری متنوعی می باشد. شرایط برنامه های سرمایه گذاری در کانادا ۲۰۲۱ ، بر اساس فاکتورهایی نظیر، سرمایه و دارایی متقاضیان، میزان سابقه کار متقاضی در مدیریت کسب و کار، تحصیلات و مدرک زبان وی طراحی و تنظیم شده است.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

یکی از راه های مهاجرت به کانادا ۲۰۲۱، مهاجرت از طریق تخصص می باشد. مهاحرت به کانادا از طریق تخصص از روش های متنوعی امکان پذیر است. کانادا دارای ویزاهای متنوعی در این خصوص می باشد.  مهاجرت به کانادا از طریق تخصص به نام اسکیل ورکر نیز شناخته شده است.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، یکی از راه های سریع و آسان ورود به کانادا می باشد. متقاضیان تحصیل در کانادا، با دریافت پذیرش تحصیلی از یکی از موسسات معتبر کانادا می توانند جهت درخواست ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنند. تحصیل در کانادا در مقاطع مختلف نیاز به ارائه مدرک زبان می باشد. همچنین ارائه مدرک تحصیلی مقطع پیشین نیز یکی دیگر از مدارک مورد نیاز می باشد.

بورسیه تحصیلی کانادا

بورسیه تحصیلی کانادا یکی از درخواست های متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می باشد. کانادا نیز همانند کشورهای دیگر در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام به ارائه بورسیه تحصیلی کانادا می نماید. بورسیه تحصیلی کانادا از طریق دانشگاه های مختلف و با شرایط متفاوت ارئه می گردد.

 

خدمات موسسه مهاجرت کانادا یوکن

موسسه مهاجرت کانادا یوکن، ثبت شده در کانادا تحت عنوان ucan immigration services با سال ها تجربه در تشکیل پرونده های امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و بورسیه تحصیلی کانادا ارائه خدمات می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت موسسه مهاجرت کانادا یوکن ucanemigrate.com ضمن مطالعه و بررسی انواع ویزای کانادا از طریق تلفن های موجود در وب سایت مهاجرت کانادا یوکن با مشاورین ما در تماس باشند.