تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

احتمالا همه ما یک‌بار به اصفهان سفر کردیم یا در برنامه آینده سفر، به اصفهان می‌رویم؟ آخرین تصویری که از اصفهان در ذهن دارید، چیست؟ اگر در همه صفحه‌ها از اصفهان تعریف کنم، کلمات برای تعریف اصفهان کوتاه می‌آید. وقتی در اصفهان، در مسجد شیخ لطف‌الله پله‌ها را پایین می‌روید، معماری اصیل این مسجد شما را متحیر می‌‌کند. پس تعریف زیبایی اصفهان در بین کلمات جای نمی‌شود. باید هتل عباسی اصفهان علی‌بابا را رزرو کرد، به اصفهان آمد. از نزدیک تماشاگه ظرافت هنر معماری اصفهان بود.

بازارهای اطراف هتل عباسی

چرا به اصفهان سفر کنیم؟

اصفهان از سالیان خیلی دور، موردتوجه پادشاهان صفوی و قاجار بود. داستان‌های سفر به اصفهان را در علی‌بابا پلاس خوانده‌اید؟ مهمانان این شهر، در داستان سفرشان از هر گوشه زیبای اصفهان سخن گفته‌اند. در یکی از داستان‌ها درباره اصفهان این طور نوشته‌اند که: وقتی در سفر به اصفهان از خیابان ارمنی‌ها گذر می‌کردیم. از کنار کافه که عبور می‌کردیم، بوی قهوه ارمنی از کافه به بیرون از خیابان پیچیده بود. زمانی که بازار گل‌وگیاه اصفهان رفتیم، گونه‌های مختلف گیاه از پنجره‌های مغازه بازار، دیده می‌شد. اگر بعد از اینکه داستان سفر به اصفهان را شنیدید، به اصفهان سفر می‌کنید. قبل از اینکه چمدان را ببندید، هتل عباسی اصفهان علی‌بابا را از سایت علی‌بابا رزرو کنید.

اجاره روزانه خانه در تهران

هتلی به قدمت اصفهان

در سال‌های خیلی دور هتل عباسی اصفهان علی‌بابا، به دست یکی از شاهان صفوی ساخته شد. از آن زمان‌های خیلی دور تا الان هتل عباسی اصفهان پابرجا مانده است، این هتل فقط در سال 1395 مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفت. هتل عباسی اصفهان علی‌بابا اتاق‌های متنوعی از جمله: یک‌تخته، دوتخته تویین، دوتخته تویین چشم‌انداز و دوتخته با تخت اضافه دارد.

امکانات اتاق‌های هتل

در اتاق‌های هتل عباسی اصفهان علی‌بابا امکانات و خدمات متنوعی از جمله: سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس روزانه اتاق، صندوق امانات و کمد وجود دارد.

بازارهای اطراف هتل عباسی

فاصله هتل تا فرودگاه

فاصله هتل عباس اصفهان علی‌بابا تا فرودگاه شهید بهشتی اصفهان 27 دقیقه با ماشین است. راه‌آهن اصفهان با هتل عباسی اصفهان علی‌بابا 22 دقیقه با ماشین فاصله دارد. ترمینال کاوه اصفهان نزدیک‌ترین ترمینال به هتل عباسی اصفهان علی‌بابا است­که هتل عباسی اصفهان علی‌بابا با ترمینال کاوه 11 دقیقه فاصله دارد.

هتل‌های مشابه هتل عباسی

در اصفهان هتل‌های زیادی برای استقبال از مسافران ساخته شده است که هتل ونوس اصفهان، هتل سفیر، هتل پارسیان عالی‌قاپو مانند هتل عباسی اصفهان علی‌بابا در خیابان چهارباغ عباسی قرار دارند.

بازارهای اطراف هتل عباسی

یکی از تفریحات هیجان‌انگیز در اصفهان خرید از پاساژ و مراکز خرید اصفهان است. مراکز خرید و بازار‌های زیادی در اطراف هتل عباسی اصفهان قرار دارد. آماده‌اید به بازارهای اصفهان برای خرید بروید؟ در ادامه لیستی از بازار‌ها و مراکز خرید اطراف هتل عباسی اصفهان علی‌بابا را به شما معرفی می‌کنم. قلم و کاغذ بردارید، اسامی این مراکز خرید را روی کاغذ یادداشت کنید.

1_ بازار بزرگ حکیم

بازارحکیم بزرگ‌ترین بازار فرش اصفهان است. در این بازار انواع فرش‌های دست‌بافت و ماشینی با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. در بازار حکیم فروشنده‌های قدیمی را می‌بینید که سال‌های زیادی را در این بازار بوده‌اند.

2_بازار هنر اصفهان

بازار هنر اصفهان هم‌زمان با هتل عباسی اصفهان علی‌بابا ساخته شد. در آن زمان هنرمندان به بازار هنر می‌آمدند، کارهای هنری خود را در بازار هنر عرضه می‌کردند. امروزه بازار هنر، بیشتر به بازار طلا و نقره معروف است.

3_ مجتمع تجاری آزادی

مجتمع تجاری آزادی در شاهین‌شهر اصفهان قرار دارد. در این مجتمع تجاری انواع مختلفی پوشاک، کیف، کفش و لوازم الکترونیکی به فروش می‌رسد. بعد از خرید به رستوران مجتمع آزادی بروید، خستگی خرید روز را با غذا خوشمزه اصفهانی از تنان بیرون کنید.

4_ مجتمع تجاری کوثر

مجتمع تجاری کوثرکنار سی‌وسه‌پل و پل زاینده‌رود قرار گرفته است. در سفر به اصفهان می‌توانید بعد از یک روز تفریح در مکان‌های تاریخی، به مجتمع تجاری کوثر بروید، روز خودتان را با خرید از این فروشگاه به پایان برسانید. این مجتمع تجاری هر روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 10 شب منتظر حضور مهمان اصفهان است.

5_ مرکز خرید جلفا

فاصله هتل عباسی اصفهان علی‌بابا با مرکز خرید جلفا 13 دقیقه با ماشین است. مرکز خرید جلفا با وجود وسعت کم، تنوع محصول بالایی دارد. در مرکز خرید جلفا می‌توانید انواع کیف و کفش، اکسسوری را باکیفیت عالی بخرید. این مرکز خرید در خیابان شیخ طوسی اصفهان قرار دارد.

بازارهای اطراف هتل عباسی

6_ مرکز خرید ارگ جهان‌نما

مرکز خرید ارگ جهان‌نما اصفهان بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مرکز خرید اصفهان است. در این مرکز خرید 350 مغازه با لوازم مختلف و برند‌های متفاوت وجود دارد. تنوع برند‌ها در مرکز خرید ارگ جهان‌نما باعث شده که همه وسایل مورد نیازتان را از این مرکز خرید، بخرید.

7_ مجتمع پارک اصفهان

مجتمع تجاری اصفهان در بلوار چهارباغ اصفهان قرار گرفته است. این مجتمع در مقایسه با مراکز خرید اصفهان تنوع بالایی در اجناس مختلف ندارد. بعد از خرید از پله‌های مجتمع پارک اصفهان پایین بیاید، کنار درخت‌ها روی صندلی بنشینید.

بهترین فصل سفر

به نظر شما اکنون که با هتل عباسی اصفهان علی‌بابا آشنا شدیم. چمدان سفر به اصفهان را ببندیم یا در بهترین فصل، به اصفهان سفر کنیم؟ بهترین فصل برای سفر به اصفهان، فصل شکوفه‌ها یعنی بهار است.

زمان سفر به اصفهان

در چه تاریخی به اصفهان سفر می‌کنید؟ در فصلی که بهترین فصل سفر به اصفهان است، به این شهر می‌آیید؟ قبل از سفر، هتل عباسی اصفهان علی‌بابا را از سایت علی‌بابا بخرید. رزرو هتل عباسی اصفهان علی‌بابا را به روزهای نزدیک سفر موکول نکنید.