تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

باز شدن مرزهای دبی به روی گردشگران خارجی از اواسط تیر

مجله گردشگری هم اقلیم :: با کاهش محدودیت های اعمال شده برای کنترل بیماری کرونا در کشورهای مختلف،دبی که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می رود قصد دارد از اواسط تیر پذیرای گردشگران خارجی باشد.

شهر دبی مشهورترین شهر توریستی امارات به لطف دارا بودن هتل های لوکس،سواحل زیبا و تمیز و مراکز خرید با شکوه است و تصمیم دارد از تاریخ 17 تیر ماه مرزهای خود را به روی گردشگران خارجی تحت شرایطی خاص باز کند.

اجاره روزانه خانه در تهران

کی بریم دبی

گردشگران از سراسر دنیا می توانند از تاریخ 17 تیر به دبی سفر کنند و افرادی که دارای اقامت دبی هستند ورودشان از 2 تیر به دبی مجاز اعلام شد.این خبر خوبی برای گردشگران و سفر دوستان است و نوید این را می دهد که کشور امارات که به صنعت گردشگری خود بسیار وابسته است سعی دارد تا محدودیت های گردشگری مربوط به کرونا را به اتمام برساند و شرایط کشور را به حالت عادی برساند.

توجه داشته باشید افرادی که قصد سفر به دبی را دارند باید تحت پوشش بیمه بین اللملی باشند که بیماری کرونا را هم پوشش می دهد و علاوه بر آن می بایست مستنداتی ارائه کنند که تایید کند تست کرونای اخیر آن ها منفی بوده و یا به محض ورود به فرودگاه آزمایش کرونا بدهند.شهروندان اماراتی نیز از تاریخ 3 تیر مجاز به سفر به خارج از کشور شده اند.


همچنین بخوانید : اجاره ماشین در دبی


دفتر رسانه دولتی دبی طی اطلاعیه ای بیان داشت:

اطلاعیه جدید به هزاران نفر از کسانی که تحت تاثیر محدودیت های ناشی از شیوع کرونا از زمان آغاز این بیماری بوده اند،اجازه می دهد تا سفرهای خود را از سر بگیرند.این کشور با رعایت آخرین پروتکل های سفرهای هوایی،سفرهای بین المللی شهروندان خود را تسهیل می کند.مرزهای کشور با رعایت اقدامات اصولی و دقیق برای اطمینان از سلامتی و ایمنی مسافران از تاریخ هفتم ژوئیه (17 تیر) به روی گردشگران و مسافران تجاری خارجی باز می شود.

مدیر اجرایی گروه امارات نیز اضافه کرد:

ما مطمئن هستیم که اقدامات چند بخشی در مرزهای هوایی،زمینی و سطح شهر اعمال شده مارا قادر می سازد تا خطرات شیوع بیماری کرونا را کاهش دهیم و در صورت بروز مشکل اوضاع را به خوبی کنترل کنیم.به عقیده ما تمام شهرهای جهان در حال بررسی های بی وقفه هستند و به زودی شرایط ورود مسافران خارجی به مرزهای خود را بروز رسانی می کنند

مقالات بیشتری بخوانید