تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

بهترین رستوران‌های کیش

کیش یکی از جزایر زیبای جنوب کشور است که در استان هرمزگان واقع شده و هر ساله پذیرای تعداد بی‌شماری گردشگر ایرانی و خارجی است. علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی، فروشگاه‌های لوکس و اماکن تفریحی منحصر‌به‌فرد، رستوران‌های متعددی در کیش وجود دارد و هر کدام از آنها خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهند. این خدمات شامل تهیه و سرو انواع غذاهای ایرانی، جنوبی، دریایی می‌شود. در این میان غذاهای محلی و دریایی طرفداران زیادی دارند و بسیاری از افراد هنگام سفر به کیش با هدف خوردن غذاهای بومی و دریایی به رستوران‌ها می‌روند.

اجاره روزانه خانه در تهران

به‌طور کلی در تمامی سفرها، میل کردن غذاهای خوشمزه یکی از تفریحات گردشگران می‌باشد. از این‌رو همواره به دنبال یافتن بهترین رستوران‌ها با تنوع غذایی گسترده هستند؛ تا ضمن مشاهده انواع خوراکی‌های ایرانی و خارجی، غذای موردنظرشان را انتخاب نموده و تناول کنند. شایان ذکر است که رستوران‌های جزیره زیبای کیش از تنوع غذایی بسیاری بالایی برخوردار هستند و همین ویژگی بارز، زمینه مناسبی برای حضور اقوام مختلف با سلایق غذایی گوناگون در کیش به‌وجود آورده است. در صورتی‌که قصد سفر به جزیره کیش دارید، برای آشنایی بیشتر با بهترین رستوران‌های این جزیره زیبا با ما همراه باشید.

بهترین رستوران‌های کیش

بهترین رستوران‌های کیش کدامند؟

هنگام ورود به جزیره کیش خواهید دید که بعضی از رستوران‌ها به قدری با کیفیت، زیبا و لوکس هستند که شما را به سمت خودشان می‌کشانند. به‌طوری‌که هنگام خروج از فرودگاه مستقیم به این دسته از رستوران‌ها می‌روید و اولین وعده غذایی خود را در آنجا می‌خورید. در این راستا فلای تودی به‌عنوان یکی از سایت‌های فعال و بروز ارائه‌دهنده خدمات تورهای مسافرتی، قیمت بلیط کیش را به‌صورت روزانه در اختیار کاربران قرار می‌دهد و زمینه مناسبی برای سفر هوایی به جزیره کیش فراهم ساخته است.

در صورتی‌که قصد سفر به جزیره زیبای کیش دارید، می‌بایست با اماکن تفریحی و گردشگری و همچنین بهترین رستوران‌های آن آشنایی داشته باشید. تا با آگاهی بیشتر به زیباترین و مجلل‌ترین مکان‌های این جزیره سفر کنید و اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری نمایید. بعضی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش به شرح زیر عبارت‌اند از:

1- رستوران رویال استار جزیره کیش

اگر به دنبال بهترین و مجلل‌ترین رستوران‌های کیش هستید، پیشنهاد می‌کنیم اول به رستوران رویال استار بروید. چرا که در این مجموعه غذایی بروز و با کیفیت علاوه بر ارائه غذاهای خوشمره، انواع غذاهای دریایی نیز تهیه و سرو می‌شود. تنوع غذا و کیفیت بالای پخت و سرو غذاها در این رستوران باعث شده تا علاوه بر مسافران و گردشگران، افراد بومی نیز به این رستوران لوکس بیایند و وعده‌های غذایی مختلف را در آنجا میل کنند.

 البته به یاد داشته باشید که ارائه خدمات غذایی در رویال استار صرفاً به دو وعده نهار و شام اختصاص یافته و گردشگران می‌بایست به این نکته توجه ویژه نمایند و برای خوردن وعده‌های غذایی نهار و شام به این رستوران لوکس و باکیفیت بیایند. بنابراین اگر می‌خواهید به محض ورود به جزیره کیش اولین وعده غذایی را در رستوران رویال استار تناول کنید، می‌توانید برنامه هفتگی پروازهای قشم ایر را بررسی نمایید و برنامه پرواز خود را طوری تنظیم نمایید، که قبل از نهار یا شام وارد جزیره کیش شوید.

2- رستوران میرمهنا کیش

یکی دیگر از رستوان‌های با کیفیت و مجلل جزیره کیش، میرمهنا نام دارد. در این رستوران انواع غذاهای محلی (سنتی)، دریایی و کبابی تهیه و سرو می‌شود. این مجموعه غذایی منحصربه‌فرد در شرق کیش واقع شده و به دلیل نزدیک بودن به ساحل نیلگون و اسکله زیبا، بهترین مکان برای تناول غذاهای سنتی و دریایی به شمار می‌رود. علاوه بر این گروه دامون بند، بهترین گروه موسیقی کیش در نزدیک این رستوران برنامه‌های خود را اجرا می‌کند و هنگام خوردن غذاهای سنتی و دریایی می‌توانید از موسیقی زنده لذت ببرید. خاطر نشان می‌شود که این رستوران در تمام ایام هفته شلوغ است و برای رفتن به این رستوران می‌بایست از قبل میز رزرو کنید.

رستوران میرمهنا کیش

3- رستوران توتی فروتی جزیره کیش

توتی فروتی از دیگر رستوران‌های ساحلی کیش می‌باشد و در آن بیشتر غذاهای غیرایرانی سرو می‌شود. اگر به غذاهای غیرایرانی علاقه دارید و می‌خواهید طعم و مزه آنها را تجربه کنید، حتماً به این رستوران سر بزنید. شایان ذکر است که یک کافی شاپ مجهز و بروز همراه با دکوراسیون خاص در رستوران توتی فروتی وجود دارد و موجب افزایش جذابیت و تعداد مشتریان آن نسبت سایر مجموعه‌های غذایی شده است.

4- رستوران پایاب کیش

این رستوران باکیفیت در یک محیط باز و آرام واقع شده است. به همین سبب گردشگران و افراد بومی با حضور در این رستوران می‌توانند انواع غذاهای سنتی، فرنگی، دریایی و غیره را میل کنند. در واقع تنوع غذاهای باکیفیت موجود در این رستوان قادر است تا انواع سلیقه‌ها را راضی کند و تا به‌حال نیز گردشگران از عملکرد این رستوران شیک رضایت کامل دارند. از آنجایی‌که این مجموعه غذایی سبک و سیاق سنتی دارد، یک چای‌خانه درون آن قرار داده شده و گردشگران و افراد بومی ضمن تناول غذاهای متنوع از موسیقی زنده و فضای باشکوه آن لذت می‌برند.

نکته قابل توجه اینکه برای بازدید از تمامی این رستوران‌ها و حضور در جزیره زیبای کیش، به یک تور مسافرتی و سفرهای هوایی مناسب نیاز دارید. در این راستا فلای تودی با فراهم نمودن زیرساخت‌های موجود، قیمت بلیط کیش را در قالب سفرهای رفت، برگشت و چارتری در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. علاوه بر این برنامه هفتگی پروازهای قشم ایر در وب‌سایت فلای تودی قرار داده شده و بازدیدکنندگان به‌راحتی می‌توانند سفرهای هوایی موردنظرشان را انتخاب نموده و یک اقامت دلچسب و به یاد ماندنی را در کیش تجربه کنند.

رستوران پایاب کیش

سخن آخر

اکنون که با بهترین رستوران‌های کیش آشنا شدید، می‌توانید با استفاده از خدمات شرکت‌ها و مؤسسات فعال برگزارکننده تورهای هوایی نظیر فلادی تودی به جزیره زیبای کیش سفر کنید و از مناظر طبیعی، آثار تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و رستوران‌های با شکوه آن لذت ببرید. فلای تودی از جمله سایت‌های فعال و پویا در حوزه سفرهای هوایی و تورهای مسافرتی داخلی و خارجی است. تا به‌حال نیز خدمات متنوعی را به کاربران ارائه نموده و توانسته رضایت آنها را جلب کند. شما نیز می‌توانید از توان، تجربه و تخصص این مجموعه جهت انجام سفرهای عالی با تمام امکانات استفاده نمایید.