تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

تور مجازی رم ایتالیا

در این بخش از سری مقالات جهانگردی برای آن دسته از همراهان مجله گردشگری هم اقلیم و علاقه مندان به گردش که تا به حال موفق به بازدید از رم ایتالیا نشده اند اقدام به آماده سازی تور مجازی رم ایتالیا کردیم. پس در ادامه همراه ما باشید تا بتوانید یک تجربه مجازی از تور ایتالیا داشته باشید.

تور مجازی رم ایتالیا

اجاره روزانه خانه در تهران

شهر رم بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر ایتالیا و  همچنین مرکز ناحیهٔ لاتزیو و پایتخت کشور تاریخی ایتالیا است که پیوسته در فهرست زیباترین شهرهای باستانی جهان قرار می‌گیرد. ضمنا شهر رم به عنوان پایتخت مد جهان نیز شناخته می شود، هرچند که از لحاظ مد و فشن شهر میلان از اهمیت بیشتری نسبت به رم برخوردار است اما رم چهارمین مرکز مهم فشن در جهان پس از میلان، نیویورک و پاریس است و با لندن رقابت می‌کند.

رم در جوار رودخانه تِوِره و در نزدیکی دریای مدیترانه قرار گرفته‌ است. کشور واتیکان در درون شهر رم قرار گرفته‌ است.همچنین مقر اصلی سازمان جهانی غذا و کشاورزی (فائو) در رم قرار دارد. رم دارای آثار تاریخی و فرهنگی و تفریحی بسیار زیادی از قبیل  کاخ، پارک، کلیسا، باغ، معبد، ویلا، میادین و تئاتر است که هر یک داستان های زیادی را برای رسیدن به این زمان پشت سر گذاشته اند.

در واقع می توان گفت که سر منشاء تاریخ و مذهب مسیحیت در اروپا، این شهر می باشد. اگر شما جزو آن دسته از گردشگران هستید که علاقه به آثار تاریخی دارید این شهر می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در هر گوشه از شهر رم آثار تاریخی و هنری قابل رویت است. برای دیدن از جاهای دیدنی و تاریخی شهر رم همراه تور مجازی باشید.

اگر قصد سفر به شهر رم دارید توصیه می کنیم حتما قبل از سفر، برای آشنایی بیشتر با جاهای دیدنی رم ، مقاله های مرتیط را بخوانید.