تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

روستای درک چابهار

روستای درک چابهار  همان جایی‌ است که آب دریا و شن‌های کویر مثل خیال و واقعیت به‌هم رسیده‌اند در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این این روستا شگفت انگیز  بیشتر آشنا شوید.

اگر می‌خواهید سفری به این مکان داشته باشید،حتما از جاهای دیدنی چابهار همچون قلعه پرتغالی ها چابهار و گورستان جن چابهار جنگل حرا چابهار ساحل لیپار و ساحل شب تاب کوه مریخی نیز دیدن کنید

اجاره روزانه خانه در تهران

روستای درک کجاست؟

این روستا از جاهای دیدنی کنارک است، در امتداد دریای دریای عمان شده است. درک در حوزه بخش زرآباد شهرستان کنارک نزدیک به مرز دریایی دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان و در فاصله ۱۲۰ کیلومتری بین کنارک و درک، دو بندر مهم چابهار و بندرعباس قرار دارد.

روستای درک در روستای زرآباد از توابع چابهار قرار دارد و همسایه شرقی منطقه آزاد چابهار است. فاصله روستای درک با چابهار حدودا ۱۸۰ کیلومتر است.

ساحل درک کجاست؟

ساحل درک جایی ست که اقیانوس هند و دریای عمان به‌هم وصل می شود. ساحل این روستا علاوه بر زیبایی بی‌نظیر و پاگیزگی‌اش همان جایی‌ است که می‌توانید سه نوع ساحل شنی، ماسه‌ای و مرجانی را کنار هم ببینید.

فاصله روستای درک تا چابهار

 ساحل در فاصله ۱۷۰ کیلومتری از منطقه ﺁزاد چابهار و در مسیر جاده ترانزیتی بندر کنارک به بندر جاسک قرار دارد.

بهترین زمان سال برای سفر به این روستا

این روستا در گرم ترین استان یعنی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته به همین خاطر روزهای تابستان گرم و مرطوبی دارد؛ اما در باقی سال به خاطر بادهای خنکی که از سمت اقیانوس می‌وزد، هوا مطبوع است. از اواسط پاییز تا اوایل بهار بهترین موقع سال برای سفر به درک است.

آدرس روستای درک

استان سیستان و بلوچستان، شهر کنارک، بخش زرآباد، دهستان زرآباد شرقی

مسیر دسترسی

برای رسیدن به این روستا باید از چابهار و کنارک حرکت کنید و راه روستای زرآباد را در پیش بگیرید.