تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران مهستان مشهد

شهر مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) و همچنین جاذبه­ های تفریحی که دارد، سالانه میزبان مسافران زیادی از سرتاسر ایران و همچنین اقسام نقاط جهان می باشد. در این شهر به منظور اقامت راحت و خاطره انگیز مسافران، امکاناتی از قبیل انواع و اقسام هتل­ ها و رستوران­ های مختلف تاسیس شده­ است. یکی از بهترین رستوران ­های به نام این شهر، رستوران مهستان مشهد است. این رستوران به دلیل کیفیت بالایی که دارد توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. اگر شما هم قصد دارید که با این رستوران درجه یک آشنا شوید، تا انتهای مقاله ما را در مجله گردشگری هم اقلیم همراهی نمایید.

رستوران مهستان مشهد

معرفی رستوران مهستان مشهد

رستوران مهستان مشهد یکی از قدیمی­ ترین رستوران­ های این شهر است که دارای مساحتی حدود 2 هزار متر مربع می­ باشد. این رستوران از دو بخش رو­باز و سالنی تشکیل شده است که مهمانان می ­توانند به سلیقه خود در چهار فصل سال از آن­ها استفاده کنند و از آب و هوای خوب شهر لذت ببرند. کارکنان مودب این رستوران با خوشرویی تمام، آماده پذیرایی و خدمت ­رسانی به مشتریان خود می ­باشند.

اجاره روزانه خانه در تهران

رستوران مهستان مشهد

امکانات و خدمات رستوران مهستان شهر مشهد

رستوران مهستان مشهد با رعایت بالاترین استاندارد­های بهداشتی، غذایی با بهترین کیفیت ممکن را برای مشتریان خود ارائه می­ دهد. رعایت همیشگی این استاندارد­ها یکی از امتیاز­های ویژه این رستوران است که باعث می­ شود تمام غذا­های آن در هر زمانی با کیفیت باشد. این امر باعث شده تا این رستوران به یکی از رستوران های معروف این شهر تبدیل شود.

از ویژگی­ های دیگر این رستوران می ­توان به سرویس دهی عالی کارکنان، فضای مناسب، خوش ­رفتاری گارسون­ها با مشتریان، قیمت مناسب و سرعت عمل در تحویل غذا درب منزل و… اشاره کرد.

منوی رستوران مهستان مشهد هفت تیر

رستوران مهستان مشهد، یکی از رستوران­های سنتی این شهر است که در آن، تنها غذا­های اصیل ایرانی تهیه می­ شود. منو این رستوران شامل غذاهای خوش طعم و لذیذ ایرانی از جمله چلو شیشلیک مخصوص مهستان، چلو ماهیچه مخصوص، چلو گوشت مخصوص، چلو برگ مخصوص، چلو فیله مخصوص، چلو کباب بختیاری، چلو کباب لقمه، چلو جوجه بدون استخوان، چلو جوجه مخصوص با استخوان، چلو ماهی کبابی قزل آلا و چلو ساده می شود.

رستوران مهستان مشهد

در منو رستوران سنتی مهستان مشهد دسر و غذا های سبک تری از جمله انواع سوپ، زیتون پرورده، خیار شور، انواع ترشیجات، دوغ، انواع سالاد ، ماست ، زیتون، دسر موس شکلاتى ویژه، کرم کارامل و … وجود دارد.

ساعت کاری رستوران سنتی مهستان

این رستوران، تنها یک شعبه در منطقه هفت­ تیر مشهد دارد. در نزدیکی این رستوران سنتی، رستوران­ های دیگری از قبیل امیر شاهان، رستوران بین المللی میچکا و… وجود دارد. این رستوران در تمام ایام هفته آماده خدمت­ رسانی به مشتریان خود در داخل و خارج از رستوران می­ باشد. ساعت کاری دقیق این رستوران از شنبه تا جمعه از 11 صبح الی 12 شب می ­باشد. اگر قصد دارید یکی از وعده های غذایی خود را در این رستوان سنتی با شکوه میل نمایید می ­توانید در این ساعات به این مکان مراجعه نمایید.

رستوران مهستان مشهد

آدرس رستوران مهستان مشهد

رستوران سنتی مشهد به دلیل ارائه غذاهای سالم و با کیفیت، از محبوبیت بالایی بین مردم این شهر و همچنین مسافران برخوردار است. این رستوران در ناحیه هنرستان شهر مشهد، در منطقه هفت تیر قرار دارد. نزدیک بودن این رستوران به ایستگاه مترو موجب آسان شدن رفت و آمد به این منطقه شده است. آدرس دقیق رستوران مهستان مشهد به شرح ذیل می باشد.

ایران، استان خراسان رضوی، شهر مشهد، بلوار هفت تیر، هفت تیر ۸ (گلشن)، روبروی برج آرمیتاژ

شماره تماس: 05138696666

سخن پایانی

همانطور که می­ دانید شهر مشهد دارای تعداد زیادی رستوران سنتی و غیرسنتی است. ما در این مقاله سعی کردیم تا یکی از بهترین رستوران­های سنتی این شهر را معرفی کنیم. اگر به دنبال یک جای دنج و با صفا برای میل کردن غذا و گذراندن اوقات فراغت خود هستید پیشنهاد می­ کنیم رستوران مهستان مشهد را امتحان کنید. چرا که این رستوران علاوه بر ارائه غذایی با کیفیت و لذیذ از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

مقالات بیشتری بخوانید