تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران باغ زیتون مشهد

با آوردن نام مشهد اولین چیزی که به ذهن هر ایرانی می‌رسد حرم مطهر امام رضا علیه السلام است. این شهر که پایتخت مذهبی ایران محسوب می‌شود علاوه بر زیارتی بودن مکان‌های گردشگری بسیاری نیز دارد. زائران حرم رضوی در کنار زیارت می‌توانند از مکان‌های گردشگری و طبیعت زیبای شهر مشهد نیز دیدن کنند. در این مطلب از مجله گردشگری هم اقلیم به معرفی  رستوران باغ زیتون که یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های مشهد است می‌پردازیم.

رستوران باغ زیتون

معرفی رستوران

شکم‌گردی از قسمت‌های لذت‌بخش و جدانشدنی هر مسافرت است که بسته به نوع سلیقه غذایی می‌تواند در محیط‌های متفاوتی انجام شود. شهر مشهد با فراهم کردن رستوران‌های زیبا و دلنشین این تجربه را برای گردشگران به‌یادماندنی‌تر کرده‌است. یکی از رستوران‌های زیبا و دلنشین شهر مشهد رستوران باغ زیتون مشهد می‌باشد.

اجاره روزانه خانه در تهران

رستوران باغ زیتون مشهد یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است که پیشنهاد می‌شود در سفر به مشهد فرصت غذا خوردن در آن را از دست ندهید. این رستوران دارای دو شعبه در شهر مشهد است که یکی از شعبه‌ها در بلوار ملک آباد 13، نبش چهار راه اول قرار دارد. شعبه دوم آن در بلوار سجاد، بهار 10، خیابان سوم واقع شده‌است. با توجه به محل اقامت می‌توانید در هریک از شعبه‌ها وعده روزانه خود را به‌یادماندنی‌تر کنید.

شعبه دوم این رستوران دارای دستگاه پوز، امکان رزرو، بیرون بر و پارکینگ است که برای گردشگرانی که با ماشین خود سفر کرده‌اند مناسب است. این افراد می‌توانند خودروی خود را در پارکینگ قرار دهند و با خیال راحت از غذا خوردن لذت ببرند. دستگاه پوز این شعبه نیز امکان استفاده از کارت را برای آن دسته از مشتریانی که با خود پول نقد به همراه ندارند فراهم می‌کند.

رستوران باغ زیتون

غذا و منو رستوران

در رستوران باغ زیتون مشهد سرآشپزها به سبک بین المللی غذا را طبخ می‌کنند. استیک‌های خوش طعم و بی‌نظیر این رستوران زبانزد گردشگرانی است که به این رستوران آمده‌اند. غذاها دارای تزئینات زیبا و دورچین‌های چشم‌نواز است که با دیدن آن اشتهای مشتریان دو برابر می‌شود. این رستوران دارای منویی متنوع و لذیذ است که می‌تواند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشد. عدم استفاده از سوسیس و کالباس در غذاهای این رستوران یکی از مزیت‌های آن است که خیال آن دسته از مشتریانی که به سلامت غذایی خود اهمیت می‌دهند را راحت می‌کند.

استفاده از مواد غذایی تازه و درجه یک از ویژگی‌های خوب این رستوران است که آن را در میان خانواده‌ها محبوب کرده‌است. مواد اولیه خریداری شده هرگز به مدت طولانی در رستوران نگهداری نمی‌شود. سبزیجات و میوه‌های استفاده شده در غذاها یا دورچین‌ها همگی ضدعفونی می‌شوند. این رستوران برای طبخ غذاهای خود بجای استفاده از روغن مایع از کره مارگارین استفاده می‌کند که برای سلامتی بهتر است. بنابراین می‌توان گفت در این رستوران می‌توانید طعم و مزه بی‌نظیر را در عین سلامت و بهداشتی بودن غذا تجربه کنید.

رستوران باغ زیتون

دکوراسیون رستوران

فضای رستوران باغ زیتون مشهد، در هر دو شعبه دنج، گرم و صمیمی است و لذت غذا خوردن را برای مشتریان دوچندان می‌کند. میز و صندلی‌های این رستوران ساده و چوبی است که حس نوستالژیک و دنج بودن فضا را دوچندان می‌کند. ظرفیت رستوران محدود بوده و تنها 60 نفر را می‌تواند در خود جای دهد، به همین دلیل بهتر است از قابلیت رزرو میز این رستوران استفاده کرده و خیال خود را از بابت تکمیل نشدن ظرفیت و عدم ارائه خدمت راحت کنید.

شماره تماس: 985137621382

ساعت فعالیت: از ساعت 9 صبح تا نیمه شب

مقالات بیشتری بخوانید