تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران شایان شاندیز

منطقه شاندیز مشهد که در بخش غربی این شهر قرار دارد یکی از جاذبه ­های تفریحی مشهد است که مسافران زیادی برای خوش­ گذرانی و تفریح به آنجا سفر می­ کنند. یکی از ویژگی­ های مثبت این منطقه کافه­ ها و رستوران­ های سنتی معروف آن است که پاتوق طرفداران شیلیک مشهدی می ­باشند. یکی از این رستوران­ های به نام این منطقه، رستوران شایان شاندیز است که قصد داریم در مجله گردشگری هم اقلیم به طور کامل به معرفی آن  بپردازیم.

رستوران شایان شاندیز

معرفی رستوران شایان شاندیز مشهد

رستوران شایان یکی از رستوران­ های محبوب شاندیز مشهد است. رستوران شایان شاندیز تنها غذاهای ایرانی را در وعده ­های ناهار و شام ارائه می­ دهد. حتی اگر غذا­های این رستوران را امتحان نکرده باشید، در مورد شیشلیک­ های مخصوص آن شنیده ­اید. غذاهای این رستوران با بهترین مواد اولیه از جمله برنج اعلا ایرانی، گوشت تازه بره و روغن با کیفیت طبخ می­ شود. کارکنان این رستوران با رعایت تمام پروتکل­ های بهداشتی با خوش رویی آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می­ باشند.

اجاره روزانه خانه در تهران

این رستوران دارای فضای مناسبی است که مهمانان می­ توانند از آن لذت ببرند. ظرفیت این رستوران حدود 500-700 نفر می­ باشد. از امکانات و ویژگی­ های این رستوران می ­توان به پرسنل مجرب، آلاچیق، دسترسی ویلچر، امکان بیرون بری، سیستم رزرواسیون، پارکینگ، فضای باز و اینترنت وای فای اشاره کرد. لازم به ذکر است که شایان شاندیز، از رستوران­ های قیمت بالای این منطقه به حساب می­ آید.

منو رستوران شایان شاندیز مشهد

رستوران شایان شاندیز

منو متنوع غذا، از ویژگی­ های یک رستوران خوب است، که این موضوع در مورد رستوران شایان شاندیز صدق می کند. تمام غذاهایی که در منو این رستوران وجود دارد از غذا های خوش طعم و پرطرفدار ایرانی می باشد.

در منو رستوران شایان شاندیز، غذاهای لذیذ و خوش­ طعمی مانند چلو­کباب برگ مخصوص، فیله کباب مخصوص، چلو ماهیچه مخصوص، چلو جوجه کباب مخصوص بدون استخوان، بختیاری، چلو گوشت مخصوص و شیشلیگ مخصوص وجود دارد. همچنین در منو این رستوران دسر و نوشیدنی­ هایی از جمله زیتون، انواع ترشیجات، انواع سالاد، دوغ، ماست، نوشابه و … وجود دارد. یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی، خورشت فسنجان است که از غذاهای معروف و محبوب این رستوران به حساب می آید.

مواد اولیه غذاهای رستوران شایان شاندیز

این رستوران برای تهیه غذا­های خود از مواد اولیه تازه و با کیفیت استفاده می ­کند. مواد غذایی که در این رستوران برای تهیه غذا­ها استفاده می­ شوند عبارتند از گوشت تازه بره، مرغ، گوشت گاو، ماهی تازه، تخم مرغ سنتی، محصولات لبتی تازه و سالم، سبزیجات و میوه های ارگانیک، کره، روغن زیتون، خشکبار و دانه­ ها، شیرین کننده­ هایی از جمله عسل و شربت گیاهی، ادویه­ جات با کیفیت و غیره. در غذاهای سنتی برخلاف سایر غذاها، به جای استفاده بیش از حد از روغن و برنج، از حبوبات و سبزیجات معطر فصلی استفاده می­ شود.

رستوران شایان شاندیز

صبحانه در رستوران شایان شاندیز مشهد

یکی از وعده های مهم روزانه، صبحانه است که از اهمیت بالایی برخوردار است. رستوران شایان شاندیز در منو صبحانه خود غذا­هایی از جمله آش، حلیم، عدسی و کله پاچه را قرار داده است. همچنین در منو این رستوران، کره، پنیر، انواع مربا و نان تازه سنگک و نان محلی نیز وجود دارد.

ساعت کاری رستوران سنتی شایان شاندیز

این رستوران در تمام ایام هفته در خدمت مسافران و همشهریان عزیز خود می­ باشد. اگر قصد دارید که طعم غذاهای بی­ نظیر این رستوران را امتحان کنید می­ توانید از شنبه تا جمعه در ساعات 12:30 ظهر الی 00:00 نیمه شب به این رستوران مراجعه نمایید.

آدرس رستوران شایان شاندیز:

آدرس دقیق این رستوران به شرح ذیل می باشد.

آدرس رستوران: شهر مشهد، نرسیده به منطقه شاندیز، رستوران شایان شاندیز

شماره تماس: 05134282708

سخن پایانی

رستوران شایان شاندیز مشهد یکی از رستوران­های با صفای ایرانی است. اگر قصد دارید آخر هفته خود را در فضای سبز و با شکوه روی تخت هایی کنار درختان بگذرانید، توصیه می­ کنیم این رستوران را انتخاب کنید. البته این رستوران به دلیل خدمات رسانی عالی که دارد از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشد.

مقالات بیشتری بخوانید