تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

رستوران نصرت استانبول همان‌طور که از اسمش پیداست متعلق به نصرت، آشپز معروف ترکی است که در فضای مجازی به شدت وایرال شده است. از آنجا که سفر به ترکیه امر دردسترسی برای همه ایرانیان است. پس تصمیم گرفتیم این رستوران را به شما بیشتر معرفی کنیم. با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید تا با نصرت و رستوران نصرت آشنا شویم.

رستوران نصرت استانبول

یکی از جذاب‌ترین بخش های سفر، رفتن به رستوران های معروف و چشیدن طعم لذیذ غذاهای آن شهر یا کشور است. استانبول رستوران‌های معروف زیادی را در خود جای داده است اما رستوران نصرت استانبول با همه این رستوران ها فرق دارد.

اجاره روزانه خانه در تهران

نمک پاشیدن نصرت

رستوران نصرت

نصرت ایتلر آشپزی 35 ساله و اهل ترکیه است. او در سال 2017 کلیپی را از خود منتشر کرد که در آن با ژست خاصی در حال پاشیدن نمک روی گوشت بود. این کلیپ به سرعت در سراسر دنیا به اشتراک گذاشته شد و از این طریق نصرت ایتلر به شهرت جهانی رسید.از آن پس مردم به او لقب آشپز ادویه پاش را دادند.

کلیپ‌های دیگری نیز پس از کلیپ اول از سوی نصرت منتشر شد و به مشهور شدن بیشتر آن کمک کرد. پس از چند ماه او به قدری محبوب شد که با جستجو کردن نامش در شبکه های اجتماعی کلیپ های بسیار زیادی از او قابل مشاهده بود.

رستوران نصرت استانبول

با گذشت زمان رستوران نصرت توانست افراد مشهور هالیودی را هم به سمت خود بکشاند. نکته جالب این است که نحوه نمک پاشیدن او به ورزش و مستطیل سبز نیز کشیده شده و برخی از ورزشکاران پس از گلزنی از آن به عنوان شادی پس از گل استفاده می‌کنند.

درباره ترکیه این مقالات را از دست ندهید:

افتتاح رستوران نصرت به سال 2010 برمی‌گردد. این رستوران توانست با ارائه غذاهای خوش طعم و با کیفیت بالا با سرعت از رقیبان خود پیشی بگیرد و در بین مردم محبوب شود. هم اکنون 8 سال از افتتاح رستوران نصرت می‌گذرد و همچنان یکی از بهترین رستوران های استانبول و ترکیه محسوب می‌شود. در ادامه توضیحات باید خاطر نشان کرد که رستوران نصرت در چند شهر مشهور جهان از جمله دبی نیز شعبه دارد.

رستوران نصرت استانبول

از معروف‌ترین شعبه‌های رستوران نصرت می‌توان به خانه استیک نصرت اشاره کرد که منوی ویژه و بسیار هیجان انگیزی را به مشتریان ارائه می‌دهد. اغلب غذاهای این شعبه معرف فرهنگ غذایی ترکیه هستند. خانه استیک نصرت همواره یکی از بهترین شعبه‌ها بوده و در بین علاقمندان به غذاهای گوشتی بسیار محبوب است.

کمتر کسی پیدا می‌شود که اهل ترکیه باشد و به رستوران نصرت نرفته باشد! پیشنهاد می‌کنیم شما هم در سفر به استانبول به این رستوران رفته و از غذاهای لذیذ و آشپز ادویه پاش آن لذت ببرید.

این رستوران دارای 10 شعبه است که 8 شعبه آن در کشور ترکیه و 2 شعبه آن در امارات قرار دارد.

رستوران نصرت در استانبول

آدرس رستوران نصرت استانبول

رستوران نصرت ایتلر استانبول

Etiler Mahallesi, Hisar Üstü Nispetiye Cd. No:87, 34337 Beşiktaş/İstanbul

رستوران نصرت برگر نشان تاشی استانبول

Harbiye Mahallesi, Abdi İpekçi Cd. No:44, 34367 Şişli/İstanbul,

رستوران نصرت بِبِک استانبول

Bebek Mahallesi, No: 244/, Bebek Ykş. No:1, 34342 Beşiktaş/İstanbul

رستوران نصرت کانیون استانبول

Buyukdere Caddesı No:185 34394 Levent-ıst

رستوران نصرت ایتینیه پارک استانبول

İstinye Park, Kat 1, Pınar Mahallesi, İstinye Bayırı Caddesi, No 73, Sarıyer, İstanbul