تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

شهربازی هایلند کیش

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی کیش شما را با شهربازی هایلند کیش که دارای تفریحات متنوعی است آشنا خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

در جزیره کیش ، تفریحات بسیار متنوعی وجود دارد، تفریحات ساحلی، تفریحات آبی، تفریحات ورزشی و استخرها، پارک های آبی و شهربازی ها از جمله این تفریحاتی هستند که برای همه سنین در نظر گرفته شده است و می توانید از آن ها لذت ببرید.با هم اقلیم همراه باشید.

شهربازی کیش

در بین این تفریحات، شهربازی هایلند کیش از محبوب ترین تفریحات در بین گردشگران است که امکانات موجود در آن، مناسب همه سنین می باشد. شهربازی هایلند کیش، بسیار معروف است. این شهربازی در فروردین ماه سال 1378 در زمینی به مساحد 3 هکتار تاسیس شد. این شهربازی که یکی از بزرگترین و مجهزترین شهربازی ها در کشور به شمار می رود وسایل بازی متنوعی را در خود جای داده است.

در شهربازی هایلند کیش شما می توانید انواع دستگاه های تفریحی مدرن ایرانی و خارجی را مشاهده کنید. رولرکاستر آبی، رولر کاستر هوایی، رنجر، سورتمه، سفینه، چرخ و فلک، تاب بچه، ماشین برقی ضربتی، ماشین ضربتی آبی، سینما 2000، قطار لاستیکی، آبشار، سیمیلاتور، رودخانه وحشی و رنجر از جمله این امکانات و بازی هایی است که در این مجموعه برای گردشگران در نظر گرفته شده است.


همچنین بخوانید : راهنمای سفر به کیش


سینما هفت بعدی پیشرفته trio teck کانادا، اولین شبیه ساز خلبانی با چرخش 720 درجه در کشور، سینما گیم Hyper Reality، اوج تمرکز و هیجان در لیزر ماز، اتاق ماموریت فرار، اتاق ارواح سرگردان و تمامی وسایل شهربازی هایلند کیش از جمله ترامپولین، جزو جدیدترین امکانات این مجموعه هستند که با آن ها می توانید هیجان بالایی را تجربه کنید.

شهربازی هایلند کیش

در این مجموعه شهربازی سرپوشیده ای نیز در نظر گرفته شده است که در نوع خود بسیار جذاب می باشد.از جمله سرگرمی هایی که در این فضای سرپوشیده می توانید تجربه کنید عبارتند از :

انواع بازی های رایانه ای، انواع بازی های الکترونیکی و مکانیکی مهیج و ماجراجویانه، دستگاه بازی های مناسب برای سنین کودکان به همراه جایزه، دستگاه های بازی های رایانه ای جایزه دار، مینی گلف و بولینگ و سینمای ترسناک چند بعدی، از جمله این سرگرمی ها هستند.

همچنین امکانات دیگری نیز مانند رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی، فست فود و فضای سبز نیز برای راحتی بیشتر مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.

در بخش شهربازی کودک، سافت پلی و چرخ و فلک، وسایل فکری و خلاقیت کودکان در نظر گرفته شده است. گفتنی است با وجود مدیریت و پرسنل خوب این مجموعه، شما حتی می توانید کودکانتان را به آن ها سپرده و خودتان با خیال راحت به خرید و یا برنامه های دیگرتان بپردازید.

یکی دیگر از مکان های تفریحی محبوب در کیش پارک آبی بادی مارینا کیش می باشد.