تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

هتل الماس مشهد

هتل الماس چهار ستاره مشهد، یکی از هتل‌های بسیار تمیز با امکانات رفاهی نزدیک به حرم رضوی (ع) در پایتخت معنوی ایران است. این هتل با حرم امام مهربانی‌ها(ع) فقط 500 متر فاصله دارد. هتل الماس در سال 1390 با هدف خدمت‌رسانی به مسافران و زائران آستان قدس رضوی تاسیس شد؛ درواقع این هتل با جدیدترین شیوه‌های هتل‌داری جهان اداره می‌شود. شما می‌توانید با رزرو هتل مشهد از علی بابا اقامت خود در هتل الماس را با کم‌ترین قیمت ثبت کنید. علاوه‌بر رزرو هتل الماس، امکان رزرو آنلاین همه هتل‌ های مشهد نیز ازطریق سایت علی‌بابا وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هتل الماس و نحوه رزرو اینترنتی آن، با ما همراه باشید.

هتل الماس مشهد

اجاره روزانه خانه در تهران

امکانات رفاهی هتل الماس مشهد

هتل الماس چهار ستاره مشهد 9 طبقه، 163 اتاق و 422 تخت دارد. ازجمله امکانات رفاهی هتل الماس مشهد می‌توان به رستوران سلف سرویس 300 نفری واقع‌در طبقه منفی یک آن اشاره کرد. در این رستوران همه روزه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی متناسب با ذائقه هر مهمان سرو می‌شود. در طبقه هشتم هتل الماس رستوران دیگری نیز وجود دارد که از ظهر تا شب برای پذیرایی از مهمانان باز است. در تراس طبقه پنجم این هتل آلاچیق‌هایی کنار یک چایخانه سنتی طراحی شده‌اند که می‌توان در فضای دلنشین آن، لحظات آرامش‌بخشی را سپری کرد. سایر امکانات هتل الماس مشهد شامل پارکینگ اختصاصی رایگان با ظرفیت 35 ماشین، سالن پیرایش آقایان، سالن آرایش خانم‌ها، خدمات اسپا، امکانات راحتی برای استفاده معلولان، فروشگاه‌های اختصاصی الماس، آسانسور، کافی‌شاپ، اتاق بازی کودکان، نمازخانه، لابی با ظرفیت 40 نفر، سالن همایش و جلسات، سالن ماساژ، اینترنت پرسرعت و تاکسی‌سرویس است. لاندری، اسپیلت، فن‌کوئل، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، میز آرایش، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی‌بار،  تلویزیون، سشوار و یخچال از دیگر امکانات هتل الماس داخل هر اتاق هستند. ترانسفر استقبال از فرودگاه این هتل نیز از ساعت هشت صبح تا ساعت چهار عصر برای رفت‌وآمد مسافران فعالیت می‌کند.

نحوه رزرو اینترنتی هتل الماس مشهد

اگر شما کسی هستید که شهر مشهد مقدس را به‌عنوان مقصد سفرتان انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با رزرو هتل مشهد از علی بابا سفر خود را شروع کنید. تثبیت محل اقامت پیش از آغاز سفر یک عمل هوشمندانه است که باعث می‌شود به‌کلی از سردگمی‌های ناشی از گشتن دنبال بهترین مکان اقامت راحت شوید. علی‌بابا یک سایت محبوب رزرو هتل، انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به‌شمار می‌آید که با پشتیبانی 24 ساعته، آماده خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی است. شما می‌توانید در سفرهای بعدی خود نیز برای رزرو همه هتل های مشهد از خدمات رزرو آنلاین علی‌بابا استفاده کنید. دادن اطلاعات مختصر و مفید در رابطه با امکانات هر هتل از دیگر خدمات این سایت معتبر است. اطلاعات مربوط به امکانات هتل‌ها، می‌تواند در تصمیم‌گیری شما برای محل اقامت‌تان بسیار تعیین‌کننده باشد. از این‌رو پیشنهاد می‌کنیم، همیشه برای سفر به هر شهری، رزرو آنلاین هتل را در اولویت قرار دهید.

سایر هتل های مشهد : معرفی و بررسی هتل سهند۲ مشهد

برای رزرو آنلاین هتل کافی است از روی اطلاعاتی که درباره امکانات و خدمات هر هتل در سایت ارائه شده، گزینه مناسب خود را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید؛ سپس تاریخ ورودتان به هتل را بنویسید. آن‌گاه درصورت عدم تداخل درخواست شما با رزرو شخص دیگری در همان هتل، می‌توانید عملیات رزرو خود را ادامه دهید. درنهایت با پرداخت بیعانه، اطلاعات اتاق شما روی صفحه‌ نمایش قرار می‌گیرد. با همراه‌داشتن آن اطلاعات به‌صورت عکس روی تلفن همراه‌تان زمان ورود به هتل، اتاق رزرو شده خود را تحویل می‌گیرید؛ به‌همین راحتی!

فاصله هتل الماس تا مهم‌ترین مکان‌های مشهد

همان‌طورکه قبلا اشاره کردیم، فاصله هتل الماس تا حرم رضوی(ع) فقط 500 متر است. با آگاهی از فاصله هتل الماس تا دیگر مکان‌های مهم مشهد، می‌توانید گردش خود در شهر را بهتر زمان‌بندی کنید؛ این فواصل به‌شرح زیر هستند:

  • فاصله تا فرودگاه: هشت کیلومتر
  • فاصله تا راه‌آهن: شش کیلومتر
  • فاصله تا سرزمین عجایب: 12 کیلومتر
  • فاصله تا رستوران پدیده شاندیز: ۳۵ کیلومتر
  • فاصله تا مسجد گوهرشاد: یک کیلومتر
  • فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۷ کیلومتر
  • فاصله تا موزه مردم‌‌شناسی: یک کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید خورشید: شش کیلومتر
  • فاصله تا چشمه گیلاس (گلسب): 24 کیلومتر
  • فاصله تا مجتمع الماس شرق: ۱۲ کیلومتر
  • فاصله تا بازار بین‌المللی سپاد: 12 کیلومتر
  • فاصله تا مجتمع تجاری پروما: هشت کیلومتر
  • فاصله تا برج تجاری آلتون: سه کیلومتر
  • فاصله تا بازار جنت: دو کیلومتر

نکاتی که قبل از سفر باید رعایت کنید

اول از همه باید مقایسه را حق خود بدانید. پیش از شروع سفر، درباره مکان‌های اقامتی شهر مقصدتان اطلاعات جامعی کسب و امکانات هتل‌ها و مهمان‌پذیرها را با هم مقایسه کنید. بهترین مکان را متناسب با امکانات موردنظرتان و بودجه‌ای که اختصاص داده‌اید، انتخاب کنید. در قدم بعدی، می‌توانید مکان انتخابی خود را به‌صورت اینترنتی رزرو کنید. این کار باعث می‌شود تا سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. بعد از رزرو اقامتگاه، نوبت به بستن چمدان‌ها می‌رسد؛ درباره بستن چمدان‌ها پیشنهاد ویژه‌ای برای شما دارم: یک چک‌لیست تهیه کنید!

سایر هتل های مشهد : معرفی هتل نسیم مشهد

 در چک‌لیست خود همه چیزهایی را که در سفرتان لازم دارید، بنویسید و ترجیحا چیزی را جا نگذارید. مدارک لازم و ضروری باید در راس این چک‌لیست قرار داشته باشند. هنگام بستن چمدان‌ها، چک‌لیست خود را مطالعه کنید؛ بنابراین هیچ چیزی را جا نگذاشته و بار اضافه‌ای هم نخواهید داشت.

هنگام سفر سعی کنید انعطاف‌پذیر باشید. ممکن است درطول سفر مشکلات غیرقابل پیش‌بینی اتفاق بیفتد؛ نباید دست و پای خود را گم کنید. در این مواقع باید به‌سرعت برنامه خود را تغییر دهید. مشکلات مربوط به وضعیت آب‌وهوا یکی از همان مشکلات غیرقابل پیش‌بینی است. درصورتی‌که تغییرات آب‌وهوا خللی در لذت از سفرتان ایجاد می‌کند، باید بلافاصله ازطریق اینترنت گزینه‌های دیگری را برای سفر یا اقامت‌تان جستجو کنید.

اگر به هردلیلی از اقامت‌گاه خود راضی نباشید، باز هم می‌توانید با جستجوی دوباره میان گزینه‌های رزرو هتل مشهد از علی بابا اقامت‌گاه بهتری پیدا کنید. لیستی از همه هتل های مشهد همراه با اطلاعات امکانات این هتل‌ها در سایت علی‌بابا موجود است. با کمی جستجو و استفاده از فیلترهای سایت، گزینه‌های خود را محدود و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. سایت علی‌بابا در همه مراحل رزرو اتاق یا کنسلی آن کنار شما خواهد بود.