تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

سفر به کیش با قطار

در این مقاله از مجله گردشگری هم اقلیم درباره سفر به کیش با قطار سخن خواهیم گفت. پس اگر قصد سفر به کیش را دارید با ما همراه باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

 جزیره کیش همیشه یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای گردشگران داخلی بوده و با جاذبه ها و تفریحات خوب همواره به بهترین شکل ممکن از گردشگران پذیرایی کرده است. جاهای دیدنی کیش در سراسر این جزیره پراکنده هستند و گردشگران را ساعت ها با خود سرگرم می‌کنند.

در مطالب گذاشته از مجله گردشگری هم اقلیم درباره سفر به کیش صحبت کردیم و مطلب راهنمای سفر به کیش را نوشتیم.حالا با توجه به اینکه افراد زیادی خواهان سفر به کیش با قطار هستند ، تصمیم گرفتیم در این مطلب از سایت ، نحوه سفر به کیش با قطار را توضیح دهیم و اینکه به شما عزیزان بگوییم که اصلا سفر به کیش با قطار امکان پذیر است یا نه.

سفر به کیش با قطار

تور کیش با قطار یکی از مواری است که گردشگران و سفردوستان در موتورهای جستجوگر از جمله گوگل آن را بسیار زیاد جستجو می‌کنند.لازم به ذکر است سفر به کیش با قطار یکی از ایمن ترین راه ها برای سفر به این جزیره و بازدید از جاذبه های کیش است.

اگر قصد دارید با قطار به جزیره کیش سفر کنید باید بدانید که همه روزه قطارها از تهران به سمت بندر عباس در حرکت هستند و در هر روزی که بخواهید می‌توانید بلیط آن را تهیه کنید.از راه آهن تهران تا بندر عباس حدود 20 ساعت راه در پیش خواهید داشت.

پس از رسیدن به بندر عباس می‌توانید دو گزینه را برای رفتن و رسیدن به کیش انتخاب کنید.گزینه اول این است که به اسکله شهید رجایی بروید و با استفاده از کشتی و سفر دریایی خود را به کیش برسانید.از بندر لنگه ، بندر چارک و بندر آفتاب نیز می‌توانید خودتان را با استفاده از کشتی به کیش برسانید.

یکی دیگر از گزینه هایی که پیش رو دارید سفر از بندر عباس به کیش با هواپیما است.بدین منظور می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از بندر عباس به کیش بروید.

نکته مهم این است که در سفر با قطار به کیش شما حتما باید ابتدا به بندرعباس بروید و سپس می‌توانید از راه های مختلف خودتان را به کیش برسانید.

مزایا

سفر به جزیره کیش با قطار می تواند تجربه ای متفاوت و خاطره انگیز برای شما باشد.علاوه بر اینکه این تجربه شیرین را به همراه دارد مزایای دیگری نیز شامل شما می شود که عبارتند از:

آرامش در سفر: وقتی با قطار به کیش سفر کنید دیگر نگران خطرات احتمالی جاده ای و یا تمام شدن بنزین خود در جاده نیستید.همچین سفر به کیش با قطار برای کسانی که از هواپیما ترس دارند بسیار مناسب تر است.

آسایش و راحتی در سفر: اگر قصد دارید با خانواده خود سفر کنید می توانید یک کوپه دربست رزرو کنید و تا رسیدن به بندرعباس با خیال راحت در کوپه خود استراحت کنید.ضمن اینکه معمولا سفر با قطار برای بانوان باردار نسبت به سفر با سایر وسایل نقلیه مناسب تر است.

استفاده از امکانات داخل قطار: اگر با خودروی شخصی خود حرکت کنید علاوه بر عدم راحتی امکانات زیادی را هم از دست می دهید.مثلا در سفر با ماشین شخصی به کیش باید در مسیر به دنبال سرویس بهداشتی یا مکانی برای خرید خوراکی بگردید اما در سفر به کیش با قطار دیگر این مسائل وجود ندارد و می توانید از سرویس بهداشتی،رستوران و کافی شاپ قطار استفاده کنید.ضمن اینکه در موارد سرد و گرم می توانید به راحتی از سیستم گرمایشی و سرمایشی قطار بهره ببرید.

پیشنهاد بازدید و اقامت

جزیره‌ کیش یکی از مهم‌ترین جزایر ایران در خلیج فارس می باشد و همچنین یکی از مسیرهای گردشگری در جنوب ایران به شمار می رود. جزیره‌ی کیش در استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد که دارای جاذبه های گردشگری بسیار و امکانات متعددی می باشد. با توجه به محبوبیت این جزیره ایرانی برای گردشگران، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای تجربه یک سفر هیجان انگیز به جزیره کیش می ‌توانید بصورت آنلاین بلیط کیش خود را خریداری کرده و همچنین برای آسایش و راحتی خود در این جزیره می توانید یکی از بهترین هتل‌ های کیش را برای اقامت خود از سایت علی بابا انتخاب کنید.

متن تبلیغاتی