تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

غار یخی کامچاتکا

غار یخی کامچاتکا ، غار یخی  در شبه جزیره کامچاتکا در کشور روسیه قرار گرفته است.در ادامه همراه وب سایت گردشگری هم اقلیم باشید تا با این غار یخی شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید.

غار یخی کامچاتکا

اجاره روزانه خانه در تهران

معرفی غار یخی کامچاتکا

غاریخی در جزیره کامچاتکا روسیه قرار دارد و تونل در یک کیلومتر با چشمه از آب گرم که دوران یخبندان را گویی باز سازی کردند،

در کنار آتشفشان Mutnovsky تشکیل شده است. در این سال ها به دلیل قرار گیری آتشفشان  در حال ذوب شدن است و سقف این غار را نازک کرد است . و پرتو های نور که به داخل غار وارد می شود تصویر شگفت انگیز برای چشم ما به نمایش می گذارد.حتما در بازید دوربین خود را به همراه بیارید تا بتوانید خاطرات بازید خود را به ثبت برسانید.

غار یخی کامچاتکا

مجرای عبور آب های گرم از زیر یخ های سرد می گذارد. و باعث گرم شدن و ذوب شدن غار می شود.ولی بیشتر از همه همونطور که در بالا گفته شد فقط باعث نازک شدن لایه سقف غار شده است.و احتمال از بین رفتن این پدیده در سال های آینده به همراه خواهد داشت.

این غار رویایی در روسیه قرار دارد.این غار یک کیلومتری ، مجرای عبوری آب های گرم از زیر یخ های سرد می باشد.

آب این غار با نیروی آتشفشان کامچاتکا گرم میشود. با توجه به گرمای شدید زمین و آب شدن یخ ها سقف این لایه یخی روز به روز کمتر میشود و احتمال از بین رفتن آن در سالهای آتی می رود.

غار یخی کامچاتکا

کشور روسیه

روسیه پهناورترین کشور در جهان است در اروپا و آسیا شمالی قرار گرفت،کشور روسیه  با 14 کشور مرز دارد. این کشور یک کشور صعنتی و داذای علم،صنعت،فرهنگ،و کاملا مستقل است.

این کشور یکی کشور ذخایر آب شیرین است،دریاچه بایکال با 31700 کیلومتر مربع بزرگترین منبع آب این کشور محسوب می شود.پایتخت کشور روسیه شهر مسکو است،این ناحیه بسیار سردسیر است به دلیل همین موضوع غاریخی  در این کشور وجود دارند،غار یخی  به طور طبیعی از غار های آهکی،آتشفشانی می گویند ،یخ دائمی درون خود نگه می دارد. دمایی درون غار معمولا 32 درجه سانتیگراد فارنهایت است.

غار یخی کامچاتکا

شما در سفر به کشور روسیه حتما سری به این غاراتشفشانی به صورت یخی در این کشور بزنید،

در این کشور جاذبه هایی تاریخی و طبیعی زیاد دارد که این سفر را برای شما بسیار هیجان انگیز میکند به دلیل اقلیم این کشور پیشنهاد می شود که در فصول گرم به این کشور بیاید.

غار یخی کامچاتکا