تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

مکان های دیدنی جعفریه

جعفرآباد بخش جعفریه در قسمت شمال غربی شهرستان قم واقع شده است. با بخش های خلجستان و سلفچگان همجوار است. وسعت بخش حدود ۶۵۰ کیلو متر مربع و تقریبا کل منطقه مسطح و قابل کشت بوده مرکز بخش جعفر آباد شهر جعفریه می باشد. در ادامه همراه وب سایت هم اقلیم باشید تا با مکان های دیدنی جعفریه بیشتر آشنا شوید.

اجاره روزانه خانه در تهران

امامزاده سید سلیمان و امامزاده سید موسی

امامزادگان سید سلیمان و امامزاده سید موسی هر دو امامزاده در یک مکان در نزدیکی روستای  الویر آباد از روستاهای بخش جعفرآباد که در ۵ کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است مدفون می باشند که محل زیارت زائران ومسافران زیادی می باشند .

امامزاده یحیی قم

امامزاده یحیی (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) می باشد که در روستای نورآباد بخش جعفرآباد مدفون می باشد که حدودا در ۷کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است و زیارتگاه مسافران وزائرانی می باشد که قصد تردد  از محور قم به ساوه و بالعکس را دارند.

امامزاده طاهر (ع)

امامزاده طاهر (ع) در روستای طغرود ۵ کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است  نسب شریف امامزاده طاهر(ع) مدفون در روستای طغرود با سه واسطه به امام صادق(ع) منتهی می‌شود. وی سیدی جلیل‌القدر، عظیم‌الشأن و بسیار بزرگوار بوده است، نخستین شخص از این خاندان که به قم مهاجرت کرده سیدحسین طواف است.مکان های دیدنی جعفریه

کوه نمک قم

کوه نمک قم در ۲۰ کیلومتری جاده جعفریه به سمت قم  قرار گرفته که از زیباترین جاذبه های طبیعی استان قم می باشد  و  دریاچه کوچکی که اطراف آن را کوه ها و صخره ها فرا گرفته است زیبایی دوچندانی به منطقه بخشیده است ،  این دریاچه در نیمه دوم سال به دلیل حجم بالای تبخیر آب تبدیل به لایه ای قطور از نمک شده و در این روزها قطر نمک بسته شده بر روی این دریاچه به ارتفاع نیم متر نیز می رسد.مکان های دیدنی جعفریه

کوه های گلستان جعفریه

روستای خوش آب و هوای گلستان  در ۱۲کیلومتری شهر جعفریه واقع شده است و این منطقه خوش آب و هوا دربهار و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می باشد و در پاییز و زمستان هم مورد توجه و استقبال کوهنوردان می باشد ؛ ارتفاع این کوه ها در بالاترین نقطه به ۱۸۷۵متر مربع می رسد.

کوه های اندیس جعفریه

روستای اندیس  در ۲۰کیلومتری جعفریه به سمت ساوه واقع شده است و این منطقه خوش آب و هوا دربهار و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می باشد و در پاییز و زمستان هم مورد توجه و استقبال کوهنوردان می باشد.

پارک لاله جعفریه

پارک لاله با مساحت ۷۰۰۰متر مربع در خیابان ۳۰متری لاله  و مجاورت گلزار شهدای شهر جعفریه واقع شده است و با دارا بودن امکانات بهداشتی ، فضای بازی کودکان و ست ورزشی بزرگسالان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می باشد.