تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

وسایل مورد نیاز سفر به تایلند چیست؟ چه چیزهایی باخود ببریم؟ چه چیزهایی را نباید ببریم. همه اینها سوالاتی است که یک گردشگر تایلند باید جواب آنهارا بداند. اگر اطلاعاتتان در این زمینه کامل نیست با هم اقلیم همراه شوید.

وسایل مورد نیاز برای سفر به تایلند

وقتی که قصد سفر داریم فارغ از اینکه به کجا می‌خواهیم سفر کنیم یک سری وسایل و لوازم را باید همراه خود داشته باشیم. اما برای سفر به یک مقصد خاص باید با آن مقصد آشنا باشید و بدانید در سفر خود به چه وسایلی نیاز خواهید داشت. در این مطلب از سایت هم اقلیم به وسایل مورد نیاز برای سفر به تایلند می‎پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم پس از خواندن این مطلب،موضوع راهنمای سفر به تایلند را نیز مطالعه بفرمایید.

اجاره روزانه خانه در تهران

وسایل مورد نیاز برای سفر به تایلند

گذرنامه

قبلا در بخش راهنمای سفر به این اشاره کردیم که در سفر همواره گذرنامه خود را به همراه داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که در قانون تایلند تمامی گردشگران هر لحظه می‌بایست گذرنامه خود را به همراه داشته باشند. البته می‌توانید به جای نسخه اصلی یک نسخه کپی از پاسپورت را هم همراه خود داشته باشید؛ در هر صورت سعی کنید این مورد را رعایت کنید تا به مشکل نخورید. اگر به هر دلیلی گذرنامه را به همراه خود نداشتید و به مشکل برخوردید، گواهینامه عکس دار نیز می‌تواند در برخی موارد به کمک شما بیاید.

راهنمای سفر به تایلند

فرهنگ لغت تایلندی

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می‌توانید به راحتی در تایلند از پس کارها بر بیایید چراکه اغلب افراد تایلندی با زبان انگلیسی آشنایی دارند. اما در هر صورت پیشنهاد می‌کنیم فرهنگ لغت تایلندی را حتما همراه خود داشته باشید تا اگر با کسی بر خوردید که با زبان انگلیسی آشنا نبود به مشکل نخورید.

لباس مناسب آب و هوای تایلند

با توجه به آب و هوای معتدل تایلند لباس‌هایی مانند تی‌شرت و شلوارک گزینه‌های مناسبی برای تایلند هستند. اما باز هم اگر در فصل سرما به تایلند سفر می‌کنید بهتر است لباس‌های گرم به همراه داشته باشید. اگر به هر دلیلی نتوانستید لباس مناسب همراه خود ببرید می‌توانید از فروشگاه های شهر محل اقامت خود لباس‌های مناسبی تهیه کنید.

وسایل مورد نیاز برای سفر به تایلند

نقشه محلی

همراه داشتن نقشه هتل و محل اقامت یکی از ضرورت های سفر به تایلند است. مهم نیست در هتل کوچک اقامت داشته باشید یا بزرگ و لوکس؛همراه داشتن نقشه هتل و شهری که در آن اقامت دارید باعث می‌شود در هرجای شهر که باشید نگران گم شدن نباشید و با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید.ی کی از مزیت های همراه داشتن نقشه این است که حتی اگر خودتان قادر به استفاده از نقشه نباشید با نشان دادن آن به یک راننده تاکسی می‌توانید از او بخواهید شما را به هتل برساند.

دارو

داروخانه های تایلند معمولا بدون نسخه اقدام به ارائه دارو نمی‌کنند. بنابراین سعی کنید برخی از داروهای لازم و ضروری که مجاز هم هستند را همراه خود داشته باشید.

داروهای مجاز برای سفر به تایلند

از جمله وسایل مورد نیاز برای سفر به تایلند موارد زیر هستند که پیشنهاد می‌کنیم در سفر به تایلند همراه خود داشته باشید:

  1. تی‌شرت و لباس خنک ( در بهار و تابستان )
  2. لباس های پنبه ای ( در زمستان )
  3. کفش مخصوص پیاده روی
  4. صندل یا دمپایی
  5. کرم ضد آفتاب
  6. حوله مسافرتی
  7. مایو
  8. پاور بانک