تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

پروازهای ایران به آلمان لغو شد

مجله گردشگری هم اقلیم :: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور آلمان ، با اعلام وزارت بهداشت این کشور بر اعمال محدودیت های بیشتر ، پروازهای هواپیمایی هما به سه شهر این کشور به حالت تعلیق درآمد.برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با ما همراه باشید.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما ) به اطلاع مسافران این ایرلان می رساند که با توجه به محدودیت های ایجاد شده از سوی وزارت بهداشت کشور آلمان به دلیل جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا پرواز های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به سه شهر فرانکفورت ، کلن و هامبورگ آلمان تا اطلاع بعدی به حالت تعلیق درآمده است.

اجاره روزانه خانه در تهران

همچنین رایزنی هایی برای بازگردانی هموطنان از کشور آلمان به ایران در حال انجام است.مسافران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 46621888 تماس بگیرند.جهت استرداد بلیط هواپیما به دفاتر فروش هما یا آژانس های خدمات مسافرتی مراجعه فرمایید.

پروازهای ایران به آلمان

پیش تر هم هواپیمایی هما و سایر شرکت های هواپیمایی ایران و جهان در پی شیوع ویروس کرونا دچار محدودیت های پروازی شده بودند.مشخص نیست این روند تا کی ادامه دارد و همین موضوع سبب شده تا شرکت های هواپیمایی و تمامی شرکت هایی که به صنعت گردشگری مربوط می شوند در سراسر دنیا زیان بسیار زیادی ببینند.به عنوان مثال شرکت و کمپانی هواپیما سازی بوئینگ به بسیاری از کارمندان خود پیشنهاد تعلیق داوطلبانه داده و گفته پس از گذشتن از دوران کرونا خدمات ما ممکن است با دوران پیش از کرونا تفاوت هایی داشته باشد.

انجمن حمل و نقل هوایی نیز درپی ضرر شدید شرکت های هواپیمایی از دولت ها خواست تا به این شرکت ها کمک کنند.در ادامه از شما دعوت می کنیم مطلب رکورد جدید  طولانی ترین پرواز مسافربری جهان را مطالعه بفرمایید و لذت ببرید