تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

منسوجات هتلی پارس

صنعت هتلداری ما امروز نیاز به یک بازنگری اساسی دارد. دیگر دیدگاه کاهش هزینه با عدم نوسازی و بهسازی هتل‌ها مهمانان را راضی نمی‌کند. همینطور نیم نگاهی به مهمانان خارجی نیز می‌تواند دیدگاه ما را به هتلداری و صنعت گردشگری تغییر دهد. هرچند میدانیم که مشکلات و مسائل همیشه هستند اما چاره ای جز جلو رفتن و بهتر شدن هست؟! ما به عنوان یک تامین کننده لوازم و منسوجات هتلی در تلاشیم تا بتوانیم به نوبه خود در این بهبود، با تامین محصولات با کیفیت و قیمت مناسب گامی در جهت بهبود و رشد صنعت گردشگری برداریم. همچنین لازم به ذکر است که قیمت و کیفیت دو عامل تعیین کننده برای خرید منسوجات هتلی برای مسئولین خرید درهتل‌ها می‌باشد.

اجاره روزانه خانه در تهران

hoteltextile.ir

منسوجات هتلی تخصص ماست

منسوجات هتلی پارس

جهت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید

0912-253-1384

021-66908358

تشک هتلی

تشک هتلی یا تشک خوشخواب هتلی که بروی سرویس خواب یا تخت باکس هتلی انداخته می شود. تشک‌هایی که در هتل استفاده می‌شود باید به دقت انتخاب شود زیراکه درگیر با سلایق زیاد مهمانان متنوع خود است. همینطور یک هتلدار همیشه توقع دارد که یک محصول به نسبت گران مثل تشک برایش دوام بیاورد (البته این دیدگاه در هتل های مدرن لوکس منسوخ شده است). بعلاوه قیمت نیز عامل مهمی برای تصمیم گیری برای یک خرید است و خیلی طبیعی است که برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه تشک فعالیت می‌کنند اما همه آنها فقط تشک تولید میکنند و ایده ای نسبت به هتل و آنچه نیاز واقعی یک هتل است ندارند. پس وظیفه مسئول خرید است که دنبال محصولی با معیارهای مورد نیاز هتل خودش باشد بگردد. مهمترین سرویسی که یک هتل به مهمانش میدهد یک استراحت آرام و طولانی عمیق بعد از یک طی یک مسیر طولانی است. کیفیت خواب و حس راحتی آن بیشترین اهمیت را رضایت مهمان به همراه دارد. بعد از خواب یک حمام عالی، یک غذای خوب، یک فضای گرم باعث اوج رضایت مهمان خواهد شد. تصور کنید به یک هتل رفته اید و با لبخند به تخت آن نگاه میکنید و از خستگی روی تخت پرت میشوید و ناگهان! فرو رفتن فنر! یا یک بالش نامناسب که سر شما روی آن آرام نمیگیرد. یا در گرمای تابستان یک لحاف سنگین. خودتان را جای مهمان عزیزمان بگذارید. چه حسی به شما دست میدهد؟ فاکتورهای مهم در انتخاب تشک هتلی عبارتند از:

  1. کیفیت و دوام تشک: هتل‌های یکی از پر رفت و آمدترین مکان‌ها هستند و افراد مختلف از اقشار مختلف در آن اقامت می‌کنند. استفاده ی زیاد از یک تشک و خوابیدن افراد مختلف با وزن های متفاوت روی آن باعث از بین رفتن تشک می‌شود. برای اینکه تشک هتلی‌ای داشته باشید که بعد از سال‌ها استفاده همچنان مثل روزهای اول کارایی داشته باشد باید دوام تشک را در اولویت قرار دهید.بنابراین باید از تشکی با کیفیت استفاده کنید زیرا تشک‌های باکیفیت سبب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.
  2. میزان نرمی یا سفتی تشک: از میان انواع تشک‌ها،تشکی برای هتل مناسب است که موردپسند اکثر مهمانان باشد. سفتی زیاد تشک ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد، از این رو نرمی بیش ازحد تشک برای هتل مناسب نمی‌باشد. بنابراین تشک هتلی نباید خیلی نرم یا خیلی سفت باشد. از تشک‌های طبی فنری در هتل ها معمولا استفاده می‌شود. میزان نرمی و سفتی در این تشک‌ها استاندارد است .
  3. قیمت تشک: خریداران تشک هتلی به دنبال خرید تشکی می‌باشند که در عین داشتن کیفیتی مطلوب، قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.
  4. جنس رویه ی تشک: در هتل‌ها نظافت و تمیزی تشک عامل بسیار پراهمیتی می‌باشد. بنابراین باید تشکی انتخاب کنید که رویه ی ضدآب و مرغوبی داشته باشند. ضدآب بودن رویه باعث می‌شود که رویه از انواع آلودگی ها در امان باشد، همچنین اگر جنس رویه مرغوب نباشد، ممکن است به دلیل عرق کردن افراد بوی نامطلوبی بگیرد و برای مسافران آزاردهنده باشد.

حوله هتلی

یکی از مصرفی ترین منسوجات هتلی، حوله ها هستند. هم مسافران علاقه به یادگار نگه داشتن آنها دارند!!! و هم به دلیل شستشوی مداوم عمر نگهداری آنها بیشتر است. هتل ها دو نوع حوله مصرف می کنند که یکی حوله دست و صورت هتلی است، و دیگری حوله حمام یا استخری است. حوله هتلی  با کیفیت‌های متنوعی عرضه می شود که به دلیل کیفیت نخ ها و تراکم بافت آنهاست. معمولا بیشتر افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی  در هتل‌ها حوله‌ها هستند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت خود در هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند. بهترین حوله هتلی دارای مزایای است که عبارتند از:

  • جنس الیافی که در آن بکار رفته است باید مرغوب و سازگار با پوست بدن باشد و حساسیت و آلرژِی ای برای بدن مهمانان ایجاد نکند.
  • این نوع حوله‌ها از قدرت جذب و آبگیری زیاد برخوردار هستند.
  • حوله‌های هتلی ضد بو می‌باشند.
  • یکی از مهم ترین ویژگی‌های این محصولات قابلیت شستشو و استفاده چندین بار از آن‌ها است.

حوله هتلی

تخت باکس هتلی

تخت باکس هتلی که به نام تخت با رویه پارچه نیز شناخته می‌شود از اسکلت باکس، پارچه رویه و پایه تشکیل شده است. در این مدل تخت‌ها تشک بروی سطح باکس قرار گرفته و ما قید و کفی تخت را نمی‌بینیم. در بازار ما سه مدل تخت باکس داریم که شامل تخت باکس هتلی، تخت باکس جکدار، تخت باکس کشودار می‌شود. تخت باکس ساده را معمولا در هتل‌ها دیده ایم. چیزی شبیه تشک است که سطحی محکم دارد و زیر آن پایه نصب شده است که تشک هتلی را روی آن قرار می‌گیرد. تخت باکس هتلی معمولا با پارچه پوشیده می‌شوند اما اسکلت درونی آنها چوبی یا فلزی هم می‌تواند باشد که معمولا برای آب و هوای با رطوبت بالا از جنس چوبی و برای آب و هوای معمولی از باکس فلزی استفاده می‌کنند. رنگ پارچه‌های تخت‌های باکس معمولا سفید است اما بعضی شرکت‌ها از پارچه‌های طوسی رنگ نیز استفاده می‌کنند. همینطور از پارچه‌های مخملی و چرم‌ها نیز با رنگ های متنوع برای دکوراسیون‌های متفاوت می‌توان باکس‌ها را سفارش داد. ولی در هتل‌ها معمولا از پارچه‌های سفید یا طوسی ساده استفاده می‌شود. رویه باکس هتل‌ها می‌تواند پارچه یا چرم باشد. این براساس سفارش هتل و طراحی داخلی و دکوراسیون هتل دارد که می‌تواند رنگ های مختلفی نیز برای آن‌ها در نظر گرفت. ولی در حالت عادی رویه تخت باکس‌های هتلی سفید رنگ و از جنس پارچه‌های تشکی مثل گرد بافت یا پارچه ژاکارد می‌شود. این پارچه‌ها را با اسفنج و الیاف نقش دوزی می‌کنند که ظاهر پف دار و زیباتری داشته باشند.

تخت باکس هتلی