تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

با این پول کجا می‌شود رفت؟ همه ما گاهی این سوال را از خودمان می‌پرسیم، حتی اگر بودجه‌ای که داریم به‌هیچ‌وجه به اندازه یک سفر خارجی نباشد. واقعیت این است که سفر رفتن یک کار خلاقانه است و شاید در بسیاری از موارد فقط وابسته به بودجه یا زمان نباشد! در سال‌های اخیر سفر کردن دیگر به هتل های لوکس یا رفتن به خانه اقوام محدود نمی‌شود. خیلی از مردم شروع به سفرهای کوله گردی، کمپینگ یا حتی اجاره هاستل ارزان قیمت کرده‌اند. مردم دوست دارند جاهای بیشتری از جهان را ببینند. اما چگونه؟ آیا می‌شود به هرکسی و با هر بودجه‎ای پیشنهاد سفر ارزان قیمت داد؟

حتی اگر همه‌چیز مهیا باشد با این بودجه چطور و به کجا برویم؟ اگر موجودی کارت بانکیتان به‌هیچ‌وجه اجازه خیال‌پردازی درباره یک سفر ارزان قیمت را نمی‌دهد، در این مقاله با ما همراه باشید.

اجاره روزانه خانه در تهران

فلای تودی | با هر بودجه‌ای به سفر بروید

احتمالا هنگام خواندن این مقاله بارها با خودتان فکر کرده‌اید که ممکن است در سفرهای داخلی هم بتوان از گزینه سفر بر اساس بودجه استفاده کرد؟ بله!

همین حالا می‌توانید پس‌انداز سفرتان را در وب سایت فلای تودی مشخص کنید. گزینه «کِی، کجا» را انتخاب کرده و منتظر باشید! با انتخاب این گزینه تمام پروازهای در دسترس در تاریخ‌های متعدد نمایش داده می‌شود. شاید از گزینه‌هایی که جلو رویتان قرار می‌گیرد تعجب می‌کنید. درست وقتی که نمی‌دانید با بودجه‌ خود کجا می‌توانید سفر کنید، فلای تودی با این ابزار ارزانترین پروازها را در مسیرهای داخلی و خارجی متعدد نمایش می‌دهد. جالب است بدانید که گاهی با هزینه سفر به کیش می‌توانید یک مقصد خارجی را تجربه کنید! ممکن است خیال کنید که بودجه شما به هیچ عنوان به اندازه یک سفر نیست ما به شما پیشنهاد می‌دهیم این گزینه را امتحان کنید. قطعا از نتیجه شگفت‌زده می‌شوید.

اما شاید به یک سفر خارجی ارزان قیمت فکر کنید. این گزینه کمی عجیب است ولی شما می‌توانید همان‌طور که در خانه نشسته‌اید با کارت بانکی و به ریال یک هتل در آلاسکا رزرو کنید! این ویژگی و تنوع باورنکردنی اقامتگاه های بین المللی در فلای تودی این سایت را در فهرست برترین سایت های خرید بلیط پرواز خارجی و رزرو هتل قرار داده است.

البته شاید دلتان بخواهد سفرتان را به مقصدهایی در ایران محدود کنید. بازهم گزینه‌های پیش‌رویتان نامحدود است.  از رزرو اکو کمپ های عجیب و ماجراجویانه، یک تخت خواب در هاستل‌های جنوبی تا هتل های لوکس با معماری قاجاری. تنوع اقامتگاه‌های این سایت باورنکردنی است.

اما این تمام ماجرا نیست. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی ارزان فلای تودی و هتل داخلی است. شما بی‌نهایت گزینه دارید که بر اساس قیمت مرتب شده‌اند و می‌توانید مطمئن باشید که قیمت موجود ارزان‌ترین حالت ممکن است.

چه چیزی ممکن است برای خرید بلیط مرددتان کند؟ قیمت ارزان‌تر در روزهای آینده؟ شما می‌توانید قیمت‌های تمام ماه را در این سایت چک کنید.

شاید قیمت تا آخر امروز یا فردا پایین بیاید؟ کافی است گزینه اطلاع از آخرین قیمت را انتخاب کنید! حالا بدون اینکه به زحمت بیفتید آخرین تغییرات قیمت بلیط برایتان پیامک یا ایمیل می‌شود. فلای تودی یعنی همه چیز برای سفر آماده است.

فلای تودی | با هر بودجه‌ای به سفر بروید

کیوی | جهان را با بهترین قیمت ممکن ببینید

اگر نگاهی به آمار سفر کردن مردم دنیا قبل و بعد از کرونا بیندازید متوجه یک نکته جالب می‌شوید. مردم در سال 2022 سه برابر بیشتر از همیشه به سفر رفته‌اند.

اما جالب‌تر این است که بیشتر این سفرها فقط از یک طریق انجام شده‌اند! استفاده از گزینه any where یا هرکجا! گزینه‌ای که با استفاده از آن می‌توانید تمام مقصدها را بر اساس قیمت یا حتی محبوبیت ببینید و مکان‌هایی را کشف کنید که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید.

یکی از ویژگی‌هایی که سایت کیوی را به بهترین سایت گردشگری جهان تبدیل می کند دور زدن سفر است!این سایت در هر لحظه تمام قیمت‌های شرکت‌ های گردشگری در سرتاسر جهان را چک می‌کند و برای شما مسیرهای جدید می‌سازد. مسیرهایی که سفرتان را ارزان‌تر از حد معمول می‌کند. ممکن است تاریخ سفرتان را کمی به عقب بیندازد، شاید به شما پیشنهاد بدهد بلیط رفت و برگشت را از دو فرودگاه متفاوت بخرید یا ایرلاین‌هایتان را تغییر بدهید. شاید حمل و نقل زمینی یا دریایی در این مقصد به صرفه‌تر باشد. همه چیز انعطاف‌پذیر است و شما این شانس را دارید که انتخاب کنید.

اما اگر بدانید که می‌خواهید به کجا سفر کنید، چه شهرهایی را ببیند و چند روز اقامت داشته باشید، کارتان آسان‌تر می‌شود. حالا فقط باید یک سوال از سایت کیوی بپرسید: چطور با کمترین هزینه به این سفر بروم؟

با انتخاب مقصد، زمان و کلیک بر روی گزینه نومدNomad) )، سایت کیوی ارزان‌ترین مسیر ممکن را بین مقصد‌های انتخابی شما پیدا می‌کند. تور اروپا؟ سفر به دور ایالات متحده؟ کوله گردی در آسیا؟ فقط و فقط انتخاب کنید.