تور های پاییزی سلام پروازلحظه آخراجاره خودرو در دبی

یکی از قشنگ‌ترین کشورهایی که دیدن آن به تمامی عاشقان طبیعت و محیط‌های بکر توصیه می‌شود، گرجستان است. گرجستان سرزمینی بهشتی می‌باشد که می‌توان در آن شاهد دیدن مناظر طبیعی زیبا و چشم‌نوازی مانند کوهستان‌های مرتفع، دره‌ها، دریاچه‌ها و جنگل‌های سرسبز، حیوانات بومی و… بود.

سفر به گرجستان

اجاره روزانه خانه در تهران

علاوه بر جذابیت‌های طبیعی که در ادامه مفصلا به آن‌ها می‌پردازیم، گرجستان از نظر تاریخی نیز همانند گنجینه‌ای ارزشمند است. در شهرهای مختلف این کشور مانند سوانتهه و باتومی، می‌توان آثاری یافت که قدمت آن‌ها به هزاران هزار سال پیش باز می‌گردد.

ممکن است برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که چرا هر ایرانی باید به گرجستان سفر کند؟ به صورت کلی اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم که این سوال صدها پاسخ دارد اما اصلی‌ترین دلیل سفر به این کشور را می‌توان نزدیکی گرجستان به ایران دانست.

اگر جز افرادی هستید که عید نوروز 1403 را فرصتی مناسب برای مسافرت و به ویژه سفر به خارج از کشور می‌دانید، تور گرجستان فلای‌تودی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با تور گرجستان فلای‌تودی می‌توانید از بهترین جاذبه‌های این کشور با کمترین قیمت دیدن کنید. در ادامه به معرفی بیشتر کشور گرجستان و جاذبه‌های آن می‌پردازیم تا از علت محبوبیت این کشور در بین ایرانیان آگاه شوید.

  1. تاریخ و فرهنگ گرجستان

بدون شک یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر به کشور بهشتی گرجستان تاریخ و فرهنگ بی‌نظیر آن است. گرجستانی‌ها و ایرانی‌ها دارای تاریخ و فرهنگی بسیار قدیمی و متاثر از یکدیگر هستند. ادبیات، شعر و موسیقی مواردی هستند که گرجی‌ها و ایرانی در آن‌ها شباهت‌های زیادی باهم دارند.

  1. جاذبه‌های طبیعی خیره کننده

بیشتر مردم در سراسر دنیا، گرجستان را به سبب رشته کوه‌های بلند قفقاز می‌شناسند. رشته کوه‌های قفقاز علاوه بر آنکه شکوه و زیبایی زیادی به گرجستان می‌بخشند، تاثیر چشمگیری در صنعت توریستی این کشور نیز دارند. بیشتر کوهنوردان از سراسر دنیا دوست دارند این قله‌ها را فتح کنند و گرجستان زیبا را از بلندای کوه‌ها تماشا نمایند.

تور گرجستان

علاوه بر رشته کوه‌های قفقاز، در سراسر این کشور دریاچه‌ها، آبشارها، جنگل‌های سرسبز و دره‌های خیره کننده بسیار زیادی وجود دارد که دیدن آن‌ها قطعا موجب شگفتی شما خواهد شد. دریاچه ریتسا (Lake Ritsa)، دریاچه لاک‌پشت در تفلیس (Turtle Lake)، دریاچه نوریگلی (Nuri Lake)، دریاچه لیسی (Lake Lisi) و غار پرومتئوس (Prometheus Cave) نمونه‌هایی از جاذبه‌های طبیعی منحصربه فرد این کشور هستند.

با تور گرجستان 1403 می‌توانید از زیباترین جاذبه‌های طبیعی این کشور دیدن کنید.

  1. غذاهای لذیذ گرجستانی

یکی دیگر از عمده‌ترین دلایلی که سبب سفر ایرانیان به گرجستان می‌‌شود، غذاهای لذیذ و منحصر به فرد این کشور است. غذاهای اصیل گرجی هماننئ غذاهای محلی ایرانی با استفاده از مواد طبیعی و ادویه‌های محلی تهیه می‌شود که همین امر سبب می‌شود این غذاها عطر و طعم فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

جالب است بدانید گرجستانی‌ها نیز همانند ما ایرانیان، چای و قهوه جز اصلی‌ترین نوشیدنی‌های آن‌ها است و همین اشتراک‌ها سبب شده ایرانیان رغبت زیادی برای سفر به این کشور داشته باشند و بتوانند با گرجی‌ها به راحتی ارتباط بگیرند.

برخی از معروف‌ترین غذاهای گرجی عبارتند از:

  • خینکالی

  • خاچاپوری

  • نیگوزیانی بادیرجانی

  • ساتیسوی مرغ

  • و…

  1. گرجستان کشوری در نزدیکی ایران

اگر بخواهیم تنها یک پاسخ به سوال چرا هر ایرانی به گرجستان باید سفر کند؟ بدهیم، قطعا پاسخ آن نزدیکی به ایران است. نزدیک بودن کشور گرجستان به ایران سبب می‌شود افرادی که علاقه‌ چندانی به کشورهای خارجی دور ندارند، بتوانند سفری راحت و فوق‌العاده را تجربه کنند.

از طرفی دیگر می‌دانید که هر چه به کشورهای نزدیک‌تری سفر کنید، هزینه‌های سفر شما نیز به نسبت کمتر خواهد شد. در حالت کلی سفر به گرجستان به نسبت سفر به کشورهای اروپایی هزینه کمتری را در پی خواهد داشت.

با این تفاسیر چنانچه به دنبال یک سفر به کشورهای خارجی هستید که از نظر هزینه نیز برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد، سفر به گرجستان یک پیشنهاد طلایی به حساب می‌آید.

  1. جاهای دیدنی خیره کننده

گرجستان علاوه بر محیط‌های طبیعی بی‌نظیر دارای مکان‌های گردشگری زیادی می‌باشد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی این شهر می‌پردازیم:

  • پل صلح تفلیس: پل صلح تفلیس یک پل تاریخی و بزرگ در شهر تفلیس، پایتخت کشور گرجستان است. این پل از رودخانه “کورا” عبور می‌کند و تاریخچه‌ای طولانی و مهم در زندگی شهری تفلیس دارد. پل صلح تفلیس به عنوان نمادی از صلح و وحدت بین مردم گرجستان در دوران سختی‌ها و جنگ‌ها شناخته می‌شود.. این پل با چشم‌اندازهای زیبا از شهر تفلیس و معابر ویژه برای تفریح و گشت و گذار، بسیار مورد توجه مردم و گردشگران داخل و خارجی قرار گرفته است.

دیدنی های گرجستان

  • مجسمه مادر گرجستان: این مجسمه زنی را نشان می‌دهد که لباس محلی سنتی پوشیده و یک چرام (نوعی سرپوش) بر سر دارد. مجسمه مادر گرجستان، نمایانگر مهربانی و حمایت مادرانه است و به عنوان نمادی از شجاعت و مهربانی مادران گرجستان محسوب می‌شود.

  • پارک آبی باتومی: این پارک یکی از هیجان‌انگیزترین مقاصد برای گردشگران است. در پارک آبی باتومی، شما می‌توانید از اسلایدهای آبی، استخرهای مختلف، موج‌سازها، رودخانه‌های آبی و تجهیزات دیگر لذت ببرید. همچنین امکاناتی مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و سرویس‌های تفریحی دیگر نیز در پارک آبی باتومی وجود دارد که تجربه بی‌نظیری برای گردشگران فراهم می‌کند.

رزرو تور گرجستان از فلای‌تودی

سفر به گرجستان برای عید نوروز یک انتخاب بی‌نظیر می‌باشد زیرا که در این فصل، طبیعت گرجستان با گل‌های زیبا و رنگارنگ و درختانی تنومند و سرسبز پوشیده شده است. به صورت کلی آب‌وهوای گرجستان در فصل بهار بسیار معتدل و مناسب برای سفر است. چنانچه به دنبال سفر به گرجستان زیبا هستید، پیشنهاد می‌دهیم تور گرجستان نوروز 1403 فلای‌تودی را از دست ندهید.

فلای‌تودی یکی از معتبرترین آژانس‌ها است که علاوه بر ارائه انواع تورهای مسافرتی، ارائه دهنده بهترین بلیط‌های قطار و بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی می‌باشد. از طرفی شما می‌توانید از طریق این مجموعه لوکس‌ترین هتل‌های داخلی و خارجی را رزرو کنید. فلای‌تودی حتی در دریافت انواع ویزای گردشگری، تجاری و سفارت همراه شما خواهد بود.

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه به صورت مراجعه حضوری و یا به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی قابل رزرو و خرید است.